Lupaa lapsille muttei pidä lupauksiaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aries 78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aries 78

Vieras
Meinaa Saamelainen veri kiehahtaa oikein kunnolla kun kattelee tuon lasten äidin touhuja...

Eilen kävi lapsia katsomassa pienen suostuttelun jälkeen koska lapset ei ollut nähny äitiään koko jouluna, eilen sitten lupas lapsille että tulee tänne tänään katsomaan heidän kanssaan raketteja ja viettämään iltaa.
Soitin päivällä niin sanoi puhelimessa että ei tule ja ei ollut edes aikomuskaan tulla koska oli jo sopinut parempaa menoa itelleen illaksi..
Pyysin että soittaisi lapsille ja itse kertoisi miksei nyt tälläkään kertaa pääse tulemaan vaikka lupasi lapsille tulla käymään, nyt sitten jouduin ikävään välikäteen koska jouduin itkeville lapsille kertomaan muunneltua totuutta miksen äiti tulekkaan vaikka lupasi..
Ei ollut muijasta edes soittamaan lapsilleen ja kertomaan ettei tulekkaan, Ilmeisesti se biletys on paljon tärkeämpää kuin omat lapset..

Mun lapsen isällä on sellainen tapa, että lupaa kaikkea, eikä sitten pidä. Tai lupaa lapselle, mutta toisen kustannuksella. Haluaa näyttää reilulta lapsen silmissä, mutta ei tajua ettei se tule näyttämään siltä.

Ja nykyisin se kysyy , kun haluaa muuttaa tapaamisia. Kun sanon että mietin tai sitten ettei käy, se tekee kuitenkin niin kuin itse haluaa. Eli se ei olekaan oikeasti kysymys, vaan ilmoitus että hän nyt tekee niin.

Oletko yrittänyt keskustella lasten äidin kanssa siitä miten tärkeää on pitää lapsille lupaukset? tai sitten niitä ei yksinkertaisesti enää tehdä jos niitä ei pidetä. Itse en lupaile jos en ole ihan varma pystynkö pitämään. Toisaalta kohta jo aikuisen lapseni toinen vanhempi teki tätä koko hänen elämänsä kun ei sitä toisen suuta saa tukittuakaan väkisin jos ei ihminen ymmärrä, ettei lasten luottamusta rikota! Pahoillani olen tilanteestanne, yritä keskustella lasten äidin kanssa asiallisesti ja kerro miten paljon lapsia harmitti :(

Meinaa Saamelainen veri kiehahtaa oikein kunnolla kun kattelee tuon lasten äidin touhuja...

Eilen kävi lapsia katsomassa pienen suostuttelun jälkeen koska lapset ei ollut nähny äitiään koko jouluna, eilen sitten lupas lapsille että tulee tänne tänään katsomaan heidän kanssaan raketteja ja viettämään iltaa.
Soitin päivällä niin sanoi puhelimessa että ei tule ja ei ollut edes aikomuskaan tulla koska oli jo sopinut parempaa menoa itelleen illaksi..
Pyysin että soittaisi lapsille ja itse kertoisi miksei nyt tälläkään kertaa pääse tulemaan vaikka lupasi lapsille tulla käymään, nyt sitten jouduin ikävään välikäteen koska jouduin itkeville lapsille kertomaan muunneltua totuutta miksen äiti tulekkaan vaikka lupasi..
Ei ollut muijasta edes soittamaan lapsilleen ja kertomaan ettei tulekkaan, Ilmeisesti se biletys on paljon tärkeämpää kuin omat lapset..

Mistäs sinä tuollaisen kultakimpaleen aikoinaan löysit itsellesi?

[QUOTE="sipsi";25340177]Voi kurja! No, vaikka se ei tässä hetkessä auta eikä lohduta, niin itselleen hän tuossa vahinkoa tekee. Jaksamista, oletko siis lasten huoltaja?[/QUOTE] Yhteishuoltajuus mutta äidillä vain tapaamisoikeus lapsiin..

Ikävä kyllä löytyy äideistä ihan yhtälailla noita piittaamattomia ihmisiä,joita ei pätkääkään kiinnosta omien lastensa tunteet eikä se,että toinen ihminen joutuu ikävään välikäteen selitellessään ohareita jne..
Ja kuuntelee lasten turhautumisen ja kiukuttelut....

Mutta se joka kantaa sen raskaan osan on yleensä se joka saa suurimman palkkion aijan kuluessa..lastensa kunnioituksen ja aidon rakkauden.

Alkuperäinen kirjoittaja Voimapesä;25340189:
Oletko yrittänyt keskustella lasten äidin kanssa siitä miten tärkeää on pitää lapsille lupaukset? tai sitten niitä ei yksinkertaisesti enää tehdä jos niitä ei pidetä. Itse en lupaile jos en ole ihan varma pystynkö pitämään. Toisaalta kohta jo aikuisen lapseni toinen vanhempi teki tätä koko hänen elämänsä kun ei sitä toisen suuta saa tukittuakaan väkisin jos ei ihminen ymmärrä, ettei lasten luottamusta rikota! Pahoillani olen tilanteestanne, yritä keskustella lasten äidin kanssa asiallisesti ja kerro miten paljon lapsia harmitti :(
Olen keskustellut ja monesti, mutta sitten tulee syytökset että yritän hänen elämäänsä rajoittaa ja kontrolloida :D Ja että kaiken tehen omaa itsekkyyttäni ja että vain täydellinen narsisti yrittää kontrolloida toista ihmistä..

Mä laitoin viestiä lapsen isänäidille jo reilu viikko ennen joulua, että milloin tahtovat tyttären käymään, mulle käy milloin vaan, ilmottakaa aika... No, isoäiti lupasi kysyä pojaltaan, että milloin sopisi. no ei sopinut, kun oli menossa toiseen kaupunkiin oman isänsä kanssa joulua viettämään. Mun puolesta olis vaikka saanu ottaa lapsen mukaansa, tuo isoisä kun ei ole tavannut lapsenlastaan kuin kerran, tämän ollessa kolmeviikkoinen vauva. Mutta ei sellaista edes kysynyt.

Nyt sitten eilen lapsen mummi laittoi viestiä, että lapsen isä tuli takaisin, mutta sillä on joku kaveri ulkomailta käymässä. Että jos tyttö tulisi ihan vain mummin luokse käymään kun sillä iskällä ei nyt ole aikaa.

Huoh. Sitten lapsi mulle kiukuttelee, että on ikävä isää, on ikävä isoäitiä, miksei ne tule hakemaan. Tapaa niitä just sen verran, että side on syntynyt, mutta sen verran, että ehtii tulla ikävä aika huolella ennen kun näkee uudestaan.

Jaksamisia ap:lle, välikädessä oleminen ei ole herkkua. Onneksi tuo oma on vielä niin pieni, ettei tarvitse kauheasti edes selitellä miksei näe isää. Joku päivä se kasvaa isoksi ja sitten pitää keksiä joku tapa asetella sanansa kauniisti.

[QUOTE="niin";25340231]Mun ex lupasi lapselleen ettei enää juo lapsen läsnäollessa mutta eilen jouduin lapsen isältään hakemaan kun oli niin kännissä :([/QUOTE]

Voi miten ikävää :(

Voi pieniä :(. En käsitä tollasia ihmisiä, mikä tossa bilettämisessä on muka niin, mahtavaa että, menee lasten/lapsien edelle?? Raukkamainen teko ettei, suostunu lapsille äiti ite kertomaan. Hyi hemmetti mitä ihmisiä maa päällään kantaa. Yritä sä järjestää lapsille hauska uus vuos ja olet varmaan järjestäny ja osoita lapsille, että ne on sulle rakkaita. On ainakin yksi pysyvä aikuinen turvana, lohtuna ja lähellä :). Oikein hyvää uutta vuotta sulle ja lapsille.

Olen keskustellut ja monesti, mutta sitten tulee syytökset että yritän hänen elämäänsä rajoittaa ja kontrolloida :D Ja että kaiken tehen omaa itsekkyyttäni ja että vain täydellinen narsisti yrittää kontrolloida toista ihmistä..

Kuullostaapa voi niin kovin tutulta... Kuullostaa narsistilta, kääntää ja vääntää asiat aina omaksi edukseen ja tekeytyy marttyyriksi. Kovasti voimia sinulle, ole lapsille rehellinen, puhu heille luottamuksen tärkeydestä ja pidä itse lupauksesi ihan jokainen. Jo aika pienestä lapset osaavat jo alkaa blokkaamaan äidin höpöhöpöt pois (toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos). Nimim. kokemusta on.

Voi pieniä :(. En käsitä tollasia ihmisiä, mikä tossa bilettämisessä on muka niin, mahtavaa että, menee lasten/lapsien edelle?? Raukkamainen teko ettei, suostunu lapsille äiti ite kertomaan. Hyi hemmetti mitä ihmisiä maa päällään kantaa. Yritä sä järjestää lapsille hauska uus vuos ja olet varmaan järjestäny ja osoita lapsille, että ne on sulle rakkaita. On ainakin yksi pysyvä aikuinen turvana, lohtuna ja lähellä :). Oikein hyvää uutta vuotta sulle ja lapsille.
ollaan leikitty ja käyty mäkeä laskemassa niin että pikkuinen käveli itekseen sänkyynsä nukkumaan jo yhdeksän maissa, vanhemman pojan kanssa leikittiin ja hieman pleikkarilla pelailtiin älypelejä :D Ja hyvät vuodet sinnekkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Voimapesä;25340265:
Kuullostaapa voi niin kovin tutulta... Kuullostaa narsistilta, kääntää ja vääntää asiat aina omaksi edukseen ja tekeytyy marttyyriksi. Kovasti voimia sinulle, ole lapsille rehellinen, puhu heille luottamuksen tärkeydestä ja pidä itse lupauksesi ihan jokainen. Jo aika pienestä lapset osaavat jo alkaa blokkaamaan äidin höpöhöpöt pois (toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos). Nimim. kokemusta on.
Kysyin nyt illalla tuolta 7v pojulta että haluaako soittaa äidilleen, niin tuumi ettei halua soittaa koska ei se auta vaikka soittais :( Ite koittanut olla puhumatta pahaa äidistä ettei lapsille tule sen suhteen mitään ongelmia ja toisten istuttamia ennakkoluuloja..

Sikamaista!
Luulis aikuisen tietävän miltä tuntuu ku lupaukset petetään, tuska monin kertainen ku niiden aiheuttajana oma äiti.
Hävetkööt käytöstään.

Onneksi lapsilla rakastava isä.
Hyvää uutta vuotta sinulle ja lapsille!

"Narsisti- normaalisti henkisesti kehittynyt ihminen" sanakirjasta ote..."Tulen huomenna kylään ja katsomaan raketteja"= tulen jos tulen, mutta huom. en ole luvannut enhän käyttänyt sanaa lupaan.. Ja tätä saivartelua, vääntämistä ja kääntämistä se on sitten ihan a:sta ö:hön. Että näillä mennään kun vastapuoli tekee juuri oman intohimonsa mukaan. Ja sitä intohimoa johdattaa ainoastaan hyöty, nautinto, oma sellainen, ei mikään muu.

Yhteistyössä