Mistä koet että joku on ihastunut sinuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmästynyt..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmästynyt..

Vieras
Mistä sinulle siis tulee tunne että joku on ihastunut eikä vain ystävällinen kohtelias, luonteeltaan "sellainen".. Siis jonku kenet tunnet..

Itselläni alkanut vähän ahdistamaan..miehen ystävä..voi olla kuvitteluakin mutta toivoisin mielipiteitä.

Tuijotuksesta olen huomannut. En oikeastaan mistään muusta, ellei sitten suoraa puhetta oteta lukuun.

Mitä sillä on väliä, jos tuo miehen ystävä ei tee mitään aloitetta? Anna olla.

-tuijotus
-krapulassa ->rakastan sua (siis voi olla ihan vitsi vaan!!!!)
-soitto myöhään illalla vaikka ties ettei mies kotona (ei ollut soittanut mun miehelle)
-kosketus
.........
Mutku nyt alkanut tuntuun jotenki ahdistavalta..
Onko jotku miehet tuollaisia, vain muuten vaan?

Joo, ja olen ollut saman miehen kanssa moooneeet vuodet enkä tiiä millaisia miehet naisia kohtaan ovat...baarissa nyt varmaa eri asia -Siellä sanotaan suoraan XD

[QUOTE="sia";25331370]Tässä taas semmoinen asia, mitä ei ole tarvinnut ihan hetkeen pohtia :D

En voisi mitenkään kuvitella, että joku ihastuisi minuun, olisipa aika vänkää ;)[/QUOTE]

Ihan sama juttu. Muhun halutaan vaan ehkä fyysistä läheisyyttä tai käyttää hyväksi tai sitten että itse ihastun mutta kukaan ei muhun ihastu tai ole ihastunut tai ainakaan koskaan ole kertonut sitä.

[QUOTE="sia";25331370]Tässä taas semmoinen asia, mitä ei ole tarvinnut ihan hetkeen pohtia :D

En voisi mitenkään kuvitella, että joku ihastuisi minuun, olisipa aika vänkää ;)[/QUOTE]

Empä olisi minäkään uskonut, mutta tuntuu nyt tältä ja se ei tunnu hyvältä. Eri asia, vois imarrella jos olis joku vähän oudompi.

Sen nimi on palstamagiaa ;)

kb3war.jpg

• Tykkää
Reactions: Minskii
jaa-a en yksiuolisesta tiedä, mutta molemminpuolisesta sen verran, että kaikki sujuu tavtessa, kuin tanssi. eleet, ilmeet, liikkeet, keskustelut, äänen painot. Tähän vielä lisätään tikusta asiaan puhelut ja hellät hymyt. Tämä ihastus ei koskaan mennyt tunnustus asteelle tai vihjaiuun, mutta silti ei ole epäilystäkään, että ihastusta ei olisi ollut...

[QUOTE="qqq";25331479]jaa-a en yksiuolisesta tiedä, mutta molemminpuolisesta sen verran, että kaikki sujuu tavtessa, kuin tanssi. eleet, ilmeet, liikkeet, keskustelut, äänen painot. Tähän vielä lisätään tikusta asiaan puhelut ja hellät hymyt. Tämä ihastus ei koskaan mennyt tunnustus asteelle tai vihjaiuun, mutta silti ei ole epäilystäkään, että ihastusta ei olisi ollut...[/QUOTE]

Hmm, mulla mennyt välttelyksi..keksin kohteliaasti väkisin jotain asiaa ku toinen vaan tulee viereen puhumatta mitään (huoneeseen jossa oon yksin)..ei siis suju kuin tanssi..hermostelua vaan.
Tuo tikusta asiaa on ainut :D

Yhteistyössä