Minkälaiset ovat seksikkäät mieskasvot mielestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja analysoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

analysoija

Vieras
Minkälaiset miesten kasvot ovat naisten mielestä seksikkäät?

Mielestäni niissä täytyy löytyä sopivasti sekä kovuuttaa että herkkyyttä.

Ihannekasvot tässämielessä teoriani puolesta ovat artisteilla Billy Idol, sekä Elvis Presley.

Kumpienkin silmissä tiettyä sänkykamarikatsetta, sekä huulet aistikkaat, kasvoissa kuitenkin herkkyyttä.

Elvistä sanottiin niin komeaksi, mikä hänestä teki niin komean?

http://www.logoi.com/picture-movies/img/elvis_presley_06.jpg

Elvis Presley - My Boy - YouTube

Billy Idol

http://videokeman.com/image/pics/BillyIdolsongPics1aeKotQrOznUE7M.jpg

Billy Idol - Rebel Yell - YouTube

Kumpaakin artistia yhdistää tietty samankaltaisuus silmissä, muhkeat ylähuulet, sekä hiukan kapinallinen asenne, ja tästä naiset oli täysin myytyjä.

Vieläkö esim. Elvis tai Billy Idol tyyppiset miehet vetoaa nykynaisiin, esim tällä palstalla?

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta Elvis oli tosi miehekäs, sekä oli Billy Idolissa tiettyä miehekkyyttä myös.

p.s.
Elviksellä oli muuten mahtava lauluääni, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Muhun vetoo isohko nenä, joka sopii kasvoihin. Semmonen Caesar-tyylinen.

Esim. Jarkko Nyman on varmaan tiivistelmä mun maustani... Kaikki palat kohillaan.

884270.jpg

Mun mielestä Elviksellä oli aivan liian pullanaama...
Mä tykkään isosta, suorasta nenästä, paksuista huulista, hieman vihasen näkösistä kulmakarvoista ja siitä, että poskissa on "lommot". Ja laukaperät ei saa olla liian leveet, tai liian kapeat.

Tykkään pahiksen näkösistä miehistä. :P

Mun mielestä Elviksellä oli aivan liian pullanaama...
Mä tykkään isosta, suorasta nenästä, paksuista huulista, hieman vihasen näkösistä kulmakarvoista ja siitä, että poskissa on "lommot". Ja laukaperät ei saa olla liian leveet, tai liian kapeat.

Tykkään pahiksen näkösistä miehistä. :P

Ei Elvis nuorempana kyllä mikään pullanaama ollut.

Mielestäni sellaiset luiset kasvotkaan eivät ole kivat.

Sellaset vahvat piirteet. Vahva leuka ja sellanen vähän pahan näkönen. :) Tosin ei nekään miltään näytä jos ei oo kroppa kunnossa.
Oma mies on kyllä maailman seksikkäin mutta esim Channing Tatum oli ennen ihan uskomattoman seksikäs. Toisaalta myös Jason Statham ja Adam Sandler miellyttää vaikkei ne ole ihan sen näkösiä kasvoista mistä yleensä pidän.

Yhteistyössä