Kaverilla on outo tapa tunkea meille aina kylään, kun meillä on muita vieraita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Esim. mainitsin tälle kaverille, että siskoni perheineen on tulossa perjantaina kylään. No eikös tämä kaveri tule taas kerran "piipahtamaan" juuri silloin. Ja tässäkin tapauksessa siskoni ei edes tunne kaveriani. Erityisesti tämä kaveri tekee näitä yllätysvisiittejä silloin, kun vanhempani ovat kylässä.

Minusta tämä on jotenkin todella omituista. Itse jos kuulen, että jollekin kaverilleni on tulossa muita vieraita en todellakaan mene silloin kylään. Ellei olisi esim. joku yhteinen tuttu ja sovittu, että minäkin menen tervehtimään tätä. Eihän tämä nyt niin maata kaatavaa ole, mutta olisi kiva seurustella joskus pitkän matkan takaa tulleiden vieraiden kanssa omia juttujamme..

Onko kenelläkään samanlaista tai ajatusta mistä tällaisessa voisi olla kyse?

Tilanteet joissa olen kertonut, ovat olleet sellaisia, että kaveri on ehdottonanut tapaamista ja olen sanonut, että silloin ei oikein sovi, kun vanhempani ovat tulossa kylään tms.

ap

Tilanteet joissa olen kertonut, ovat olleet sellaisia, että kaveri on ehdottonanut tapaamista ja olen sanonut, että silloin ei oikein sovi, kun vanhempani ovat tulossa kylään tms.

ap

Älä kerro että teille on joku tulossa, sanot vain sen kummemmin selittämättä että sulla on muuta menoa tai muita suunnitelmia ja ehdotat heti perään itsellesi paremmin sopivan ajan.

Älä enää kerro,että teille on tulossa vieraita,sanot vaan,että muuta menoa tai olette itse menossa jonnekin..tuossa tapauksessa valkoinen valhekaan ei paha. Itsekään en todellakaan tunkisi jonnekin kylään jos tietäisin,että sinne tulossa joku muu ja itse en tuntisi niitä ihmisiä,enkä sittenkään vaikka tuntisin. Jos kutsuttaisiin mukaan niin eri juttu.

Mun eronnu systeri on just tommonen. Se asuu niin lähellä meitä, että se kans aina " piipahtaa " meillä, kun tietää, että meille tulee vieraita, jotka sekin tuntee. Itellään sillä ei oo enää ns. perhetuttuja. Kaikki jäi eron myötä. Systeri käy muutenkin meillä pari kertaa viikossa, joten haluttas olla välillä muittenkin kanssa, etenkin meidän korttiporukan. Systeri on vielä niin suulas, että se puhuu ja muut kuuntelee. Eikä se ikinä piipahda, vaan istuu tappiin asti. Monet sovitut kortti - illat on peruuntuneet, koska porukkaan ei mahdu paritonta. Ollaan pelattu vuosia ja " voitoilla " tehdään joku ulkomaanmatka kimpassa.