Ruumiista irtaantumiskokemuksia on tutkittu eikä niitä nykylääketiede voi selittää. Elämää on kuoleman jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25469316:
Höyrypäiden huuhaahömpötystä tommoset uskomukset
Yleisesti ottaen: Jotkut asiat voivat olla olemessa ,vaikka jokin yksilo ei niita ymmarra.
Tama ei ole henkilokohtaisesti sulle, Akainen herra Majuri.

Meillä on suvussa paljon jonkun sortin noituutta. Kulkee äitini puolen suvussa. Minä esimerkiksi olen ennustanut erittäin paljon asioita, aistin henkiä, saatan ulkoa liikkuessani pysähtyä yhtäkkiä johonkin ja todeta että tässä on tapahtunut jotain pahaa, muutaman kerran olen saanut jälkikäteen selville että näin on todellakin tapahtunut. Koen paljon myös deja vu- ilmiöitä.

Monesti tuntuu että sydämeni on erittäin raskas, aivan kuin imisin maailman pahuutta pois.

Meri on ollut aina minulle erittäin tärkeä asia, vaikka pelkäänki vettä. Miksi? Sitä olen aina ihmetellyt itsekseni meren rannalla.

[QUOTE="mies";25469434]Meillä on suvussa paljon jonkun sortin noituutta. Kulkee äitini puolen suvussa. Minä esimerkiksi olen ennustanut erittäin paljon asioita, aistin henkiä, saatan ulkoa liikkuessani pysähtyä yhtäkkiä johonkin ja todeta että tässä on tapahtunut jotain pahaa, muutaman kerran olen saanut jälkikäteen selville että näin on todellakin tapahtunut. Koen paljon myös deja vu- ilmiöitä.

Monesti tuntuu että sydämeni on erittäin raskas, aivan kuin imisin maailman pahuutta pois.

Meri on ollut aina minulle erittäin tärkeä asia, vaikka pelkäänki vettä. Miksi? Sitä olen aina ihmetellyt itsekseni meren rannalla.[/QUOTE]

Tärkein jäi tietenkin puuttumaan, en ole kokenut ruumiista irtaantumista, en ole ollut tilanteessa jossa voisin kyseisen tapahtuman kokea, mutta en ihmettelisi vaikka se minun eteeni vielä tulisikin.

[QUOTE="mies";25469434]Meillä on suvussa paljon jonkun sortin noituutta. Kulkee äitini puolen suvussa. Minä esimerkiksi olen ennustanut erittäin paljon asioita, aistin henkiä, saatan ulkoa liikkuessani pysähtyä yhtäkkiä johonkin ja todeta että tässä on tapahtunut jotain pahaa, muutaman kerran olen saanut jälkikäteen selville että näin on todellakin tapahtunut. Koen paljon myös deja vu- ilmiöitä.

Meri on ollut aina minulle erittäin tärkeä asia, vaikka pelkäänki vettä. Miksi? Sitä olen aina ihmetellyt itsekseni meren rannalla.[/QUOTE]

Mä en taas laske tällaista mitenkään henkimaailman jutuiksi, vaan voimakkaaksi intuitioksi ja herkkyydeksi. Joillain meistä on voimakkaammat vaistot kuin toisilla, lähempänä luontoa ja herkemmin aistittavina pienistäkin asioista. Itse lasken paljon vaistojeni varaan ja se on jopa pelastanut henkeni ja lapsena pedofiilin kynsistä.
Mieheni on tällainen myös, ja me molemmat koemme paljon kertomiasi vastaavia asioita metsässä ja merellä. "Haamuja" on merellä nähty myös, joiden uskon olevan eräänlaisia etiäisiä ja voimakkaan vaiston aiheuttamia.

Mä en taas laske tällaista mitenkään henkimaailman jutuiksi, vaan voimakkaaksi intuitioksi ja herkkyydeksi. Joillain meistä on voimakkaammat vaistot kuin toisilla, lähempänä luontoa ja herkemmin aistittavina pienistäkin asioista. Itse lasken paljon vaistojeni varaan ja se on jopa pelastanut henkeni ja lapsena pedofiilin kynsistä.
Mieheni on tällainen myös, ja me molemmat koemme paljon kertomiasi vastaavia asioita metsässä ja merellä. "Haamuja" on merellä nähty myös, joiden uskon olevan eräänlaisia etiäisiä ja voimakkaan vaiston aiheuttamia.

Kiva tietää on muitakin samanlaisia kummallisuuksia. Nämä ovat juuri niitä asioita joita en tuolla ystävilleni juurikaan puhu. Outona pitäisivät kuitenkin.

[QUOTE="miä";25469624]Ne ketkä uskoo tähän,ei usko ilmeisesti raamattuun?
Raamatussa sanotaan SELVÄSTI,että ihmisen koko tietoisuus loppuu kuollessa.[/QUOTE]

En ole uskovainen, mutta olen käsityksessä, että koko kristinusko perustuu ajatukselle, että on elämää kuoleman jälkeen, meillä kaikilla on sielu. On olemassa jumala ja taivas. Raamattu uskoo mielestäni myös enkeleihin ja henkimaailmaan.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
Itse asiassahan raamatusta on oikeastaan jätetty pois kaikki se osuus, jossa esim. itse Jeesus puhuu sielun vaelluksesta. Siitä kuinka tulemme tänne useamman kuin kerran, oppimaan erilaisia asioita. Sielu on kuolematon, se kai on Raamatussakin??

[QUOTE="vieras";25470716]En ole uskovainen, mutta olen käsityksessä, että koko kristinusko perustuu ajatukselle, että on elämää kuoleman jälkeen, meillä kaikilla on sielu. On olemassa jumala ja taivas. Raamattu uskoo mielestäni myös enkeleihin ja henkimaailmaan.[/QUOTE]
Ainakin VT kieltää olemassa tekemisissä vainajahenkien kanssa ja sellaisten ihmisten kanssa, joilla on yhteys vainajahenkiin.

Mutta selväksi tuli sekin, että jokaisen meidän sielumme palaa maan päälle useampiakin kertoja ja ihan vapaaehtoisesti oltuaan ensin jonkin aikaa poissa maan kamaralta tuolla Ylhäällä, Henkimaailmassa.""

Tuon vuoksi pienillä lapsilla voi vielä olla yhteyksiä sinne jonnekin. Myös herkät ihmiset kokevat noita tuntemuksia.

en tiedä rajatapauksista enkä 'liki kuolemaa'-tilanteista, mutta tuossa 10-14 vuotiaana koin hyvin usein ruumiistairtautumisen.
niin usein,että se oli jo vähän rasite, kun piti illalla odottaa, että se meni ohi, ennenkuin sai alkaa nukkumaan. silloin se oli ihan normaalia, luulin, että kaikilla on niin.
vanhemmiten on jäänyt sitten pois, ihan pelottaa, kun ajattelee, että sillain kävisi nyt. lapsen mieli on kai jotenkin avoin ja alttiimpi tällaisille jutuille. kuulin myös paljon ääniä nuorempana, nekin jäi aikuisena pois tai ainakin väheni.

en tiedä rajatapauksista enkä 'liki kuolemaa'-tilanteista, mutta tuossa 10-14 vuotiaana koin hyvin usein ruumiistairtautumisen.
niin usein,että se oli jo vähän rasite, kun piti illalla odottaa, että se meni ohi, ennenkuin sai alkaa nukkumaan. silloin se oli ihan normaalia, luulin, että kaikilla on niin.
vanhemmiten on jäänyt sitten pois, ihan pelottaa, kun ajattelee, että sillain kävisi nyt. lapsen mieli on kai jotenkin avoin ja alttiimpi tällaisille jutuille. kuulin myös paljon ääniä nuorempana, nekin jäi aikuisena pois tai ainakin väheni.

Pystyitkö siirtymän pois huoneesta, jossa fyysisesti olit?

[QUOTE="vieras";25471619]Pystyitkö siirtymän pois huoneesta, jossa fyysisesti olit?[/QUOTE]

en. siirryin vain katon rajaan siinä kohdalla, missä olin ja katselin sieltä alas.eli siis tavallan ihan hyödytöntä hommaa :) ja tämä koko homma oli sillain minusta rippumatonta, en saanut sitä aikaiseksi, enkä oikein saanut sitä loppumaankaan. odotin vain, että menee ohi.

[QUOTE="vieras";25471619]Pystyitkö siirtymän pois huoneesta, jossa fyysisesti olit?[/QUOTE]

Minä pystyn,pystyn menemään minne haluan ja se on aika hauskaa. mutta on aika huonovointinen jos se jatkuu pitkään.

Hih,
oletko nuori vai vanha?
kiva kuulla, etten ole aivan friikki, eli siis että muillakin on tuollaista.
kerran sanoin kaverilleni, että eikö hän kuule ääniä ja sain aika kummia katseita..

Hih,
oletko nuori vai vanha?
kiva kuulla, etten ole aivan friikki, eli siis että muillakin on tuollaista.
kerran sanoin kaverilleni, että eikö hän kuule ääniä ja sain aika kummia katseita..

35. ääniä en kuule mutta pystyn irrottautumaan ja matkustelemaan.
Myös jos joku on kuolemassa(sukulainen) niin keskustelen hänen kanssaan hetki ennen ja tunnen enkelin läsnäolon. Vaikken ole itse läsnä fyysisesti vaan yhtäkkiä olen siirtynyt sinne.Aika outoa mutta en ole välittänyt.