Tää palsta on ihana hiekkalaatikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25494543]Minähän varoitin sinua paljastamasta liikaa, ja miten nyt sitten kävikään. No, taas sai yksi palstalainen kasvot ja oikean nimen. Kannattiko?[/QUOTE]

Ei ole käynyt mitään sellaista mitä katuisin. En ymmärrä mistä puhut? Mikä sinä olet minua varoittelemaan? Oletko modemamma? Vastahan me juttelimme privana näistä harmaista:O

Ei ole käynyt mitään sellaista mitä katuisin. En ymmärrä mistä puhut? Mikä sinä olet minua varoittelemaan? Oletko modemamma? Vastahan me juttelimme privana näistä harmaista:O

Miksi sitten otit kuvasi pois avasta? Silloin syy oli se, ettet halua, että sinua tunnistetaan. Nyt tiedossa on kaikki, kun vihjailit liköörihiprakassa liikaa.

Ps: Yksityisviestien sisällön levittäminen julkisiksi on kiellettyä.

[QUOTE="vieras";25494561]Miksi sitten otit kuvasi pois avasta? Silloin syy oli se, ettet halua, että sinua tunnistetaan. Nyt tiedossa on kaikki, kun vihjailit liköörihiprakassa liikaa.

PMs: Yksityisviestien sisällön levittäminen julkisiksi on kiellettyä.[/QUOTE]

Millon tällasta on tapahtunut?

[QUOTE="vieras";25494577]Palstasääntöihin.[/QUOTE]

Eli sitten tulee bannia vai, mutta tietokin on julki, ei sillä, että itse olisin paljastamassa ketään tai mitään (mulla mitään tietoa edes oo eikä syitä paljasteluun), mutta mitä se niin kuin auttaa, että "on kiellettyä" jos joku jotain läväyttäisi

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä