H
hmph
Vieras
Inhoan suuseksiä, joten en todellakaan mitenkään kenenkään mieliksi alhaalta ajele. Ärsyttää vaan kun karvat rönsyilee pikkareitten ulkopuolisella alueella. :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nypin, leikkautan ja ajelen. Inhoan karvoja yli kaiken. Mutta pakkohan niillä karvoilla joku syy on olla, miksi kasvavat juuri tiettyihin paikkoihin. Liekö jossain tutkimustulosta esim siitä, että ajellut kärsisivät tavallista useammin hiivasta.
Harvoin olen täysposliini alapäästä, eikä mulla ole koskaan hiivaa ollut.
Nypin, leikkautan ja ajelen. Inhoan karvoja yli kaiken. Mutta pakkohan niillä karvoilla joku syy on olla, miksi kasvavat juuri tiettyihin paikkoihin. Liekö jossain tutkimustulosta esim siitä, että ajellut kärsisivät tavallista useammin hiivasta.
Kai silläkin sitten joku syy on miksi hiukset kasvavat, kulmakarvat tai kainalokarvat?? Miten uskallat ajella?
Ihan kuule siinä missä sinäkin.
Kuitenkaan ei saisi ajella posliiniksi koska niiden karvojen kuuluu olla siellä?
No nehän ovat jäännettä eläimiltä. Että hajut tarttuvat paremmin. Mutta sitä ei kukaan osaa enää nykypäivänä luonnollisestikaan arvostaa, että joku haisee hieltä tai ties mieltä. Ei hiivaa ajelemisella aiheuteta, vaan enemmän kosteus karvoissa muhii ja voi aiheuttaa ongelmia.Nypin, leikkautan ja ajelen. Inhoan karvoja yli kaiken. Mutta pakkohan niillä karvoilla joku syy on olla, miksi kasvavat juuri tiettyihin paikkoihin. Liekö jossain tutkimustulosta esim siitä, että ajellut kärsisivät tavallista useammin hiivasta.
Ainakin tukkani ja kulmakarvani ovat rehottaneet luonnontilassa jo pitkään, kenties vuosia. Tosin, ehkä tämä kertoo palstalle minusta kaiken tarpeellisen.
Ton sä luit itse jostain rivien välistä. Enpä ole niin sanonut.![]()
Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään villakoiran karvoituksesta.
Joku syy siihen on, että alapäässä ne karvat kasvaa.
Huh, kahden ihmisen pitkäksi käynyt sänki hankaamassa toisiaan vasten. SIinä vasta mieltäylentävä kokemus, mutta onpahan tullut sekin koettua. :O
Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään villakoiran karvoituksesta.
Joku syy siihen on, että alapäässä ne karvat kasvaa.