P
paniikki!
Vieras
Voi että kun pitää olla näin huolimaton!! Maksoin alkukuusta tyytyväisesti laskuja, myös sähkölaskun. Just äsken tuli kuitenkin vuokranantaja ovelle tuomaan hänelle perintätoimistosta toimitettua laskua siitä sähkölaskusta, että oon kuulemma jättänyt maksamatta. Olin ihan paniikissa, ja vakuutin vuokranantajalle maksaneeni sen, ja sovittiin että soitan sähköyhtiöön. Meillä on siis sähkösopimus vuokranantajan nimissä. No, vuokranantaja lähti, ja m aloin etsimään sitä alkuperästä laskua, ja totesin papereita penkoessani että minä tyhmä oon maksanut 26.12 erääntyvän laskun silloin 30.11, kun olis pitänyt maksaa tuo edellinen, joka siis erääntyi 26.11. Voi paska!! Nyt mä en sitten tiiä mistä pierasen nuo rahat, miehellä tulee palkka vasta yli viikon päästä, ja meillä on just ja just rahat siihen asti ruokaan ja vaippoihin. :O
Mitä mä nyt teen? Tuskin voin alkaa sopimaan tuon perintätoimiston kanssa kun se ei oo mun nimellä se lasku, ja hävettää jos joudun soittamaan vuokranantajalle ja selittämään tän tilanteen. Kukaan ei oikein voi lainata mulle, tai miehen isä vois, mutta ollaan jo valmiiksi sille velkaa eikä oo ens kuussa varaa maksaa niin isoa summaa velkoja.
Mitä mä myyn, tai teen tai apua!?
Mitä mä nyt teen? Tuskin voin alkaa sopimaan tuon perintätoimiston kanssa kun se ei oo mun nimellä se lasku, ja hävettää jos joudun soittamaan vuokranantajalle ja selittämään tän tilanteen. Kukaan ei oikein voi lainata mulle, tai miehen isä vois, mutta ollaan jo valmiiksi sille velkaa eikä oo ens kuussa varaa maksaa niin isoa summaa velkoja.