Haluttomuus-imetyksen aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu ei

Vieras
Oliko teillä imetyksen aikana halut nollissa? Limakalvokuivuus on vähintään saharanautiomaan luokkaa, vauva on 4kk ja seksiä 3krt tuona aikana, liukkarista huolimatta alapää hemmetin kipeillä haavaumilla joka kerta mikähän tuon aiheuttaa? En vaan pysty väkisin "antamaan" tai vain koska mies haluaa, mun pitää olla täysillä itsekkin mukana, mutta kun ei vaan tee mieli niin ei. :(
Seksi ajatuksenakin on alkanut ällöttämään...

Mä en rehellisesti sanottuna muista miten imetysaikana oli haluja vai oliko niitä.

Mutta normaaliahan se on, hormonaalista, jos haluja ei ole.

Olisitko allerginen ko. liukkarille...? Tai jos sulla on hiiva. T: palstatohtori :)

Sama täällä. Nollassa ja imetän vielä, vauva kohta 7kk. Ajattelin liittyykö tuo haluttomuus mitenkään siihen kun ei ole menkkoja/ovistakaan? ehkä vain omaa huuhaa ajatusta mutta onhan se kiima aika elukoillaki :D

No mulla on seksi ollut vaikeaa koko imetysajan, vaikka yleensä olen erittäin seksuaalinen ihminen. Ja olen nyt imettänyt 1 v. 3 kk., maitoallerginen lapsi eikä sopivaa korvaavaa tuotetta.

Limakalvot ovat kuivat, hiiva pukkaa pienestäkin, liukkari vaan tuntuu lisäävän sitä hiivan todennäköisyyttä ja halut nollissa... seksi oikeastaan ällöttää ajatuksenakin, vaikka miehen läheisyys muuten tuntuu hyvältä. Juuh, näillä mennään nyt.

Täällä on vähän samat tuntemukset. Minkä lisäksi en halua kenenkään hiplaavan mun tissejä kun imetän, ne on tosi herkät just nyt :P Puhumattakaan siitä kuinka rumat ne on. Ei lisää haluja kun tuntee itsensä rumaksi lehmäksi :(

En tunne itseäni rumaksi enkä lehmäksi, mutta en kestä että mies koskee rintoja. Tai no, en sano sitä hänelle ihan noin, vaan nätimmin että "en oikein tällä hetkellä tykkää rintojen hyväilystä" (ja jos ei lopeta niin sitten: nyt lopetat, mä en kestä!) :D Rinnat on herkät/arat, niiden koskeminen ei tunnut hyvältä vaan ärsyttävältä (ihan fyysisesti) ja ottaa päähän että rinnoissa roikkuu koko ajan joku.

T. se 1 v. 3 kk. imettänyt

[QUOTE="vieras";25347055]En tunne itseäni rumaksi enkä lehmäksi, mutta en kestä että mies koskee rintoja. Tai no, en sano sitä hänelle ihan noin, vaan nätimmin että "en oikein tällä hetkellä tykkää rintojen hyväilystä" (ja jos ei lopeta niin sitten: nyt lopetat, mä en kestä!) :D Rinnat on herkät/arat, niiden koskeminen ei tunnut hyvältä vaan ärsyttävältä (ihan fyysisesti) ja ottaa päähän että rinnoissa roikkuu koko ajan joku.

T. se 1 v. 3 kk. imettänyt[/QUOTE]

Mulla sama juttu rinnat on jotenkin tosi herkät ja miellän ne enemmän vauvan ruokinta välineinä kuin jonain seksuaalisena juttuna, mies tosin aina yrittää kosketella etenkin kun ovat täynnä maitoa....onneksi mies ymmärtää mutta inhottaa aina kieltäytyä seksistä, voiko tota estrogeeni voidetta käyttää kun imettää? Kävikö kaikki hiivalääkkeet imetysaikana?
Imetystä en aio lopettaa vielä piitkäään aikaan!

Mä muistan edellisen tän tyyppisen ketjun siinä puolet mammoista kehotti antamaan vaan miehelle? Siis vaikka ei itse olisi 100% mukana? Törkeetä sanon minä jos ei haluta niin ei haluta, varmaan moni pelkää et ukko lähtee vieraisiin?

itseä kyllä halutti mutta jännitti kestääkö ne paikat ja aluksi monta kuukautta käytettiin elivon liukkaria joka oli ihan hyvä ja sisälsi jotain hoitavia juttuja ja purkki oli kivan näköinen :D (huomaamaton) ja tietysti kunnon alkulämmittely aina..