miks jäädä miehen luo joka pettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Ystävälläni asuu avoliitossa, ovat todella tuore pari ehkä 1.5v olleet kimpassa. Ystävälläni ja miehellä on yksi yhteinen lapsi noin 2kk ikäinen. Mies pettää ystävääni törkeästi ekan kerran kärähti ku nainen oli raskaana ja nyt uudestaan.

En tajua miks ystäväni ei kerää kamppeitaan ja lähde lasten kanssa, itse en tollasta hyväksyis. Nainen hoitaa lapsia kotona ja ukko jakaa vehettään pitkin poikin..

perheen talous on aika pitkälti miehen rahat pohjalla, mut saishan tää äiti kaupungilta asunnon ja kaikki kelan tuvet.

Ja nää kaks tapausta on ne joissa käry on käyny, voi vaan arvailla kuinka monesti miehen vyö on auennu näitten kahden kerran lisäksi...

Itse en hyväksy pettämistä yhtään, harmittaa ystäväni puolesta. Heil pitäis olla parhaat ajat menossa ( suhde on vielä nuori, rakkauden pitäis kukoistaa ja pieni tyttökin tuhisemassa..)

No mun mielestä ystäväsi on ollut ylipäätään aika tyhmä, kun on saman tien mennyt tekemään lapsen, ja vielä tuollaiselle häntäheikille.
Läheisriippuvainen? Tai ei vaan halua heittäytyä yhteiskunnan tuille?

[QUOTE="eee";25388731]No mun mielestä ystäväsi on ollut ylipäätään aika tyhmä, kun on saman tien mennyt tekemään lapsen, ja vielä tuollaiselle häntäheikille.
[/QUOTE]

Peesi. Mikä pakko niitä lapsia on samantien alkaa tekemään, kun ei edes tunneta vielä kunnolla miehen kanssa? Ja älä vaan sano, että ehkäisy "petti"...

Maailma on täynnä tyhmiä naisia. Haluaisinpa nähdä yhdenkin MIEHEN, jonka vaimo hakkaa ja pettää sitä heti suhteen ensimetreillä ja silti vaan pyöräytellään pari yhteistä muksua ja mennään vielä naimisiinkin. Ei sellaisia ole. Vain ja ainoastaan naiset ovat jostain syystä niin hemmetin typeriä, että tuollaista katsoo ja vielä sanovat että "mut kun se on niin hyvä isä ja aviomies ja mä rakastan sitä ja se mua.."

Maailma on täynnä tyhmiä naisia. Haluaisinpa nähdä yhdenkin MIEHEN, jonka vaimo hakkaa ja pettää sitä heti suhteen ensimetreillä ja silti vaan pyöräytellään pari yhteistä muksua ja mennään vielä naimisiinkin. Ei sellaisia ole. Vain ja ainoastaan naiset ovat jostain syystä niin hemmetin typeriä, että tuollaista katsoo ja vielä sanovat että "mut kun se on niin hyvä isä ja aviomies ja mä rakastan sitä ja se mua.."

voi juma,olipa erittäin hyvin sanottu!!

Miksi ei olisi?
Mitä pettämisessä on niin pahaa? Jos ei julkinolaa kumppaniaan, niin minusta ihan ok.

Itse olen pettänyt miestäni ja varmasti tulen tekemään niin jatkossakin silloin tällöin - mikään varsinaisen tavoite se ei ole, mutta joskus käy niin.

Mieheni tuskin on kertaakaan moisesta syystä ajatellut minua jättävänsä.

Näin nimenomaan! Ja sitten vielä se klassinen "kyllä se lopettaa sen naisissa juoksemisen sitten kun meillä on yhteisiä lapsia". Juu, aivan varmasti.... Tiedän yhden perheen, johon syntyi kolme tyttöä. Mies juoksi vieraissa minkä ehti. Oli sanonut vaimolleen, että lopettaa ne touhut sitten kun syntyy poika :headwall:. No syntyi sitten vielä kaksi poikaa eikä siltikään lopettanut, ihmeellistä kyllä. Ja sen verran tyhmä mies kuitenkin, ettei edes tajunnut että miehestä se riippuu tuleeko tyttöjä vai poikia... Ja ovat edelleen yhdessä, koska... "se on ihan hyvä isä lapsille". Niih!

Mä en kertaluonteisesta pettämisestä ehkä vielä lähtisi. Mutta jos toisen kerran menee ja pettää, niin se on sitten morjens.

vain täydellinen idiootti jää petturin luo. petturi ei muutu, vaikka voissa paistaisi.
eräs epätoivoinen tuttavanainen palasi yhteen pettäjämiehensä luo, kun ei löytänyt muutakaan miestä.
näkyy vieläkin ukko lirkuttelevan treffisivuilla muille naisille samaan tapaan ja ehdottelevan tapaamisia. kaiken huipuksi tämä riemuidiootti on pyytänyt erästä hyvää ystävääni kaveriksi facebookissa ja hänellekin ehdotellut kaikenlaista... ei seepra pääse raidoistaan.

Onkohan aloittaja edes kysynyt ystävältään, että mitä mieltä tämä ITSE on? Tunnen moniakin pareja, joilla pettäminen on arkipäivää, mutta ei se ole heidän keskinäisiä välejään rikkonut.