V
"vieras"
Vieras
Tällä viikolla iski näköjään ihan uusi juttu! Alkukesästä asti on ollut välillä huimausta, välillä hengenahdistusta, välillä kämmenien puutumista, välillä hermostuneisuutta, tai "maailma pyörii silmissä" sellaista epätodellista oloa, mut en ole siihen jaksanut kiinnittää huomiota, kipeiden niskojen piikkiin olen useasti laittanut. Tällä viikolla ne on sitten useaaan otteeseen iskenyt kaikki kerralla, hirveän sydämentykytyksen ja tärinän kera, siinä sitä tosiaan luulee kuolevansa! Netistä sitten miehen kans katseltiin tuota paniikkihäiriötä, ja täsmää juuri siihen. Pulssi normaali ja verenpaine 139/101 joten ei mitään sydänperäistä sen perusteella (vähän yläpaine koholla juu).
Miten sen kohtauksen sais menemään nopeammin ohi, tai miten saatte pysäytettyä sen tulemisen, jos huomaat ajoissa? Neuvoivat päivystyksessä hengittämään paperipussiin kun aamuyöllä soitin kun tosiaan luulin sydänkohtauksen saaneeni, mutta epäilivät tuota, ja jalat koholle hämärään huoneeseen. Se kyllä auttaa! Mutta entä jos on kaupungilla (kuten olin yks päivä pankissa), johan ihmiset soittaa poliisin.
Ei oo kivaa, ei! En ole ennemmin noteerannut tuota terveen ihmisen viaksi (sori vaan) mutta pakko nyt uskoa kun kohdalle sattui!
Miten sen kohtauksen sais menemään nopeammin ohi, tai miten saatte pysäytettyä sen tulemisen, jos huomaat ajoissa? Neuvoivat päivystyksessä hengittämään paperipussiin kun aamuyöllä soitin kun tosiaan luulin sydänkohtauksen saaneeni, mutta epäilivät tuota, ja jalat koholle hämärään huoneeseen. Se kyllä auttaa! Mutta entä jos on kaupungilla (kuten olin yks päivä pankissa), johan ihmiset soittaa poliisin.
Ei oo kivaa, ei! En ole ennemmin noteerannut tuota terveen ihmisen viaksi (sori vaan) mutta pakko nyt uskoa kun kohdalle sattui!