Palstamamma törppöili

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25469255:
En seurannu, seisoimme punaisissa valoissa ja se iski pakin päälle ja peruutti päin

oliko sillä mitään selitystä sille että päätti alkaa peruuttelemaan ajoradalla?

mulle on kerran käynyt samoin, paku peruutti mun päälle ja pahaksi onneksi olin ite moottoripyörän selässä. Mopolla ei voi edes peruuttaa alta pois :(

oliko sillä mitään selitystä sille että päätti alkaa peruuttelemaan ajoradalla?

mulle on kerran käynyt samoin, paku peruutti mun päälle ja pahaksi onneksi olin ite moottoripyörän selässä. Mopolla ei voi edes peruuttaa alta pois :(

Kokeili kuulemma perutusvaihteen toimintaa :headwall:

Se näki majurin karskit piirteet peilistä ja päätti tehdä klassisen mieheniskutempun. Naiset tietää että varmin tapa päästä miehen juttusille on kolhia sen autoa.. siksi ne aina tähtää kohti.

Minkäs mä sille voin :D

Mä voin niiiiin kuvitella :D

Mä en muuten pitkään aikaan ole tötöillyt auton kanssa. Noin niinku liikenteessä ja silleen. En siis omassa pihassakaan. Enkä päikyn pihassa. Enkä koulun, vaikka mun tolppapaikka on siis oikeesti hankalassa paikassa noin niinku parkkeeraamisen kannalta. Ulko-oven kannalta se on aika kivassa paikassa. Muttei parkkeeraamisen.

kyllä mä olen joskus peruuttanut valoissa jos oon menny liikaa eteenpäin eli olen suojatien päällä.. Mutta eikö muka kaikki tarkista ensin katsomalla taakseen että onko reitti selvä peruuttamista varten??? :O

mun tutulle kävi näin. Hän oli pysähtyneenä punaisiin valoihin, jonon ekana. Kulkusuuntaan oli alamäki.
KOhta joku ajaa perseeseen. Nainen. Siinä sitä selvitettiin ja pahoiteltiin, puhelinnumerot vaihdettiin. Mun kaverilla oli ikivanha rämä, peräänajajalla bemu.
Niin jo kohta tämän bemu-rouvan MIES soittaa ja kysyy mun kaverilta, että miksi tämä on peruuttanut hänen keulaansa? Ja kun kaveri kielsi, niin tämä äijä väittää, että autosi on valunut päin. No ei mahdollista, koska siinä on alamäki.
Aikansa äijä räyhäsi, mutta kun ei saanut muut avastausta kuin että haastattelepa rouvaasi uudestaan, niin eipä kuulunut enää koskaan pihaustakaan...

Yhteistyössä