V
"vieras"
Vieras
Ymmärrän, että joillekin karvat ovat tärkeitä, mutta että muidenkin karvat ovat teidän sydämen asia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistäs moinen yleinen tieto? Ootko sä kyselly ja tehny tutkimusta? Pesenkö mä joka en ajele?
No elä nyt, tämähän on melkein viikottainen keskustelunaihe.Ólen sieluni sopukoita myöten hämmentynyt. Tämän ketjun avattuani totesin, että voi olla oikeasti parasta lopettaa palstailu tältä päivältä... Ehkä vähän pidemmäksikin aikaa![]()
Miksi moni olettaa, että kaikilla on aivan järkyttävä puska alapäässä jos ei ajele? Mulla ei kasva karvoitusta mitenkään älyttömästi, ei ole mitää puskaa. Toki karvoja kasvaa niin, että siistin bikinirajan.
Mulla ei vain iho kestä kauheasti sitä höyläämistä. Tulee punaisia näppylöitä kun höylällä ajelee ja onko se sitten kaunista katsottavaa? Onneksi on veetin ihonpoistovoide millä saa karvat kätevästi pois, mutta kyllä senkin jälkeen pitää ihoa hoitaa hyvin ettei tule näppylöitä. Se voide ei ole kuitenkaan niin paha kuin höylä.
En yhtään ihmettele jos ne avioerot ovat niin yleisiä nykyään.. Jos puoliso on tuollaisessa kuosissa niin ei kai voi pakottaa miestä tuollaisesta kiinnostumaan ainakaan seksuaalisesti!