Jos ihmiset jaetaan tällä lailla neljään eri tyyppiin, niin mikä on se tyyppi joista pidät eniten/ihailet eniten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja colors
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

colors

Vieras
Vihreä
Ystävällinen, suvaitsevainen, empaattinen, arkinen, vaatimaton, kunnollinen, rauhallinen, tyyni, tasapainoinen. Ei hötkyile, ei julista asiaa eikä itseään.
Miinuksia: Riippuvainen toisista, passiivinen, vetelä, karttaa ristiriitoja, perinteinen, vastustaa muutoksia
Kehitystehtävät: Uskaltamista, rempseyttä, ristiriitojen kohtaaminen

Keltainen
Innostunut, innostava, spontaani, puhelias, kontaktia ottava, sosiaalinen, mielikuvitusrikas, luova, kekseliäs, positiivinen, optimisti, sydämellinen.
Miinuksia: Lapsenomainen, pinnallinen, ylipuhelias, yrittää liikaa, romanttinen, valkoiset valheet, epärealistinen
Kehitystehtävät: Järjestelmällisyys, ajantaju, jalat maassa

Sininen
Vastuuntuntoinen, rehellinen, luotettava, suunnitelmallinen, hallittu, järjestysihminen, ihanteellinen, periaatteellinen, pikkutarkka, itsekriittinen, vakavissaan, analysoiva.
Miinuksia: Tosikko, jäykkä, vetäytyvä, ujo, huolestuu pikkuasioista, syyllisyydentuntoinen, melankolinen
Kehitystehtävät: Huumori, spontaanisuus, nautinnot

Punainen
Voimakastahtoinen, energinen, itsevarma, suorapuheinen, rehti, rempseä, toiminta- ja tuloskeskeinen, työmyyrä, asiallinen, uhrautuvainen.
Miinuksia: Hallitseva, käskyttävä, musta/valkoinen, on/off, huono kuuntelija, sokea omille rajoituksilleen
Kehitystehtävät: Rauhallinen hengitys, muiden huomioonotto, pysähtyminen

Nettiradio

Otsikko :)

Ehkä keltainen tai sitten vihreä. Mun mies on selvästi eniten vihreä ja sopii hyvin minun pariksi. Järjestelmällisyyttä tarvittaisiin molemmat, mutta en kestä yhtään sinisiä ihmisiä.

Kaikissa on omat hyvät puolensa. En osaa valita, ystäväpiirissäni on näitä kaikkia.
Minä taidan olla väriltäni ruskea tai musta :)
...tai ehkäpä sittenkin violetti.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Rouge";25434885]Ilman keltaisia ja punaisia tyyppejä ihmiskunta asuisi yhä luolissa.[/QUOTE]
Mä en vaan pidä päällekäyvistä ihmisistä.

Todellisuudessa me emme ole näistä minkään värisiä, vaan onneksi sekoituksia. Ei tarvitse olla pinnallinen ja muut jalkoihin jättävä päästäkseen pois luolista.

Taidan olla aika selvästi punainen tai sekoitus punaista ja keltaista. Keltaista ihailen ehkä eniten mutta olen kyllä mielummin punainen kuin sininen tai vihreä.

Yhteistyössä