Töihin kun vauva 6 kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kokemuksia siitä, että olet mennyt töihin ennen vanhempainvapaan loppumista? Vinkkejä? Mies on siis jäämässä kotiin ja mä menemässä töihin suunnilleen silloin, kun vauva 6 kk. Työpäivät 6 tuntisia ja työmatka lyhyt ja muutenkin joustavaa meininkiä.

En kaipaa mitään arvostelua. Olen hoitanut kahta isompaa lastamme kotona koko heidän tähän astisen elämänsä (3 v ja 2 v) ja nyt miehen työtilanteen takia näyttäisi siltä, että mun kannattaisi mennä töihin ja hänen jäädä kotiin. Isommat jäisivät myös kotiin isän kanssa. Raskaus on kyllä ihan alussa, joten tätä asiaa ehtii vielä miettiä raskausajan ja vauva-ajan.

Ja vielä lisään, että imetyksen sujumisesta olen kiinnostunut. Isompia sisaruksia on tullut imetettyä vuoden, josta 6 kk täysimetyksellä. Nyt pitäisi varmaankin toimia toisin tai pumpata tai jotain..

Mä lähdin töihin ennen kuin äiskäloma loppui. Imetin aamulla ennen kuin lähdin ja illalla taas kun tulin kotiin. 6kk kuitenkin alkaa syödä kiinteitä ja ottaa hörppyä nokkamukista.

Mä lähdin töihin ennen kuin äiskäloma loppui. Imetin aamulla ennen kuin lähdin ja illalla taas kun tulin kotiin. 6kk kuitenkin alkaa syödä kiinteitä ja ottaa hörppyä nokkamukista.

Meillä on aiemmat lapset alkaneet vasta yli 6 kk ikäisinä maistella ruokia, joten siksi tätä mietin. Ovat vielä syöneet öisin rintaa melkein vuoden ikään ja kaikkea sellaista.

Ei kyllä ole mulle mikään ongelma alkaa maistattaa jo hieman aiemmin ja toivoa, että on hyvin syövä tapaus. Annoitko nokkamukista korviketta vai omaa maitoasi?

Teenkö mä tästä jotenkin liian vaikeaa nyt?

ap

[QUOTE="Minttu";25362468]SInun pitää lopettaa täysimetys tämän vauvan kanssa vähän aikaisemmin ja isän astua hoitokuvioon 100%:sti vähän aikaisemmin. Ei se niin vaikeaa ole.[/QUOTE]

Näinpä, niinpä. Mä varmaan vaan mietin tätä jo nyt melkein vuoden etukäteen ihan liikaa.. :D
ap

Yhteistyössä