MISTÄ mä löydän itelle äitiystakin kohtuuhintaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo sielläkää nähny yhtään! Eikä nyt netissäkää näytä olevan. Tai tietty on olemassa vaihtoehto et oon ihan pöllö enkä löytäny, mut naisten takit siellä selasin :/ Huoh. Eikai se auta ku lähtä kaupungille kiertään joskus ku ehtis ja pääsis ilman lapsia. Kirppariltakaa en oo löytäny. Nyt vielä iso toppatakki mahtuu mut pian ei mee enää kii..

Valivalivali :D

H&M:ssä oli toppatakki ja villakangastakki. Itselläni maha on niin pieni että Seppälän takki riittää.

Voit myös etsiä a-linjaista takkia, mutta ovat kyllä kesätakkeja :(

http://www.hm.com/fi/product/96506?article=96506-A

No mulle nyt vaan ei enää pian mahu koon 42 tavallinen takki, ja mä olen niin turhamainen etten todellakaa aio isompaa hommata ja näyttää ääliöltä. Enkä miehen takkeja käytä eikä nekää mulle mahtuis, mahani on nyt isompi ku hänen.

Niin ajattelin vaan et jos joku täällä olis tienny mistä saa ÄITIYSTAKIN kohtuuhinnalla.

[QUOTE="Kiira";25330899]H&M:ssä oli toppatakki ja villakangastakki. Itselläni maha on niin pieni että Seppälän takki riittää.

Voit myös etsiä a-linjaista takkia, mutta ovat kyllä kesätakkeja :(

Product Detail | H&M FI[/QUOTE]

Ai netissä? Mä olen vissiin sokea :) No, otan uuden yrityksen. Mulla olis yks sellanen levee a-linjainen takki mut se on aika lyhyt ja jos sen laittaisin nyt ni sieltä altahan kaikki kylmä pääsis.

mä en haluais olla ilonpilaaja, mutta ei niitä taida saada kohtuuhinnalla. 50-60 € oli joku kiiltävä toppatakki (h&m), mutta oli aika myyty jo loka-marraskuussa. ite tilasin ellokselta ekaa kertaa elämässäni, sain satasen takin siitä hyvästä puoleen hintaan. muuten olisin varmaan kulkenu alasti...

[QUOTE="...";25330937]mä en haluais olla ilonpilaaja, mutta ei niitä taida saada kohtuuhinnalla. 50-60 € oli joku kiiltävä toppatakki (h&m), mutta oli aika myyty jo loka-marraskuussa. ite tilasin ellokselta ekaa kertaa elämässäni, sain satasen takin siitä hyvästä puoleen hintaan. muuten olisin varmaan kulkenu alasti...[/QUOTE]

No, et sä ole ilonpilaaja. Taitaa olla aika myöntää et noinhan se on ku sanoit. Pitääki kattoa et millasia tarjouksia itellä on ellokselle, jos sieltä löytyis mulleki :)

Oon huutonetinki selannu ja sieltäkää ei passelia löydy, ku en suostu siihen et annan rahat ja sit lähetetään jos lähetetään (joo, mua on siellä kerran huijattu).

En oikein ymmärrä minkälaisia teistä raskaana oikein tulee, jotka ehdottatte että hanki vain normaali vaate, mutta isompaa kokoa. Useimmilla raskaanaolijoilla kun kasvaa ainoastaan maha, ehkä rinnat, mutta ei muu vartalo, jolloin isompi koko ei kyllä auta mitään. Jos otat niin suuren koon, että menee vatsan ympäri, on hihat aivan valtavan suuret. Varsinkin jos aikoo jossain ihmistenilmoilla esiintyä ylipäätään koko raskauden aikana, niin kyllä se on ihan äitiysvaatteita ostettava.

Minä ostin raskausaikana kaksi takkia. Toisen ostin H&M:lta ja toisen Huuto.netistä. Pitkään kyllä harkitsin että olisin ostanut Po.P:n takin, mutta oli niin kallis etten sitten raskinut.

[QUOTE="vieras";25330963]En oikein ymmärrä minkälaisia teistä raskaana oikein tulee, jotka ehdottatte että hanki vain normaali vaate, mutta isompaa kokoa. Useimmilla raskaanaolijoilla kun kasvaa ainoastaan maha, ehkä rinnat, mutta ei muu vartalo, jolloin isompi koko ei kyllä auta mitään. Jos otat niin suuren koon, että menee vatsan ympäri, on hihat aivan valtavan suuret. Varsinkin jos aikoo jossain ihmistenilmoilla esiintyä ylipäätään koko raskauden aikana, niin kyllä se on ihan äitiysvaatteita ostettava.

Minä ostin raskausaikana kaksi takkia. Toisen ostin H&M:lta ja toisen Huuto.netistä. Pitkään kyllä harkitsin että olisin ostanut Po.P:n takin, mutta oli niin kallis etten sitten raskinut.[/QUOTE]

ei kaikki ole noin turhamaisia

Mä olen 157cm pitkä :) jarmaalivartaloinen, mutta raskausaikana mahani on valtavan suuri. En todellakaan voi ostaa koon 44 takkia ja kulkea se päällä, kun se on sopiva ainoastaan mahan kohdalta...Hihat on ainakin 20cm liian pitkät, kun normitakissakin pitää aina kääntää. Mä en todellakaan ole turhamainen, mutta sopivien vaatteiden löytäminen raskausaikana on todellakin työn takana... (jos on muutenkin...).Nyt taitaa olla taas vaatteiden etsiminen edessä:)

Bebesiltä ostin, 119€ jouduin pulittamaan. Mutta samalla takilla pärjäsin koko syksyn marraskuun loppuun asti, joten olin tyytyväinen hankintaan. Nyt takki olis jo liian ohut.

Mahani oli suuri, hartiat samaa kokoa kuin ennenkin. Kokeilin huvin vuoksi h&m:n isojen tyttöjen mallistoa ja näytin vitsikkäältä, kuin lapsi olis lainannut aikuisen vaatteita.

Itse vuokrasin äitiystakin täältä

http://www.lainahaikara.fi/

Oli musta paljon tyylikkämpi takki, mitä olisin ehkä raaskinut ostaa ja ennenkaikkea SOPIVA. Olisi varmaan tää vuokraus ollut erityisen kätevää, jos tarvii sekä syys/kevät että talvitakkia saman raskauden aikana.

Ostin kokoa isomman. tomi hyvin, kun takin malli oli alunperinkin sellainen sopivan väljä. Samaa takkia olen käyttänyt toisinaan tuossa kotipihalla lasten kanssa ulkoiltaessa nyt ilman mahaakin. Takki taisi maksaa noin 40€.

[QUOTE="Martta";27387301]Itse vuokrasin äitiystakin täältä

Lainahaikara

Oli musta paljon tyylikkämpi takki, mitä olisin ehkä raaskinut ostaa ja ennenkaikkea SOPIVA. Olisi varmaan tää vuokraus ollut erityisen kätevää, jos tarvii sekä syys/kevät että talvitakkia saman raskauden aikana.[/QUOTE]

No aika hintavia kun uusi mamalicious äitiystakki maksaa 60e....

ihanaa mun aloitus taas täällä :) mä lopulta sit pärjäsin sillä 42kokoisella normitakilla melkein loppuun asti. ihan lopussa olin niin valtava et oli ihan sama mitä takkia käytin, ku olin silti karmea näky :D ihanaa että raskausaika on jo ohi ja tuolla nukkuu nyt 5kk ikäinen poika :)

Yhteistyössä