naperi heräsi yöllä huutamaa noin kolmeksi tunniksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiksua toimintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiksua toimintaa

Vieras
Niin j a välillä nukahti hetkeksi kunnes taas aloitii. Olin ottanut pojan viereeni ja aina kun sain nukahtamaan niin ukko alkoi sitä siinä silittelemmään, no napero tietty heräsi ja alkoi taas huutamisen.
Kiukustuin mihelle et lopettaa moisen ja et onko sen pakko lapsi herättää, mut sit vaan änkytti et ku mä vaaan yritin ja plääp plääp plääp
Hermostuin siinä samassa sitten lapsellekkin ja laitoin sn sänkyynsä huutamaan ja kävin itse viereen makaamaan omaan sänkyyn. Ukko oli sitä mieltä että en voi tehdä niin ja lähti ottaa lasta syliin ja hyssyttelemään. Lapsi huuti entisestään.
Otin peiton ja tyynyt ja ein ne sohvall ja passitin miehen sinne loppuyöksi nukkumaan ja hoidin lapsen ite.
Hitto että sen pitä joka kerta puutua kun yritän saada lapsen nukkumaan. Minusta hänen pitäisi odottaa niin kauan,että pyydän apua kun sen kerta tee jos ei omat konstit enään riitä.
No nyt kaikki ok taas

Minkä ikänen lapsi?
Meilläki huudettiin viime yönä, lapsi 1v3kk. Taitaa tulla taas hampaita.
Mies kanssa koitti ottaa syliin hetkeks et mä pääsin vessaan mut siitähän se riemu repes, ei todellakaan kelpaa ku äiti..

Nyt oli vähän kiireellä kirjoitettu. Yleensä tämän kirjoittajan aloitukset sisältävät vähemmän kirjoitusvirheitä, mutta enemmän täkyjä. Esim:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2085912-olinko-kohtuuton-suutuin-miehen-tyomatkasta/

Trolli mikä trolli.

Pitänee sanoa,että kirjoitin tosi kiireellä,mutta pitänee sanoa,että en ole myöskään tuota aloitusta tehnyt mitä joku tuossa kauppasi.

Otsikossa pitäisi tosiaan lukea napero ja tietty nuo kaikki muutkin virheet pitäisi korjata,mut en jaksa nyt kun niitä sattui olee noinkin paljon :) En kerinnyt tarkastamaan kirjoitustani ennen lähettämistä.
Niin lapsi on nyt vajaa 1v1kk. Normistikkin nukkuu hieman huonosti,ainakin sen jälkeen kun oppi kävelemään (10kk). Mutta viime yön huutaminen oli jotain ihan mahdotonta ja pyrki koko ajan vain minun syliini.

Keskusteltiin miehen kasnssa tässä välissä ja hän on sitä mieltä että olin kohtuuton kun passitin hänet sohvalle kun hän vain yritti auttaa.

Niin ja anteeksi vielä aloituksen sekavuus :)

Mökin luin, että naapuri heräsi huutamaan...:laugh: Kauheeta, että lapsen on jsut saanu nukkumaan ja naapuri laittaa kellon soimaan, että herää yöllä huutamaan kolmeksi tunniksi! :laugh:
Olit epäreilu miestäsi kohtaa. Sopikaa (valveilla, virkeinä, tyyninä, päiväsaikaan) toimintasuunnitelmat yöllisiä tilanteita varten. Rakentavasti ja asiallisesti. Älä karkota miestäsi pois, pian olet täällä itkemässä, kun hän ei osallistu lapsen hoitoon lainkaan...

Yhteistyössä