Miksi Paavo Väyrynen on paras ehdokas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toyboy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Toyboy

Uusi jäsen
12.01.2012
14
0
1
Mielipiteillä ja ideologioilla ei ole juuri merkitystä. Kaikkein tärkein tekijä on se onko miehellä tai naisella ns. alfageenejä.

Paavo Väyrynen, kiinnitä huomiota seuraaviin asioihin.

1. Suvussa on pitkää ikää

2. Mies on ollut aika paljon oikeassa monissa asioissa.

3. Mies herättää tunteita. Tämä on selvä alfauroksen merkki.

4. Mies on energinen ja periksiantamaton.

5. Miehellä juutalainen(arjalainen) sukutausta

Ei kai kukaan ole niin idiootti, että äänestää jotain Haavistoa? Suomi tarvitsee juuri nyt viisaita arjalaisia vaikuttajia, eikä mitään idiootteja populisteja ja muita tyhjän puhujia...vai haluatteko viedä Suomen vielä syvempään suohon?

Viimeksi muokattu:
Kävin enakkoäänestämässä tänään .Mutta hauska episoodi sattui ennen vaalipaikkaa . Vanha mies lähestyi minua ,sanoi olevansa Sotaveteraani......Veti minua sivuun ja sanoi. ELÄ äänestä Niinistöä sillä oli IKL lippu rinnassa eilen TV tentissä. Sanoin ole huoletta poikas valveil on .

Alkuperäinen kirjoittaja isänmaallinen;25423656:
Kävin enakkoäänestämässä tänään .Mutta hauska episoodi sattui ennen vaalipaikkaa . Vanha mies lähestyi minua ,sanoi olevansa Sotaveteraani......Veti minua sivuun ja sanoi. ELÄ äänestä Niinistöä sillä oli IKL lippu rinnassa eilen TV tentissä. Sanoin ole huoletta poikas valveil on .

papalla haritti silmät, se oli kokoomuksen pinssi

paavolla on jo toinen jalka haudassa kun taas Soinilla uskaa pahasti sydäri ja saisi suomi hävetä olemassaoloaankin ja tää kristillisten kävelijä tätikään ei kelpaa,säästyishän siinä edustusauto kulut kun tuo kävelee mutta mokoma kun on niin hurahtanut uskontoonsa niin kiva katsella linnanjuhlia koska niistäkin tehdään varmaan jotkin jeesus messut, listaa voisin jatkaa muistakin ehdokkaista mutta ei jaksa.
Yhteenveto,sopivaa ehdokasta ei juurikaan ole :(

[QUOTE="vieras";25423893]Entäs sitten kun euro ja EU kaatuvat, kenen kustannuksella sitten jälkiviisastellaan?[/QUOTE]

niiden jotka ovat hiljattain väitelleet eurosta ja EUsta ja kehuskelevat oppiarvollaan

Haavisto voi olla ihan fiksu, mutta hänellä on henkinen ongelma. Niinistö on ulkoisesti vakuuttava, mutta sisäisesti ei ole minua ainakaan vakuuttanut täydellisesti. Soinia ei voi presidentiksi äänestää. Resurssien tuhalausta. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista Väyrynen on paras. Hänellä sitäpaitsi on ihanteellinen kokemus presidenttiä silmällä pitäen. Erityisesti korostaisin hänen Venäjän suhteita.

Viimeksi muokattu:
Mielipiteillä ja ideologioilla ei ole juuri merkitystä. Kaikkein tärkein tekijä on se onko miehellä tai naisella ns. alfageenejä.

Paavo Väyrynen, kiinnitä huomiota seuraaviin asioihin.

1. Suvussa on pitkää ikää

On siis vuosikymmenet jo kieroillut politiikassa. Nähtävästi on vielä joitakin vuosia aikaa olla kiero kuin korkkiruuvi. Ei kiitos Suomen pressaksi vanhusta.

Kokoomuksen kaltaista sosialistipuoluetta en aio äänestää ikinä! Jakanut jo 50 miljardia etelään tukiaisia. Pääministerillä kutonen matikasta eikä paljoa parempi tainnut olla pressakokelaankaan tokari.

Minä vaadin porvarillista otetta, yrittäjänä äänestän yrittäjää eli Paavoa.

Aiotko sinä vuosikymmeniä tuijottaa vain ylioppilastodistuksen matikan arvosanaan? Eikö mikään muu merkitse???

Väyrynen on kiero kuin korkkiruuvi. SEllaista vänkyrää ei Suomen pressaksi.

[QUOTE="vieras";25427445]On siis vuosikymmenet jo kieroillut politiikassa. Nähtävästi on vielä joitakin vuosia aikaa olla kiero kuin korkkiruuvi. Ei kiitos Suomen pressaksi vanhusta.[/QUOTE]

Tämä on se mitä suomalaiset juntit eivät ikinä osaa. Venäläisten kanssa pitää osata kieroilla. Politiikka ei ole mitään rehellistä peliä, vaan kusettamista se on aina ollut ja tulee aina olemaan ja jotka osaa sen kusettamisen jalon taidon parhaiten pärjäävät.

Tämä on se mitä suomalaiset juntit eivät ikinä osaa. Venäläisten kanssa pitää osata kieroilla. Politiikka ei ole mitään rehellistä peliä, vaan kusettamista se on aina ollut ja tulee aina olemaan ja jotka osaa sen kusettamisen jalon taidon parhaiten pärjäävät.

Suomen sisäpolitiikassa ei tarvita Väykän tapaista kieroilijaa. Älä viitsi taas yrittää vääntää asioita.

Toyboy, palstan ISÄM MAAN PUOLLUSTAJA :D

Ei sinua oikeasti kukaan täydellä korttipakalla pelaava ota tosissaan :D

Ja tiedoksi, mitä enemmän presidentti "kieroilisi" sitä pahempi asia olisi koska pressa on pr-hahmo, edustaja, ei mikään takahikiän kunnanvaltuuston 89-vuotias tilallis äijänkäppyrä jonka modernein näkemys on se kuinka maitotonkat on mahtavia pontikkapannuja.

Yhteistyössä