Miksi olette täällä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi oi miksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi oi miksi

Vieras
Mulla syynä se, että mies nukahti sohvalle (ei varmaankaan ottamisen vaan ihan oikeasti väsymyksen vuoksi), ja mä haluan valvoa puoleen yöhön. Ei oikein ole nyt muutakaan tekemistä, kuoharia siemailen, telkkaria en jaksa katsoa. Enkä jaksa mennä tuohon ulos palloilemaan ja kyttäämään oisko joku naapuri ulkona, yhdet ainakin näyttivät olevan lähdössä jonnekin kun äsken kävin savukkeella.
Vähän tylsää, saunan jälkeen kuitenkin pukeuduin, meikkasin ja laitoin hiukset uuden vuoden kunniaksi, aattelin josko vähän istuttais miehen kanssa iltaa...

Oltiin kylässä ja kotiuduttiin jokin aika sitten. Mies menossa nukkuun, ajattelin tässä olla pystyssä puolille öin siltä varalta että lapset herää rakettien paukkeeseen ja pelästyvät.

Me laittauduttiin lapsen kanssa molemmat, vaikka ihan kaksistaan aateltiin olla :D Olen ensimmäistä kertaa lapsen kanssa kaksistaan uuden vuoden. Ei tullut kutsua mihinkään enkä itse jaksanut mitään järkätä. Lapsen olisin saanut mummillensa, mutta aattelin, että jospas vietettäisiin tämmöinen tyttöjen ilta. Nyt melkein kyllä kaduttaa, sen verran tylsää on... :D

Kohta naapureitten kanssa pihalle, ehkä poksautan yhden kuoharipullon uuden vuoden kunniaksi. Onneksi sentään asun rivarissa niin pääsen tuohon pihalle vaikka lapsi nukkuu. Pauke on täällä sen verran kova, ettei ole järkeä mennä nukkumaan ennen yhtä, kun vähän jo (toiv) hellittää.

Toivon, että edes tytölle jäi jotain kivoja muistoja tästä :D Hirveän hauskaa sillä oli, teki mulle tanssiesityksiä, joi tilkan limpparia viinilasista, juotiin iiiiiisot mansikka-maitopirtelöt jälkiruoaksi, vilkuiltiin ilotulituksia ikkunasta ja käytiin vähän kävelemässäkin.

Koska mulla on vapaata! Kuopus juhlii isänsä kanssa ja teinit on oman isänsä kanssa menoissaan. Mulla on melkoisen omaa aikaa ja tää on IHANAA :heart: Luksusta, kun ottaa huomioon kuluneen vuoden vaikeudet. Äidin oma aika. Nyt mulla on sitä:xmas:

Eipä ole parempaakaan tekemistä. Mies ja lapset katsovat telkkarista elokuvaa, joka ei minua kiinnosta tippaakaan ( katson muutenkaan telkkaria TOOSI vähän). Kun ei nukuta vielä ja täällä on hyviä juttuja, niin - so - täällä ollaan!

Mies kahtoo telkkaria, mie en halua viellä lähtee nukkumaan,miulle ei tule mitään
mielenkiintoista ohjelmaa.

Vieraat lähti kahdeksalta. Muksut nukkuu, ja mieskin meni nukkumaan. En jaksa kattoo telkkaria, väsyttää enkä vissiin jaksa valvoa edes puolilleöin. Tulin laittamaan konetta kiinni ja jämähdin tänne.

Mulla syynä se, että mies nukahti sohvalle (ei varmaankaan ottamisen vaan ihan oikeasti väsymyksen vuoksi), ja mä haluan valvoa puoleen yöhön. Ei oikein ole nyt muutakaan tekemistä, kuoharia siemailen, telkkaria en jaksa katsoa. Enkä jaksa mennä tuohon ulos palloilemaan ja kyttäämään oisko joku naapuri ulkona, yhdet ainakin näyttivät olevan lähdössä jonnekin kun äsken kävin savukkeella.
Vähän tylsää, saunan jälkeen kuitenkin pukeuduin, meikkasin ja laitoin hiukset uuden vuoden kunniaksi, aattelin josko vähän istuttais miehen kanssa iltaa...

Eikun mä oon täällä. :D

[QUOTE="ninaTT";25339727]

Kohta naapureitten kanssa pihalle, ehkä poksautan yhden kuoharipullon uuden vuoden kunniaksi. Onneksi sentään asun rivarissa niin pääsen tuohon pihalle vaikka lapsi nukkuu. Pauke on täällä sen verran kova, ettei ole järkeä mennä nukkumaan ennen yhtä, kun vähän jo (toiv) hellittää.

Toivon, että edes tytölle jäi jotain kivoja muistoja tästä :D Hirveän hauskaa sillä oli, teki mulle tanssiesityksiä, joi tilkan limpparia viinilasista, juotiin iiiiiisot mansikka-maitopirtelöt jälkiruoaksi, vilkuiltiin ilotulituksia ikkunasta ja käytiin vähän kävelemässäkin.[/QUOTE]

Ai, mä luulin että et juo mitään.
Juu, meilläkin tyttö sai kokea toiv. kivan uuden vuoden, käytiin katsomassa lasten ilotulitus, sit jäätiin ulos kun oltiin pukeuduttu lämpimästi ja juotiin glögit terassilla. Äitillä ja isillä vähän terästetyt sellaiset. Leikittiin tähtisädetikuilla ja tehtiin vähän lumitöitä, sitten saunaan ja saunan jälkeen hyvä iltapala: itse tehtyä italiansalaattia ja lohimousseleipiä. Sitten tyttö nukkumaan ja aika hyvin nukahtikin.

Mies juhlimassa ja tytär nukkumassa. Saan pitkästä aikaa viettää ihan omaa aikaa tässä. On hiljasta ja saan olla hiljaa, nautin kyllä :). Tää on kolmas uus vuos jonka oon yksin, mut ei ole kyllä haitannu, ite en vaan jaksa sitä illasta, aamuyöhön jatkuvaa juomista ja hirvee hälinä ympärillä ja ihmiset poukkoo kännissä sinne sun tänne. Paljon mukavempaa olla kotona ja ihan itekseen, hissuksiin :D. Tää on niin, harvinaista herkkua että, pakko nauttia <3

Mies meni nukuttamaan esikoista ja näköjään nukahti itsekin, kun ei ole kuulunut takaisin makkarista. Itse valvon vauvan kanssa, äitiä väsyttäisi, mutta vauvaa ei... Katsellaan ikkunasta josko naapuristosta lähtisi jotain raketteja.

[QUOTE="a p";25339794]Ai, mä luulin että et juo mitään.
Juu, meilläkin tyttö sai kokea toiv. kivan uuden vuoden, käytiin katsomassa lasten ilotulitus, sit jäätiin ulos kun oltiin pukeuduttu lämpimästi ja juotiin glögit terassilla. Äitillä ja isillä vähän terästetyt sellaiset. Leikittiin tähtisädetikuilla ja tehtiin vähän lumitöitä, sitten saunaan ja saunan jälkeen hyvä iltapala: itse tehtyä italiansalaattia ja lohimousseleipiä. Sitten tyttö nukkumaan ja aika hyvin nukahtikin.[/QUOTE]

Jaa, mistäköhän sellanen käsitys :) Kohtuukäyttäjä pyrin olemaan, mutta silloin kun tyttö on jossakin yökylässä niin tulee välillä otettua vähän enemmänkin. Tänään totta kai vähemmän, kun tyttö on kotona. Mutta lasillinen kelpais. Kaksi, jos naapureitten kanssa tulee viihdyttyä pitempään tossa pihalla. Sitten nukkumaan! :)

Yhteistyössä