Kaveri syyttää, että olen vehdannut hänen miehensä kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Molemmat ovat (tai olivat) kavereitani, tutustuimme samoihin aikoihin ja he eivät olleet silloin vielä edes pariskunta. Nyt sitten ihan puskista yhtäkkiä kaveri on alkanut syyttää minua siitä, että minä olen vehdannut hänen miehensä kanssa. En ole kumpaakaan edes nähnyt moneen vuoteen, asumme nykyisin niin kaukana toisistamme että yhteydenpito on ollut sähköpostien, naamakirjan ja puhelimen varassa. Tuo pariskunnan mies on täältä päin kotoisin, ja käyvät tällä suunnalla sukulaisissa joko yhdessä tai mies yksin, mutta minä en ole heitä koskaan täällä edes nähnyt.

Nyt tuo pariskunnan vaimo sitten viestittelee ja soittelee ja ahdistelee facebookissa, ja vaatii saada yksityiskohtaista tietoa siitä, että mitä olen hänen miehensä kanssa tehnyt. Okei, olen pussaillut hänen miehensä kanssa ja yhden yön viettänyt hänen kanssaan, mutta he eivät olleet edes siinä vaiheessa kiinnostuneita toisistaan! Tuo tapahtui joskus ehkä 12 vuotta sitten, ja he ovat olleet yhdessä jotain 10 vuotta. Ei siitä asiasta ole ikinä keskusteltu, mutta olen kyllä aina olettanut, että se asia on ollut tiedossa tuolla naisellakin, ja vaikkei olisi niin en kyllä pitäisi kovin kummoisena asiana, siinä vaiheessa oltiin kaikki sinkkuja.

Kaikkein kummallisinta tässä on nyt se, että tuon vaimon mukaan se on se aviomies, joka on tunnustanut, että pitää peliä minun kanssani. Mitä vittua?! Yritin soittaa sille miehelle, että mitä tämä oikein on, mutta puhelimeen vastasi vaimo, joka sanoi että minun on turha soitella sinne. Tuo naispuolinen kaveri on jopa soitellut yhteiselle ystävällemme, ja minun aviomiehellenikin, ja kertonut tätä samaa paskaa. Siellä on nyt meneillään jokin elämää suurempi aviokriisi, johon minut on täysin syyttä sotkettu! Onko siellä joku seonnut, vai mitä helvettiä tämä on :(

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;25264944:
Molemmat ovat (tai olivat) kavereitani, tutustuimme samoihin aikoihin ja he eivät olleet silloin vielä edes pariskunta. Nyt sitten ihan puskista yhtäkkiä kaveri on alkanut syyttää minua siitä, että minä olen vehdannut hänen miehensä kanssa. En ole kumpaakaan edes nähnyt moneen vuoteen, asumme nykyisin niin kaukana toisistamme että yhteydenpito on ollut sähköpostien, naamakirjan ja puhelimen varassa. Tuo pariskunnan mies on täältä päin kotoisin, ja käyvät tällä suunnalla sukulaisissa joko yhdessä tai mies yksin, mutta minä en ole heitä koskaan täällä edes nähnyt.

Nyt tuo pariskunnan vaimo sitten viestittelee ja soittelee ja ahdistelee facebookissa, ja vaatii saada yksityiskohtaista tietoa siitä, että mitä olen hänen miehensä kanssa tehnyt. Okei, olen pussaillut hänen miehensä kanssa ja yhden yön viettänyt hänen kanssaan, mutta he eivät olleet edes siinä vaiheessa kiinnostuneita toisistaan! Tuo tapahtui joskus ehkä 12 vuotta sitten, ja he ovat olleet yhdessä jotain 10 vuotta. Ei siitä asiasta ole ikinä keskusteltu, mutta olen kyllä aina olettanut, että se asia on ollut tiedossa tuolla naisellakin, ja vaikkei olisi niin en kyllä pitäisi kovin kummoisena asiana, siinä vaiheessa oltiin kaikki sinkkuja.

Kaikkein kummallisinta tässä on nyt se, että tuon vaimon mukaan se on se aviomies, joka on tunnustanut, että pitää peliä minun kanssani. Mitä vittua?! Yritin soittaa sille miehelle, että mitä tämä oikein on, mutta puhelimeen vastasi vaimo, joka sanoi että minun on turha soitella sinne. Tuo naispuolinen kaveri on jopa soitellut yhteiselle ystävällemme, ja minun aviomiehellenikin, ja kertonut tätä samaa paskaa. Siellä on nyt meneillään jokin elämää suurempi aviokriisi, johon minut on täysin syyttä sotkettu! Onko siellä joku seonnut, vai mitä helvettiä tämä on :(

Oho.

No sehän nyt oli oikea älynväläys miehelle soittaa. Laita naiselle vaikka sähköposti, jossa selität asiallisesti, ettet tiedä yhtään mistä on kyse, ja kerrottuon 12 vuoden takaisen tapauksen.

Niin mitä oho? Tapahtui pari vuotta ennen, kuin he olivat edes pariskunta tai kiinnostuneita toisistaan. Mies oli silloin kiinnostunut minusta, menin baari-illan päätteeksi hänen luokseen ja tilanne eteni siihen. Kumpikin oli silloin sinkku. Ja sen illan jälkeen sanoi, että mulle riitti tää, kiitos, en halua mitään muuta. Ihan kaveripohjalta jatkettiin sen jälkeen. Se, että mä olen joskus 20-vuotiaana sinkkuna viettänyt yhden yön jonkun miehen kanssa ei varmaan tarkoita sitä, että vehtaisin saman tyypin kanssa edelleen yli 30-vuotiaana... jeesus, ei olla nähtykään vuosiin, ja montaa asiaa en yhtä paljon ole hävennyt kuin sitä yötä.

[QUOTE="vieras";25264971]No sehän nyt oli oikea älynväläys miehelle soittaa. Laita naiselle vaikka sähköposti, jossa selität asiallisesti, ettet tiedä yhtään mistä on kyse, ja kerrottuon 12 vuoden takaisen tapauksen.[/QUOTE]

Kummankin kun olen tuntenut yhtä kauan, ja ihan samalla tavalla olleet kavereita, niin ajattelin soittaa ja kysyä että oletko sinä oikeasti ihan tosissasi mennyt väittämään vaimollesi, että meillä kahdella on jotain peliä. Ei se sitten ehkä ollut fiksu veto... mutta ihan normaalia on tähän asti ollut, että kummankin tahansa kanssa on voinut kuulumisia vaihtaa. Kun siis epäilin sellaista, että mies ei oikeasti ole sanonut niin, mutta vaimo epäilee jotain (ehkä siellä on joku uskottomuuskriisi, mutta ei mun kanssa) ja ajatteli että tunnustan, jos hän pokalla väittää että mies on jo tunnustanut?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;25264988:
Kummankin kun olen tuntenut yhtä kauan, ja ihan samalla tavalla olleet kavereita, niin ajattelin soittaa ja kysyä että oletko sinä oikeasti ihan tosissasi mennyt väittämään vaimollesi, että meillä kahdella on jotain peliä. Ei se sitten ehkä ollut fiksu veto... mutta ihan normaalia on tähän asti ollut, että kummankin tahansa kanssa on voinut kuulumisia vaihtaa. Kun siis epäilin sellaista, että mies ei oikeasti ole sanonut niin, mutta vaimo epäilee jotain (ehkä siellä on joku uskottomuuskriisi, mutta ei mun kanssa) ja ajatteli että tunnustan, jos hän pokalla väittää että mies on jo tunnustanut?

Voi olla joo... Suosittelen silti sitä sähköpostia.

Kuulostaa siltä ettei naisella ole kaikki faktat tiedossa, esim. teidän yhteisen yön ajankohta?

Tai sitten on suuttunut kun ei ole aikaisemmin tiennyt asiasta ja luulee että sitä on häneltä tahallaan pimitetty ja hänet sillä tavalla "nolattu"?

Viimeksi muokattu:
Mustasukkaisuus on jännä juttu. Se pilaa monen liiton, ihan ilman syytä :(
Tuskinpa sun tarvii tota sen enempää murehtia, jos ette muutenkaan ole nykyään tekemisissä. Hoitakoon asiansa. Jos nainen jotain kyselee niin kerrot miten asia on.

Ei kai se kaverisi (nainen) voi olla mustasukkainen siitä, mitä on tapahtunut ennen sitä, kun hän tuli osaksi miehensä elämää? Tai no, sen verran mitä tätä palstaa olen lukenut, niin saattaa kai sekin olla mahdollista. Joidenkin kumppaneilla kun ei saisi olla ollut mitään elämää ennen nykyisen kumppanin kuvioihin astumista. Jos kaverisi (nainen) on aina ollut mustasukkainen sinusta ja kokenut sinut uhaksi? Ja se, että hänelle on selvinnyt tuo 12 vuoden takainen juttu, niin on sitten ajatellut, että oletkin ihan oikeastikin konkreettinen vaara hänen parisuhteelleen? En tiedä. Kyllä niin pimeeltä kuulostaa.

Vai onko siis oikeasti sitä mieltä, että teillä on nyt juuri tällä hetkellä menellään jotain tuon miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25265021:
Ei kai se kaverisi (nainen) voi olla mustasukkainen siitä, mitä on tapahtunut ennen sitä, kun hän tuli osaksi miehensä elämää? Tai no, sen verran mitä tätä palstaa olen lukenut, niin saattaa kai sekin olla mahdollista. Joidenkin kumppaneilla kun ei saisi olla ollut mitään elämää ennen nykyisen kumppanin kuvioihin astumista. Jos kaverisi (nainen) on aina ollut mustasukkainen sinusta ja kokenut sinut uhaksi? Ja se, että hänelle on selvinnyt tuo 12 vuoden takainen juttu, niin on sitten ajatellut, että oletkin ihan oikeastikin konkreettinen vaara hänen parisuhteelleen? En tiedä. Kyllä niin pimeeltä kuulostaa.

Vai onko siis oikeasti sitä mieltä, että teillä on nyt juuri tällä hetkellä menellään jotain tuon miehen kanssa?

Jos se ihan järkevästi ajattelis, niin tajuais ettei tässä ole mitään uhkaa. Mä oon ollut itse muistaakseni sinkku silloin, kun he alkoi seurustelemaan, ja ei tässä näiden vuosien aikana ole ollut mitään syytä kokea mua uhaksi. Ollaan tosi harvoin tavattukin viime vuosina, ja aina kun on tavattu niin siellä on ollut kyllä paikalla molemmat osapuolet heiltä, ja yleensä vielä mun puolisoni. Ja nyt ei olla nähty kertaakaan ehkä reiluun kolmeen vuoteen.

Kirjoita ihmeessä mahdollisimman asiallinen, perusteellinen ja äärirehellinen viesti sähköpostitse. Ja esitä myös isoääninen ihmettelysi, mistä nyt on kyse.

Voisko olla että se mies on pettänyt ja nainen vaatinut tietää että kuka ja on jostain syystä vetänyt sinut soppaan mukaan? Tai nainen vaan olettanut että sinä olet se toinen nainen jos mies on pettänyt siellä kotipaikkakunnallaan? Saatko laitettua vaikka facebookissa sille miehelle viestiä, että mitä v*ttua...?

Mä luulen että mies pettänyt vaimoaan ihan juuri, ja sillä paikkakunnalla mistä on kotoisin. Hätäpäissään mies sanonut vehdanneensa sinun kanssa, tai sitten vaan vaimo olettanut niin. Mies ei ole kieltänyt, kun ei tahdo vaimon saavan tietää kenen kanssa oikeasti petti.

Yhteistyössä