HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Marabou & muut aamukukkujat!

Mulla olis tänään väsyttänu ja kuopus ehtiki kuiskata "Herrrätään!" mun korvaan varmaan sata kertaa, ennen ku vihdoin kampesin itteni ylös :saint: No, nyt täällä ollaan kaffekupposen kanssa ja alan piristyä =)

Tänään lähdetään juhlimaan mun 90-vuotiasta mummoa :heart:

Onneksi olkoon, onko mummi vielä hapessa ? Vieläkö lambada taipuu ?

[QUOTE="minä";25443596]Eipä niin kun näyttäs loppuvan argumentit sinulla, hameväki on muutenkin aika kärkäs lopettamaan kommentoinnin kun tieto ei enää riitä ja aivot ei suolla tekstiä.[/QUOTE]

No, tuleeko tästä kumpikaan hullua hurskaammaksi. Joten miksi jatkaa.

[QUOTE="Jeppe";25443597]Onneksi olkoon, onko mummi vielä hapessa ? Vieläkö lambada taipuu ?[/QUOTE]

Luulisin, että Lambadasta on pitänyt jo luopua (en ole tosin kysynyt :whistle:)..
Mut virkeä mummeli on vielä =)

[QUOTE="minä";25443606]No sitten osaat lopettaa tuon typerän kommentointisi.[/QUOTE]

Hullujen kanssa inttäminen rupeaa pidemmän päälle väsyttämään ja sitähän ei jaksa kuin hullut. En ole hullu, joten luovutan ajoissa.

[QUOTE="Jeppe";25443610]Hullujen kanssa inttäminen rupeaa pidemmän päälle väsyttämään ja sitähän ei jaksa kuin hullut. En ole hullu, joten luovutan ajoissa.[/QUOTE]

Intä ken kanssa haluat mutta tässä ei ole inttämistä, hullu kai sinä itse olet kun puhut moisia ja minä en enää halua jatkaa viestittelyä hullujen kanssa näin yleensä ottaen. .

[QUOTE="minä";25443614]Intä ken kanssa haluat mutta tässä ei ole inttämistä, hullu kai sinä itse olet kun puhut moisia ja minä en enää halua jatkaa viestittelyä hullujen kanssa näin yleensä ottaen. .[/QUOTE]

;)

Hyvää huomenta hotellista :) vietetty parhaan kaverin kanssa tyttöjenaikaa helsingissä. Kohta aamiaiselle ja kotia kohti, saa nähä mikä on vastaanotto. Miehen mielestä kun naimisissa olevalla äitiihmisellä ei tarvii ollamenoja....

Mutta kyllä oli kiva päästä vähän pois tutuista ympyröistä :)

Huomenta!! Ihan kaikille tasapuolisesti :)

Meillä herättiin kumman aikaisin, puol 7 oltiin jo kuopusta lukuunottamatta hereillä. Heti seiskan jälkeen kuopuskin kömpi viereen ja lapset ku lähti huoneeseensa leikkimään niin mies näköjään jatkoi viel uniaan...oli eilen kaverinsa polttareissa.

Hmm..laittaiskohan aamukahvit ja -palat itelleen ja asettautus vaikka jotain elokuvaa kattomaan...

Hyvää huomenta hotellista :) vietetty parhaan kaverin kanssa tyttöjenaikaa helsingissä. Kohta aamiaiselle ja kotia kohti, saa nähä mikä on vastaanotto. Miehen mielestä kun naimisissa olevalla äitiihmisellä ei tarvii ollamenoja....

Mutta kyllä oli kiva päästä vähän pois tutuista ympyröistä :)

Siis mitä ihmettä, miks äiti-ihminen ei sais mennä välillä "tuulettumaan" ilman lapsia/perhettä?

Siis mitä ihmettä, miks äiti-ihminen ei sais mennä välillä "tuulettumaan" ilman lapsia/perhettä?

Epäilen että siksi kun sen oma mutsi alkoi sitä tekemään se löysikin uudn ukon... Pien trauma. Mutta miä en ala historiaa seuraamaan. Jos ei luota niin olkoon luottamatta, on mullakin oikeua liikkua kodin-kaupan-koulun-hoitopaikan ulkopuolella.

HuomentA, meiän aamuvirkku 1v heräs vasta äsken! Juhlaa... Mut nyt mun päätä särkee kun nukuin näin kauan. Lenkille pitäs mennä vaikka -12 on. Sit kyläilyä koko loppupäivä.

Huomenta. Pitää paistaa melouit ensin ja sitten kahvetta sen kera

tossa kuva jos joku ihmettelee että mikä :) lidlin sitä kolmio juustoo ja sipasu hunajaa niin avot :p

Viimeksi muokattu:
Huomenta!!

Me on tehty kaks nukkumisennätystä, eilen tyttö nukkui ysiin ja tänään kasiin!
Melkein vois tottua tähänkin. Varsinkin kun on huonosti nukuttuja öitä takana.

Mä olen kaks kertaa yrittänyt jo käydä viikolla äänestämässä ja molemmilla kerroilla on tullut "esteitä". Mennään tänään siis koko porukka. Jos nyt ei sit tule mitäen yllätyksiä, kun ne "esteet" on mukana =)

Criminal mind: Mä oon niiiiiiiiin kade! =) Muuten viihdyn hyvin uudella kotipaikkakunnalla, mutta Helsinkiä on ikävä. Niin se taitaa olla, että tytön saa pois Kalliosta, muttei Kalliota pois tytöstä. :snotty:

Yhteistyössä