Miksi se että tuntematon palstamamma ajaa pimppikarvansa herättää joissain niin suuria tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Inhoan suuseksiä, joten en todellakaan mitenkään kenenkään mieliksi alhaalta ajele. Ärsyttää vaan kun karvat rönsyilee pikkareitten ulkopuolisella alueella. :x

Nypin, leikkautan ja ajelen. Inhoan karvoja yli kaiken. Mutta pakkohan niillä karvoilla joku syy on olla, miksi kasvavat juuri tiettyihin paikkoihin. Liekö jossain tutkimustulosta esim siitä, että ajellut kärsisivät tavallista useammin hiivasta.
Harvoin olen täysposliini alapäästä, eikä mulla ole koskaan hiivaa ollut.

Kai silläkin sitten joku syy on miksi hiukset kasvavat, kulmakarvat tai kainalokarvat?? Miten uskallat ajella?

[QUOTE="vieras";25258967]Kasvaahan ne karvat kaikkialle muuallekin, siistin myös kulmakarvani, hiukseni, kainaloni ja sääreni. Annatko sä joka paikan rehottaa luonnon tilassa? :O[/QUOTE]

Ainakin tukkani ja kulmakarvani ovat rehottaneet luonnontilassa jo pitkään, kenties vuosia. Tosin, ehkä tämä kertoo palstalle minusta kaiken tarpeellisen.

Nypin, leikkautan ja ajelen. Inhoan karvoja yli kaiken. Mutta pakkohan niillä karvoilla joku syy on olla, miksi kasvavat juuri tiettyihin paikkoihin. Liekö jossain tutkimustulosta esim siitä, että ajellut kärsisivät tavallista useammin hiivasta.

Olen aina ja vallan posliini, mulla on ollut tasan yksi hiivatulehdus (antibioottikuurin yhteydessä/jälkeen).
En usko, eikä mikään tutkimuskaan tue uskomusta, että karvattomilla olisi enemmän yhtään mitään tulehduksia.

No nehän ovat jäännettä eläimiltä. Että hajut tarttuvat paremmin. Mutta sitä ei kukaan osaa enää nykypäivänä luonnollisestikaan arvostaa, että joku haisee hieltä tai ties mieltä. Ei hiivaa ajelemisella aiheuteta, vaan enemmän kosteus karvoissa muhii ja voi aiheuttaa ongelmia.

Ton sä luit itse jostain rivien välistä. Enpä ole niin sanonut. :)

Ei mutta sanoit että et yleensä ole täysin posliini ja sulla ei ole koskaan ollut hiivaa. Puhuit jopa jostain tutkimuksista joilla voisi näyttää että sellaista esiintyy helpommin karvattomilla. Ja sanoit myös että jostain syystä ne karvat siellä ovat. Niin ihmettelen vaan miksi muualta sitten voi ajella karvat pois ilman mitään tulehduksia tms mutta sieltä ei?

Häpykarvoilla ON merkitys, nähtävästi se ei ole kaikkien tiedossa.

VArsinkin naisella se suojaa limakalvoalueita.

Karvat lisäävät pinta-alaa jostain feromonit pääsevät leviämään. Joskin nykypäivänä alapää ei saisi tuoksua naiselle vaan se kai pitäisi kuurata jollain mansikkasaippualla. Samaa touhua kun posliini...

• Tykkää
Reactions: Micosa
Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään villakoiran karvoituksesta.

Joku syy siihen on, että alapäässä ne karvat kasvaa.

Niin sittenhän tuolla logiikalla miehet ei saa ajella partaa eikä naiset hiuksia...joku syyhän siihen on että ne kasvaa... puhumattakaan säärikarvoista... säälittävää. Mua ilettää alapäät joissa kasvaa kauheet puskat, kaikki naiset vaan alapää sileeks! Lääkärissä monesti selviää pelkällä katsomisella kun ei tarvi häpyhuulia ettiä karvapehkon alta... miettikää nyt vähä.

[QUOTE="Vieras";25259054]Häpykarvoilla ON merkitys, nähtävästi se ei ole kaikkien tiedossa.

VArsinkin naisella se suojaa limakalvoalueita.

Karvat lisäävät pinta-alaa jostain feromonit pääsevät leviämään. Joskin nykypäivänä alapää ei saisi tuoksua naiselle vaan se kai pitäisi kuurata jollain mansikkasaippualla. Samaa touhua kun posliini...[/QUOTE]
Naisella suojaa limakalvoalueita? Eivät minun limakalvoni ainakaan ole missään kosketuksissa karvoihin ja enemmän ne hiertävät ja hankaavat kuin suojaavat. Häpyhuulten tarkoitus on suojata limakalvoja, ei karvojen.

[QUOTE="vieras";25259114]Hei löysin syyn netistä. Häpukummut liikkuvat toisiaan vasten paremmin, kun on karvaa. No onneksi meillä mies on ajelematonta mallia :D.[/QUOTE]

Huh, kahden ihmisen pitkäksi käynyt sänki hankaamassa toisiaan vasten. SIinä vasta mieltäylentävä kokemus, mutta onpahan tullut sekin koettua. :O

Huh, kahden ihmisen pitkäksi käynyt sänki hankaamassa toisiaan vasten. SIinä vasta mieltäylentävä kokemus, mutta onpahan tullut sekin koettua. :O

Mikä sänki? Kuka sen alapään käskee ajella ensinkään? Jos on tavalliset matot niin varmasti liukuu pehmeästi toisin kuin kaksi nihkeää nahkaa. Kokeiles liu'uttaa kämmeniäsi vastakkain kun ne ovat vähän hikiset.

Ei mulla ainakaan ne karvat siellä sisällä kasva. Tai siis mä en ymmärrä missä asennossa pitäis olla että ne "kaksi nihkeää nahkaa" jotenkin hankais toisiaan vasten..
Ja jos on posliini niin on posliini, ei sillon mitään sänkeä ole.

Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään villakoiran karvoituksesta.

Joku syy siihen on, että alapäässä ne karvat kasvaa.

Joo ne suojaa, mut nykyaikana pillu tuskin on niin uhattuna et se pitää vuorata karvalla :D Sama idea niissä karvoissa kun silmäripsissäkin, ym. Ne suojaa ns. herkkiä alueita. Ja mukavampi olla ilman, ei kutise ei oo veressä karvat ja kaikki siistimp olo ja mies tykkää enemmän kun ei metsästä tarvi reikää etsiä :o On se hygieenisempää mun mielestä kun ei lillu eritteet ja kaikki karvoissa..

Jokainen tavallaan, vähän sama juttu kun kainaloiden sheivaamisessa, toiset tykkää karvoista sielläkin.

[QUOTE="poks";25259272]Joo ne suojaa, mut nykyaikana pillu tuskin on niin uhattuna et se pitää vuorata karvalla :D Sama idea niissä karvoissa kun silmäripsissäkin, ym. Ne suojaa ns. herkkiä alueita. Ja mukavampi olla ilman, ei kutise ei oo veressä karvat ja kaikki siistimp olo ja mies tykkää enemmän kun ei metsästä tarvi reikää etsiä :o On se hygieenisempää mun mielestä kun ei lillu eritteet ja kaikki karvoissa..

Jokainen tavallaan, vähän sama juttu kun kainaloiden sheivaamisessa, toiset tykkää karvoista sielläkin.[/QUOTE]

No kun ne karvat kerran suojaa niin miksi poistat ne? Vain sen takia, ettei miehellesi kelpaa naisen tavara? Pitääkö näyttää kiillotetulta barbilta ennen kuin löytää perille? ;) poistatko myös silmäripset kun niin tarttuu unirähmä?

Ihan varmasti karvojen kanssa on siistimpi kuin ilman. Muutenhan alushousut makaavat täysin päin kusista ja vuotoista pillua, bakteereille otollinen paikka. Jos on paksu kihara karvoitus niin se eristää nousut pois iholta. Näin se vaan on, ihan turha väittää että karvaton olisi hygienisempi. Näinä aikoina pesun voi tehdä missä vaan eikä posliini todellakaan vähennä oikean pesun tarvetta.

[QUOTE="Vieras";25259357]No kun ne karvat kerran suojaa niin miksi poistat ne? Vain sen takia, ettei miehellesi kelpaa naisen tavara? Pitääkö näyttää kiillotetulta barbilta ennen kuin löytää perille? ;) poistatko myös silmäripset kun niin tarttuu unirähmä?

Ihan varmasti karvojen kanssa on siistimpi kuin ilman. Muutenhan alushousut makaavat täysin päin kusista ja vuotoista pillua, bakteereille otollinen paikka. Jos on paksu kihara karvoitus niin se eristää nousut pois iholta. Näin se vaan on, ihan turha väittää että karvaton olisi hygienisempi. Näinä aikoina pesun voi tehdä missä vaan eikä posliini todellakaan vähennä oikean pesun tarvetta.[/QUOTE]

Onko se sitten kiva kun ne karvat on kusessa ja vuodossa? Tosin en mä tiedä kuinka monella muutenkaan siellä mitään kusia on mutta niin.

[QUOTE="Maui";25259374]Onko se sitten kiva kun ne karvat on kusessa ja vuodossa? Tosin en mä tiedä kuinka monella muutenkaan siellä mitään kusia on mutta niin.[/QUOTE]

Se vähä mitä sinne jää, kuivuu ilmavassa tapauksessa. Posliinilla ei kuivu kun se muhii päin alushousukangasta ---> bakteeripesäke

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä