S
sinipulka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ölö;25512817:mitä on pv seuraa? persevako? päivänvalo? perse vapaa? päivävalio vai mikä?![]()
Pika vonkaus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ölö;25512817:mitä on pv seuraa? persevako? päivänvalo? perse vapaa? päivävalio vai mikä?![]()
![]()
Tulee ihan tää mieleen... yeah but no but...
Huh mikä kammotus olet, säikähtäähän tollasista nyt kuka tahansa...
Ja ehkä miehet ensisijaisesti etsii naista itselleen. On se aika paha jos nainen etsiikin lapselleen vara-iskää. Vähän sellainen fiilis jäi.
No niin, tämähän kertoo kaiken.
En usko, että yksikään mies tuolla tavoin edes katsoisi sinua toista kertaa. On toki niitäkin tapauksia, mutta epäilen olevan todella harvassa.
Eikö mielessäsi käynyt, että olisit ensin itse tutustunut mieheen ja sitten, jos olisi tulevaisuus ollut jatkuvaa, olisit esitellyt lapset...
Jokin minussa kieltäytyy uskomasta, että sinisulan kaltaisia naisia on olemassa. Voi iso myötähäpeä. Tulkitsenkin provoksi koko sinisulan![]()
Kyl se voi vielä vastata...ilta on vasta nuoriälä siis sano, et se ei mua toista kertaa katselis...itse asiassa se vihjas jotain sellasta, et olis ollut kiva tavata aikuisten kesken kahdestaan...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25514656:mee pois painajainen.
Mun eksä kävi eksänsä kanssa ekoilla treffeillä ja sillä naisella oli lapsi mukana![]()
älä nyt oo ilkee,kun toinen on salaa ihastunu suhun![]()
Mut mun mielestä toi esim on työssä käyvä ja kyl mun mielestä esim. Avioliitto laissa lukee, et molemmilla pitää olla yhtä hyvät taloudellisest oltavat...olisko vähän sikamaista, jos mies söisi jotain nameja valmisruokia yksikseen ja mä lasten kans voipottuja??
älä nyt oo ilkee,kun toinen on salaa ihastunu suhun![]()
Mitäs joss tunne onki molemmin puoleinen ja siks se vaa koettaa hätyttää pois et ei tuu liian takertuvainen olo?opcorn: