Onko tää sitä läheisriippuvuutta vai...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkonenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakkonenko?

Vieras
Ollaan seurusteltu Miehen kaa pari kuukautta. Miehen äiti ei ole kovin vanha mutta tuhti ja siksi huonompikuntoinen, joten Mieheni auttaa häntä monintavoin. Mies on periaatteessa poikamies tai ei ole lapsia eikä ollut naimisissa.

Tänään meidän piti lähteä ensimmäiselle yhteiselle lomalle. Viikonlopuksi laskettelemaan toiselle puolelle Suomea. Tänä aamuna sitten Miehen äiti soitti ja sanoi olevansa vähän huonovointinen ja soittaneensa ambulanssin. Tutkimuksissa ei löydetty yhtään mitään vikaa ja kummasti olo parani kun Mieheni ilmoitti tietenkin peruvansa matkan, ja kun lennollekaan ei enää ehdi. Täällä sitten istun yksin Miehen asunnolla kun äidin olo huononi taas kun pääsivät kotiin ja Mies oli lähdössä minun luo...

Panee vain miettimään jaksanko tällaista vai annanko koko suhteen olla. Olen hieman tällaista epäillyt jo alusta saakka mutten ole halunnut uskoa näin pitkällekään sen menevän...

Jos suhteessa on jo kahden kuukauden jälkeen sellainen tilanne että joutuu kaksplussalta kyselemään erotako vai ei, SILLOIN TODELLAKIN EROTAAN.

Ja kiva nimi miehelläs.

Äidillä joku pienoinen riipppuvuusongelma poikaansa.
Tiedän kokemuksesta, että vaikka itse ymmärrät, että toinen kusettaa ja keksii tikusta asiaa kontrolloidakseen, niin noi sairaus ja ambulanssihommat on kyl sellaisia, jotka sai mutkin alkuun uskomaan, että ny ton tosi kyseessä tms.
Mutta enää ei.

Sun pitää kysyä siltä ukolta, et onko tyytyväinen tilanteeseen vai ei. Ja että aikooko tehdä asioille jotain vai ei. Ja sit tehdä omat ratkaisusi. Mutta toki otat heti puheksi.

[QUOTE="aloittaja";25431917]Onko pakko aina juuttua tollaisiin pieniin asioihin :O. Just. Anteeksi kun kysyin täällä jotain.[/QUOTE]

Juttelet miehen kanssa tärkeysjärjestyksestä. Ja onko huomannut, että hänen äitinsä pyrkii kontrolloimaan poikansa elämää?

Entä jos oma äiti on tuollainen? Ja jos kieltäytyy auttamasta saa varmaan oikeasti sydänkohtauksen ja kuolee. Välillä menee niin hermot :(

Mulla meni aikansa, enne kuin ymmärsin, ettei se mihinkään kuole. Jätin noin 10 vuotta sitten reagoimatta ja aloin elää pelkästään omaa elämääni ja tää kontrolloija on hengissä edelleen. Yritti kyl, niin sitkeästi, et paikkakunnan ensihoitajat aina sitä ripitti turhista käynneistä yms. Varmaan puoli vuotta,

Yhteistyössä