ehkä 5 poikaa riittäkööt meidän taloon =) Vaikka viimeiseen asti toivoin rinsessaa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MINÄ"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MINÄ"

Vieras
Miten se onkin että jotku miehet tekevät vaan yhtäsukupuolta.

Meillä nyt 4 poikaa ja pari viikkoa sitten ultrassa todettiin että poikahan se on tämäkin.
Meillä saa nyt lapsilukujäädä tähän ja saan unohtaa haaveet vaaleanpunaisesta ajasta.
Ehkäpä nuo mun pojat joskus saavat niitä tyttöjä.

Mikä siinä onkin että YLEENSÄ naispuoleiset toivovat sitä tyttöä

Aivan ihanaa, onneksi olkoon viidennestä tulevasta pojasta :)! Teillähän on sitten yksi jääkiekkokentällinen jo valmiina omasta takaa ;)..ja älä huoli tytön puutoksesta, ei mene kauaakaan kun innokkaimpia olet siunailemassa ja härkkimässä pois ;)!

Meillä ehkä se kovin tyttö- kuumeilija oli mieheni...onneksi sai kuumeilulleen toivomansa päätöksen nuorimmaisen tupsahdettua joukkoomme :)!

Meilläkin 5 poikaa. Tosin vielä se tyttökin. Neljäs oli tyttö. Poikien kans on aika paljon suoraviivasempaa kaikki. Tyttö on 9v ja nyt jo välillä sellasia ihmesuhde soppia et huh.
Ei silti itekin toivois vielä sitä yhtä tyttöä.. Ei sille mitään voi mutta ei se sitä tarkoita että noita poikia rakastais jotenkin vähemmän. Se on vaan erilaista tekemistä ja olemista niiden kanssa.
Veli sai viiden pojan jälkeen tytön.

Kyllä nuo ultratkin voi erhtyä, kun olin paikalla, kun viiden pojan äiti soitti hämmentyneenä laitokselta, että varma poika olikin tyttö!:)

No meidän tapauksessa oli kyllä niin selvät sukukalleudet ettei tuosta tule tyttöä tekemälläkään :) Ennen kun ultraaja edes katso haaroväliä niin olin jo nähnyt merkkejä pojasta.

Toisaalta jos nuo mun pojat osaisivat tuon murkkuiän käsitellä helpommin kuin tytöt.
tuttavan tyttö 12v on kuulemma jo ihan mini hirviö tavarat lentää ja ovet paukkuu ja hypitään tasajalkaa ja huudetaan.
(mun vanhin poika siis on 10v)

Ja eipä tarvi rahojaan tuhlata tytön vaatteisiin kun vanhatkin käy päälle =)

Ihanaa ja paljon onnea! Mulla on viisi poikalasta ja itse en ole vielä varma tuleeko jatkoa. Ensimmäisiä saatiin yrittää pidempään, mutta loput tulleet helposti. Mua ei harmita kaikkien olevan poikia ja lapsiluku ei ole suuri sen takia, että olisi tyttöä yritetty. Tämä on ollut kyllä kolmannen pojan jälkeen lähipiirissä puheenaiheena, että tyttöä yrittävät. No ei pidä paikkaansa. Mulla on ollut nuoresta asti haaveena paljon lapsia. Ihanaa, että on näitä viiden poikalapsen perheitä palstalla muitakin. Mukavaa raskausaikaa!

Meillä on kolme poikaa ja nyt odotetaan neljättä. En ole vielä ultrassa käynyt, joten täyttä varmuutta ei ole siitä onko tämäkin poika, mutta vahvasti veikkaan.
Tyttö ois kiva, mutta on pojat vaan niin suloisia ja tosiaan suorempia.
Siskontyttöä kun olen seuraillut niin on vaikka minkälaisia vääntöjä.Olen todennut, että tytöt osaa olla rasittavampia kuin pojat, enkä tarkoita pelkästään siskontyttöäni.

Vanhin pojistani on jo 14v ja on kyllä mennyt tosi hyvin tämä murrosikä.
Luulen, että poikien vanhempana 2pääsee helpommalla". Tosin en voi varma asiasta olla, koska kokemusta ei ole kuin pojista. ;)

Onnea pojasta! :)

Ihanaa ja paljon onnea! Mulla on viisi poikalasta ja itse en ole vielä varma tuleeko jatkoa. Ensimmäisiä saatiin yrittää pidempään, mutta loput tulleet helposti. Mua ei harmita kaikkien olevan poikia ja lapsiluku ei ole suuri sen takia, että olisi tyttöä yritetty. Tämä on ollut kyllä kolmannen pojan jälkeen lähipiirissä puheenaiheena, että tyttöä yrittävät. No ei pidä paikkaansa. Mulla on ollut nuoresta asti haaveena paljon lapsia. Ihanaa, että on näitä viiden poikalapsen perheitä palstalla muitakin. Mukavaa raskausaikaa!

Samat keskustelut myös mun kaveri piirissä ja varsinkin sukulaisilla. He kun ovat varmaan jo toisen lapsen jälkeen aatelleet että tyttöähän ne tuossa hikihatussa yrittävät. Rakastan hirmusasti poikiani jokaisella on omaluonteensa ja kikki jopa eri näköisiä ( no nuorin ja vanhin ovat kuin 2 marjaa mutta muuten eroavat toisistaan) ainoastaan vaaleat hiukset ovat kaikilla samat.
Mutta ärsyttää ne kommentit "aijaa eikö vieläkään tyttöä" no onpa se kumma mies kun ei yhtä tyttöä sulle tee" ym
tyttö olisi ollut kiva yllätys mutta poika on yhtä ihana.

Mä olen kohdannut jopa pahoitteluja siitä, että kolmaskin lapsi oli poika. En onneksi sukulaisilta. Joka tapauksessa onnellinen ja tyytyväinen tähän elämäntilanteeseen. Vaikkakin välillä seinät pullistelee tästä riehumisesta ja tappelusta. Kuitenkin pitävät muita vastaan toistensa puolta vähän liiaksikin, tuolla kodin ulkopuolella.

[QUOTE="MINÄ";25372924]Miten se onkin että jotku miehet tekevät vaan yhtäsukupuolta.

Meillä nyt 4 poikaa ja pari viikkoa sitten ultrassa todettiin että poikahan se on tämäkin.
Meillä saa nyt lapsilukujäädä tähän ja saan unohtaa haaveet vaaleanpunaisesta ajasta.
Ehkäpä nuo mun pojat joskus saavat niitä tyttöjä.

Mikä siinä onkin että YLEENSÄ naispuoleiset toivovat sitä tyttöä[/QUOTE]

mulla kans 5 poikaa,miehellä se yks tyttö kans 5v,mut ei se oo sama asia.mäki haluun tytön.

et_osaa.jpg

Mä olen kohdannut jopa pahoitteluja siitä, että kolmaskin lapsi oli poika. En onneksi sukulaisilta. Joka tapauksessa onnellinen ja tyytyväinen tähän elämäntilanteeseen. Vaikkakin välillä seinät pullistelee tästä riehumisesta ja tappelusta. Kuitenkin pitävät muita vastaan toistensa puolta vähän liiaksikin, tuolla kodin ulkopuolella.

mä oon kuullu jopa sukulaisilta pahotteluija,mut ei se mun elämään vaikuta.oon oikeesti ylpee täst jätkäjengist.vaikkakin sitä toivois prinsessaa....

Ei se mies yksin niitä tyttöjä tai poikia tee kyllä siihen vaikuttaa ajoituskin.Me tehtiin nyt tyttö,kolme poikaa ennestään ja nyt viimeinen lapsi tulossa.Kokeiltiin ihan huviksemme,että voiko niitä tyttöjä noin vaan tehdä ja niimpäs se onnistui ekalla yrittämällä.Katsottiin vain ajankohta,jolloin ovulaatio on ja hommailtiin hiukan ennen sitä.Varsinaisena ovulaatiopäivänä (laskennallinen ovulaatiopäivä,ei varmistettu) ei hommailtu eikä sitä seuraavana.Niin vain kävi,että tyttö tuli.Mutta mä olisin myös ollut ihan yhtä onnellinen neljännestä pojasta.Nyt mielessä onkin,että pitäisikö kuitenkin vielä yksi poika tähän porukkaan saada. =)

Onnea ap:lle siis!

[QUOTE="vieras";25373526]Ei se mies yksin niitä tyttöjä tai poikia tee kyllä siihen vaikuttaa ajoituskin.Me tehtiin nyt tyttö,kolme poikaa ennestään ja nyt viimeinen lapsi tulossa.Kokeiltiin ihan huviksemme,että voiko niitä tyttöjä noin vaan tehdä ja niimpäs se onnistui ekalla yrittämällä.Katsottiin vain ajankohta,jolloin ovulaatio on ja hommailtiin hiukan ennen sitä.Varsinaisena ovulaatiopäivänä (laskennallinen ovulaatiopäivä,ei varmistettu) ei hommailtu eikä sitä seuraavana.Niin vain kävi,että tyttö tuli.Mutta mä olisin myös ollut ihan yhtä onnellinen neljännestä pojasta.Nyt mielessä onkin,että pitäisikö kuitenkin vielä yksi poika tähän porukkaan saada. =)

Onnea ap:lle siis![/QUOTE]
Mä olen tuosta eri mieltä. Meillä ei ainakaan ole ollut tuolla vaikutusta. Lähipiirissä on perheitä, joissa mun käsittääkseni on sattumalta ensin kolme lasta samaa sukupuolta ja neljäs sitten vastakkaista. Mistäpä näistä tietää. Mulle lastenhoitaja sanoi viimeisen synnytyksen jälkeen, kun selvisi, että kaikki lapseni ovat poikia, ettei kaikilla miehillä ole tyttösiittiöitä. Tiedä sitten, kaikesta on niin monta mielipidettä. Kaikki lapset silti syntyköön odotettuina, sukupuolestaan huolimatta : )

Mä olen tuosta eri mieltä. Meillä ei ainakaan ole ollut tuolla vaikutusta. Lähipiirissä on perheitä, joissa mun käsittääkseni on sattumalta ensin kolme lasta samaa sukupuolta ja neljäs sitten vastakkaista. Mistäpä näistä tietää. Mulle lastenhoitaja sanoi viimeisen synnytyksen jälkeen, kun selvisi, että kaikki lapseni ovat poikia, ettei kaikilla miehillä ole tyttösiittiöitä. Tiedä sitten, kaikesta on niin monta mielipidettä. Kaikki lapset silti syntyköön odotettuina, sukupuolestaan huolimatta : )

Tiedän,että kaikilla miehillä ei ole tyttösiittiöitä,mutta kyllä sillä ajoituksellakin voi vaikuttaa.Toinen fakta on se,että jokaisen samaa sukupuolta olevan lapsen myötä mahdollisuus saada toista pienenee aina.Eli on jopa todennäköisempää saada se seitsemän veljestä kuin kuusi veljestä ja yksi tyttö.

Yhteistyössä