G: Maailman pirullisin keksintö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Kello on mun mielestä, laittasin tähän perään semmoisen vihaisen hymiön mutta en ossaa, jos joku vois neuvoo niin olisin ikuisesti kiitollinen tai ainakin vähä aikaa, grrr (vihaan aikaa) tai en mä vihaa mutta silleen en tykkää isosti vai miten se nätisti sanotaan?

no joo, en mie ossaa enää ees kirjottaa, hih, ikkii osannukkaa =)

Niin ja sitte Jussi-paita myös on aika ¤:tä, en oo ihan varma näyttääkö se pahemmalta ku tuntuu, oli miten oli niin hyi.

Olen tatuoitu jätkä!

tommoinen vajaa 2vee! Kun sillä iskee hullunkiilto silmiin, niin sieltä tulee vuoron perään pusimista, puremista ja halailua ja kaukosäätimestä päähän. Kesti aikansa oppia tunnistamaan se ilme, että ehtii pelastautua kun vielä voi.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
Kyllä maailman pirullisin keksintö on tää tatuoidun ääliön keksintö, että alampa kirjoittelemaan paskaa plussan emakkojen huvitukseksi. Ja akat uskoo näitä läpinöitä. :D

ei välttämättä näinkään, nimim. mätkyt tuli.
Toissavuosi äp-rahalla ja kht:lla, maksoin 20% ennakopidätystä ja sain mätkyt.
Vastaavasta palkkatulosta olisin maksanut 8% veroa, nyt 20,5%.

sillon ku oon kurssilla ollu tai työttömänä niin ei oo kertaakaan tullu mätkyjä päinvastoin palautusta siitäkin huolimatta et on laskettu veroprosentti. Mieluummin suorana käteen enemmän.
Palkasta maksoin viime vuonna 14,5% ja sen ansiosta loppuvuos menikin sitten 0%:lla :)

yli vuosi kun viimeksi saanut bannia =)
Täällä on niitä pirulaisia jotka matkia mua.
Maineeni on mennyt, nyyh
Miten tehdään sellainen kyynelehtivä hymiö?

Kyllä maailman pirullisin keksintö on tää tatuoidun ääliön keksintö, että alampa kirjoittelemaan paskaa plussan emakkojen huvitukseksi. Ja akat uskoo näitä läpinöitä. :D

Olen tatuoitu jätkä!