A
"abc"
Vieras
Lapset menevät useimmilla ihmisillä kaiken muun edelle ja varmastikin jo syntyneillä lapsilla on tässä tapauksessa etusija, koska ovat jo olleet olemassa pidempään ja tunneside on vahva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo voi olla muuttumassa mutta koska mahtaa lakiesitys mennä läpi ja laki tulla oikeasti voimaan. How knows?
kuulunut miehestä tai tilanteestanne? Mietin ihan siksikin, että olen itse hieman samanlaisessa tilanteessa?? Mietin itsekin mitä pitäisi tehdä. Ehkä eniten siitä näkökulmasta, että haluanko lapselleni isän, joka on naimisissa toisen naisen kanssa? Ja miten pystyisin elämään sen tosiasian kanssa, että sillä aikaa, kun minä hoidan lastamme, hän rakastelee ja matkustelee vaimonsa kanssa?!
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25469782:Mitä kuuluu AP:lle?
Miksi en tunne sääliä, mutta lähinnä inhotusta ap:tä kohtaan? Jaa'a
Miksi en tunne sääliä, mutta lähinnä inhotusta ap:tä kohtaan? Jaa'a
Onneks en oo uskovainen niin saan tuomita rauhassa.Joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Sori tämä jeesuksen lainaus, mutta vähän pakkohan se on tähän laittaa.
Tsemppiä ap:lle. Sulla on varmasti tosi rankkaa.
Onneks en oo uskovainen niin saan tuomita rauhassa.
No en minäkään ole, mutta tuo kyseinen lausahdus on silti erittäin pätevä.
Pätevä tai ei, mutta jos julkisesti kertoo ensin panneensa varattua miestä ja sitten tulleensa raskaaksi ja lopuksi maksattaneen laskun syntymättömän lapsensa murhalla, niin toki voi olettaa, ettei kaikki ihan kauheasti sääli tuollaista ihmistä :]
Tsemppiä toivotan, mutta samalla sanon, että älä enää haikaile miehen perään, vaan etsi ihan uudet kuviot. Minusta mies on aika raukka ja kohdellut sinua, vaimoaan ja perhettään julmasti.
Et ole uskovainen, mutta vastustat aborttia?