Miess ostoksilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kataa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kataa

Vieras
Soitin miehelle eileillal että tuo kotiin tullessa, eräästä nimeltä mainitsemattomasta kaupasta, kerrankin pizzoja suurin sallittu tarjouksessa sallittu määrä, niin että riittää koko perheelle viikonlopuks.

No.. Mies tuli kotia ja mä aloin laittelee ostoksia kaappiin...Huomasin että mies oli ostanut kymmenen väärää ja normaalihintaista pizzaa jotka siis eri valmistajan ja joiden hinta siis kolmikertainen tarjouspizzoihin verraten!!

Ottaahan tuo päähän, kun joka sentin miltei itse lasken kaupassa että rahat riittaa pakollisiin ja sitten toi :O
Mies kyl selitti että ei hän huomannut, kun olivat olleet sen tarjouskyltin kohdalla kalliit pizzat, niin otti vahingossa suursatsin sitten niitä.

Tuskin voi kaupassa enää tänään vaihtaa, ruokaa kun ovat? mies ei viitti joten mun olis mentävä, ja matkaakin sinne kauppaan tulisi jokunen kilsa.

[QUOTE="vieras";25480233]Ei täällä ainakaan ole ollut mitään ongelmaa vaihtaa tuotetta, jos on vahingossa ottanut väärän, ei ole varaa tehdä moista kieltoa asiakkaalle, he haluavat asiakkaansa pitää.[/QUOTE]

Sitten toimivat väärin. Ainakin jos kyseessä on pakaste- tai kylmätuotteet. Tai eivät ainakaan voi enää laittaa palautettuja tuotteita myyntiin.

Eihän ne nyt voi elintarvikkeita vaihtaa! Myyntiin niitä ei voi laittaa, eli menisi hävikkiin.
Kyllä teidän nyt vaan on ne kalliit pitsat pidettävä, ei voi mitään.
Mun mies on muuten samanlainen kaupassa kävijä. Välillä tuntuu, että hän käy silmät kiinni kaupassa.
En tosin jaksa asiasta stressata tai nalkuttaa, mutta välillä kyllä huvittaa, kun hän ostaa jotain sikakalliita nahistuneita hedelmiä tms.

[QUOTE="vieras";25480233]Ei täällä ainakaan ole ollut mitään ongelmaa vaihtaa tuotetta, jos on vahingossa ottanut väärän, ei ole varaa tehdä moista kieltoa asiakkaalle, he haluavat asiakkaansa pitää.[/QUOTE]
Kerro kauppa, niin soitan sinne terveystarkastajan.

Hmm, huijaako kaupat siirtämällä normaalihintahiset tuotteet tarjouskyltiin kohdalle jotta jotkut, vaikka just miehet ja vanhukset, sieppaavat vahingossa hyllystä sitten kalliit ja kauppa menestyy?

[QUOTE="alma";25480249]Eihän ne nyt voi elintarvikkeita vaihtaa! Myyntiin niitä ei voi laittaa, eli menisi hävikkiin.
Kyllä teidän nyt vaan on ne kalliit pitsat pidettävä, ei voi mitään.
Mun mies on muuten samanlainen kaupassa kävijä. Välillä tuntuu, että hän käy silmät kiinni kaupassa.
En tosin jaksa asiasta stressata tai nalkuttaa, mutta välillä kyllä huvittaa, kun hän ostaa jotain sikakalliita nahistuneita hedelmiä tms.[/QUOTE]

Lohdullista - miehet on miehiä -

Sukulaismieheni oli lähetetty suureen kaupunkiin vartavasten ostamaan lautasia, koska astiaston osista oli Sokoksessa 20 % alennus kanta-asiakaskortilla. Mies ei muistanut mistä liikkeestä oli kysymys, joten hän oli käynyt Stockmannilla ostamassa täyshintaisia lautasia todennäköisesti vielä kalliimmalla kuin Sokoksen täysi hinta olisi ollut... :attn:

Sukulaismieheni oli lähetetty suureen kaupunkiin vartavasten ostamaan lautasia, koska astiaston osista oli Sokoksessa 20 % alennus kanta-asiakaskortilla. Mies ei muistanut mistä liikkeestä oli kysymys, joten hän oli käynyt Stockmannilla ostamassa täyshintaisia lautasia todennäköisesti vielä kalliimmalla kuin Sokoksen täysi hinta olisi ollut... :attn:

Voi harmi, miehet kyl tarkoittaa hyvää mut ei ne reppanat aina ossaa :(

Miehet on miehiä :D
Oma mies on samanlainen :) Muistan aika hyvin muutaman kerran, kun olen kotona ostokset nähdessään meinanut, että huh-huh. Kerran pyysin ostamaan kesällä kaupasta uusi perunoita, n 3kg, jos edullisesti on. Mies toi sitten perunapussi, jonka kyljessä oli hintalappu 33euroa. Perunakilo oli ollut reilut 10e ja mies oli vaan totellut pyyntöäni uusista perunoista :D itse olisin tällä hinnalla kauppaan jättänyt nämä potut..... Toinen kerta pyysin naudan ohutleikkeleitä. No mies toi, kiitteli vielä että "hyllyssä ei ollut, mutta tiskiltä sai ja nuijivatkin vielä...." Jep, hinta oli neljälle leikkeleelle reilut 50euroa....

[QUOTE="mie";25480636]Miehet on miehiä :D
Oma mies on samanlainen :) Muistan aika hyvin muutaman kerran, kun olen kotona ostokset nähdessään meinanut, että huh-huh. Kerran pyysin ostamaan kesällä kaupasta uusi perunoita, n 3kg, jos edullisesti on. Mies toi sitten perunapussi, jonka kyljessä oli hintalappu 33euroa. Perunakilo oli ollut reilut 10e ja mies oli vaan totellut pyyntöäni uusista perunoista :D itse olisin tällä hinnalla kauppaan jättänyt nämä potut..... Toinen kerta pyysin naudan ohutleikkeleitä. No mies toi, kiitteli vielä että "hyllyssä ei ollut, mutta tiskiltä sai ja nuijivatkin vielä...." Jep, hinta oli neljälle leikkeleelle reilut 50euroa....[/QUOTE]

Huh huh =D

:D on ne niin huvittavia, vaikka rahanmeno tosiaan harmittaakin. Mun mies on aika pihi, joten se soittaa kyl kauppareissultaan 7 kertaa että onko nyt oikea...sekin ärsyttää välillä, sama sitten vaikka olisi itse lähtenyt, kun pitää koko ajan puhelimeen vastailla!

Muistan aina kun n. 10v sitten mentiin kylään, jossa piti olla kermavaahtoa kakun päällä, no ei ollut koska mies oli tuonut kaupasta "tällasta vähärasvaisempaa kermaa, on varmaan terveellisempää" ja eihän siitä kahvikermasta mitään vaahtoa saanut :D

Oma mies on samanlainen :) Muistan aika hyvin muutaman kerran, kun olen kotona ostokset nähdessään meinanut, että huh-huh. Kerran pyysin ostamaan kesällä kaupasta uusi perunoita, n 3kg, jos edullisesti on. Mies toi sitten perunapussi, jonka kyljessä oli hintalappu 33euroa. Perunakilo oli ollut reilut 10e ja mies oli vaan totellut pyyntöäni uusista perunoista :D itse olisin tällä hinnalla kauppaan jättänyt nämä potut..... Toinen kerta pyysin naudan ohutleikkeleitä. No mies toi, kiitteli vielä että "hyllyssä ei ollut, mutta tiskiltä sai ja nuijivatkin vielä...." Jep, hinta oli neljälle leikkeleelle reilut 50euroa....[/QUOTE]

:laugh: ihana :)

Mun mies on paljon parempi ja taloudellisempi kaupassakävijä kuin minä. Hän muistaa, mitä (jää)kaapissa on ja mitä puuttuu. Vertailee hintoja ja on innokas kokeilemaan kaikkea uuttakin. Minä en oikein tykkää ostelusta missään muodossa, ja olen ruokakaupassa ihan autopilotilla.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory

miten te kestätte tuollaisia edes päivää. Itse en kestäisi!!!

[QUOTE="vieras";25480752]Mun mies on paljon parempi ja taloudellisempi kaupassakävijä kuin minä. Hän muistaa, mitä (jää)kaapissa on ja mitä puuttuu. Vertailee hintoja ja on innokas kokeilemaan kaikkea uuttakin. Minä en oikein tykkää ostelusta missään muodossa, ja olen ruokakaupassa ihan autopilotilla.[/QUOTE]

meillä myös on todella tarkka. Paljon tarkempi kuin minä!

Mun mies kehuu aina, et kuin halvalla hän käy kaupassa. Nojoo. Eihän ne muutama maitopurkki, jauhelihapaketti, jogurttipurkki ja perunapussi maksa mullekaan sen enempää, mut ei niistä 7-hengen perhe kauaa syökään. Eli saa sitten joka päivä ravata siellä kaupassa. Ite kun käyn kaupassa, niin ostan kerralla paljon, viikoksikin, ja mies kauhistelee, kun niin monta pussia tuon ruokaa ja kalliiksikin tuli. Mutta hänen tyylillään saa ostaa 7 kassillista sitä ruokaa, kun joka päivä käy ja minä tuon 4-5kassillista kerrallaan ja viikoksi.

miten te kestätte tuollaisia edes päivää. Itse en kestäisi!!!

Mikä tuossa nyt on niin kauheaa? Pitäisikö mielestäsi erota, jos mies ostaa liian kalliita perunoita?
Ainakin meillä minä teen yleensä ostokset, jos tarvii ostaa jotain "erikoisempaa", ja mies hakee sitten sen leivän ja maidon.
Minä taas en suostu lähtemään työkaluostoksille, kun en aiheesta mitään ymmärrä. Pitäisikö sitä ruveta väkisin vaihtamaan rooleja, vaikka kaikki toimii hyvin näinkin?