Uskallanko jättää vauvan isälle hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tässä kyse siitä, että ap ei ole sallinut isän osallistua vauvan hoitoon aiemmin?

Meillä mies oli jo viikonlopun reissussa vauvan kanssa kahdestaan tämän ollessa parin kuukauden ikäinen.Enkä yhtään epäröinyt päästää.

Mäen vittu voi käsittää miehiä joiden ELÄMÄ ON PLEIKKARI pleikkari pleikkari pleikkari... Hei haloo. Lapsellista. Ihmisen on oltava jollain tasolla tunnevammainen jos PLEIKKARI on tärkeämpi kuin oma lapsi! En jättäisi hoitoon jos vaikka lyö. Sinuna ap miettisin ihan oikeasti eroa tuollaisessa tilanteessa.

Mäen vittu voi käsittää miehiä joiden ELÄMÄ ON PLEIKKARI pleikkari pleikkari pleikkari... Hei haloo. Lapsellista. Ihmisen on oltava jollain tasolla tunnevammainen jos PLEIKKARI on tärkeämpi kuin oma lapsi! En jättäisi hoitoon jos vaikka lyö. Sinuna ap miettisin ihan oikeasti eroa tuollaisessa tilanteessa.

Mäkin oon kyllä sitä mieltä että se, että mies pelaa joka päivä tuntikaupalla pleikkaria, kertoo jotain miehen kypsyystasosta. ON tainnu jäädä sinne teinivaiheeseen eikä oo kasvanu aikuiseksi. Sellaisia miehiä on valitettavan paljon nykyään. Jäädään sinne teinivaiheeseen eikä uskalleta ottaa aikuisen vastuuta vaikka ikää ois jo 30vee.

Niin...ja sitten erotaan muuten hyvästä miehestä, joka nyt ei vaan ole osannut olla isä lapselleen, kun tämä oli puolivuotias...äh. Meni asian vierestä, mutta joo, ap...ota lapsi ja isä mukaan hammashoitolaan.

Itse elin samassa tilanteessa. Koskaan isä ei pyytämättä osallistunut ja pelas melkein aina. Lopulta selvis et oli huumekoukussa ja pahoissa veloissa. Ero tuli ja nyt olen onnellismpi kuin ikinä sen miehen kanssa!!

Ja mun exä sanoi aina ekevänsä töitä,tosiasiassa veti piriä jossain.

[QUOTE="mimmu";25303679]Niin...ja sitten erotaan muuten hyvästä miehestä, joka nyt ei vaan ole osannut olla isä lapselleen, kun tämä oli puolivuotias...äh. Meni asian vierestä, mutta joo, ap...ota lapsi ja isä mukaan hammashoitolaan.[/QUOTE]

Edelleen mietin. Jos isä HUUTAA vauvalle nyt kun vähän hermostuu, mitä isä tekee sitten, kun reilun vuoden ikäinen taapero kiskaisee pleikanjohdon seinästä? Ei se siitä yhtään helpommaksi muutu, päinvastoin, vanhemmat lapset vaatii enemmän valvontaa, kärsivällisyyttä ja hoitoa...

Muoks: Tuohon edelliseen peesi. Lyhyt pinna ja jatkuva pelaus ja valvominen on usein pirinkäytön merkkejä. Itsekin vastaavan nähnyt.

Viimeksi muokattu:
Mun miehellä oli myös vastaavaa käytöstä vauva-aikana. Jouduin junailemaan omat menot siten, että äitini oli vauvaa hoitamassa, sillä isälleen vauvaa ei voinut jättää.

Mutta nyt kun lapsi on 1,5-vuotias, niin mies leikkii mielellään lapsen kanssa, syöttää, kylvettää, vaihtaa vaippaa, nukuttaa ja on kaikinpuolin mallikelpoinen isä.

Yhteistyössä