Olin ihan pa*s*a jäykkänä treffeillä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos aloittajalla olisi vain 1 lapsi,luulisin hänen olevan eräs ystäväni.
Tuollaisia naisia siis oikeasti on :D Ei millään pahalla siis,mutta kaverini etsii itselleen ja lapselleen elättäjää,ja mies on sitä parempi mitä enemmän on lapsen kanssa (äiskä pääsee tuulettumaan kun isäpuoli hoitaa lasta...).
Ja kaikesta syytetään tietenkin muita,itsessä ei ole mtn vikaa! kaikki pitäisi saada ilmaiseksi,HÄN HÄN HÄN.. :D

Vicky_pollard_136589a.jpg

Tulee ihan tää mieleen... yeah but no but...

hyi kammotus..että tuo nainen on iljettävä...älä pliis postaile tommosia mun ketjuihin.

Huh mikä kammotus olet, säikähtäähän tollasista nyt kuka tahansa...

Ja ehkä miehet ensisijaisesti etsii naista itselleen. On se aika paha jos nainen etsiikin lapselleen vara-iskää. Vähän sellainen fiilis jäi.

Mut mun mielestä toi esim on työssä käyvä ja kyl mun mielestä esim. Avioliitto laissa lukee, et molemmilla pitää olla yhtä hyvät taloudellisest oltavat...olisko vähän sikamaista, jos mies söisi jotain nameja valmisruokia yksikseen ja mä lasten kans voipottuja??

No niin, tämähän kertoo kaiken.
En usko, että yksikään mies tuolla tavoin edes katsoisi sinua toista kertaa. On toki niitäkin tapauksia, mutta epäilen olevan todella harvassa.

Eikö mielessäsi käynyt, että olisit ensin itse tutustunut mieheen ja sitten, jos olisi tulevaisuus ollut jatkuvaa, olisit esitellyt lapset...

Jokin minussa kieltäytyy uskomasta, että sinisulan kaltaisia naisia on olemassa. Voi iso myötähäpeä. Tulkitsenkin provoksi koko sinisulan :)

Kyl se voi vielä vastata...ilta on vasta nuori :) älä siis sano, et se ei mua toista kertaa katselis...itse asiassa se vihjas jotain sellasta, et olis ollut kiva tavata aikuisten kesken kahdestaan...

Voi kulta rakas! Ootte olleet isää etsimässä huoltoaseman baarista.
Tämä mies on fiksu. Hän varasi tapaamiseen vain lounastauon siksi, että pääsee irtaantumaan tilanteesta. Ajatelkaapa kokonaista iltaa samassa tilanteessa. Oli oikeastaan hyvä, että koko totuus tuli räväytettyä miehen eteen kertalaakista. Ei tarvitse kummankaan elätellä toiveita jatkosta. Naista kohtaan mies teki väärin. Hänellä oli vissi tarkoitus saada ns. päiväkahviseuraa naisesta.
Säälin ja sätin tätä naista.

Yhteistyössä