Tulipa mielenkiintoinen ehdotus lauantaina baarissa =)

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Olin ystävän kans tanssimassa ja huomasin kun tanssilattian reunalta joku nuorempi pariskunta tuijotteli hymyillen. Jossain vaiheessa ne oli siirtyny miun taakse tanssimaan. Vilkaisin taakseni, niin mies hymyili miulle. Hetken päästä hivuttautui viereen ja kysäs: " Kiinnostaisko sinuu lähtee miun ja tyttöystäväni kanssa jatkoille kimppaan?" Totesin, et valitettavasti mie oon naimisissa. Sit kysäs, et: "Jos ei miestä ois, ni lähtisitkö?" Virnistin vaan takasin, ni näytti miulle peukkuja :D

Eipähän oo aiemmin kukaan moista ehdottanu... =)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Mä oon ollut kolmen miehen kanssa. :D Olivat kolme kaverusta. Mitään isompaa seksihommaa ei tapahtunut, mutta jotain pientä säpinää mulla oli niitten miesten kanssa. Olisivat mielellään menneet pitemmällekin, mutta mulla iski stoppi päälle. :ashamed:

Juttelin kerran yhden miehen kanssa ja vaikutti tosi mukavalta. Kunnes vinkkas toisella puolella istuvaan naiseen ja kysyi, että lähtisinkö heidän mukaan. :D Tosi imarreltu olin, että olisivat kelpuuttaneet, mutta näin umpiheterona piti kieltäytyä kunniasta :)

Mä menin ihan lukkoon baarissa vuosia sitten, kun joku tyttö tuli tosissaan iskemään mua. Se kehu mun kasvoja ja jopa silitteli niitä, vaikka sanoin että anteeksi, mutta olen hetero. Kauan jouduin vakuuttamaan heterouttani, kunnes tyttö lähti pettyneenä pois :D Ressukka, siinä vaiheessa kävi niin sääliksi että toivoin että olisin edes Bi, niin sillä olis voinut olla jotain tsäänssejä :D

Sen ainoan kerran, kun mies on alkanut iskeä minua, pidin pääni kylmänä kunnes hän lopetti yrityksensä. Sitten saatoinkin tarjota hänelle yösijaa luonani. Ihan siivosti käyttäytyi.

Mullekin tuli kerran moinen ehdotus. Otin sen lähinnä kohteliaisuutena, etenkin kun kehuivat mua niin hyvännäköiseksi :) Enpä kuitenkaan suostunut, en ole niin estoton että pystyisin moiseen.

Yhteistyössä