Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haavisto voi olla ihan fiksu, mutta hänellä on henkinen ongelma. Niinistö on ulkoisesti vakuuttava, mutta sisäisesti ei ole minua ainakaan vakuuttanut täydellisesti. Soinia ei voi presidentiksi äänestää. Resurssien tuhalausta. Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista Väyrynen on paras. Hänellä sitäpaitsi on ihanteellinen kokemus presidenttiä silmällä pitäen. Erityisesti korostaisin hänen Venäjän suhteita.
Paavo Väyrynen älykkäin pressaehdokas
http://static.iltalehti.fi/presidentinvaalit/todist_vayrynen_712TM_pd.jpg
Oli mullakin hyvä yo-todistus, mutta en usko että olisin sen perusteella kovinkaan pätevä presidentti![]()
Huomatkaa kuinka pihalla "tavallinen kansa" on. Kannattaa luottaa minun kaltaiseen asiantuntijaan.
väykkä on vaanii paras. se riittää, ei mulla ole mitää perusteluja itelle eikä muille.. ei sen ressan liian"mukava" saa olla. siis vähän tätä narsismia kehiin vaan niin ei eu:n narsistit vie tuhkaaki pesästä! varmasti pitää maansa puolia viimeiseen hengenvetoon saakkasiinä junassa haluan matkustella