Pekka Jalava on kuollut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännä tosiaan,että ei mitään mainintaa millään tavalla,että mihin mahdollisesti kuollut. Dsma se ja
oli miten oli, Osanottoni Pekan perheelle ja läheisille ja kaikille ketkä jäi Pekkaa kaipaamaan :( Lepää rauhassa

[QUOTE="Heidi";25527565]Et sitten ilmeisesti ole perehtynyt stand uppiin. Pekka oli yksi tunnetuimmista koomikoista Suomessa.
Pari kertaa näin hänet livenä. Turhan nuorena lähti :([/QUOTE]

Olen käynyt parissa stand up illassa, mutta ei ole kys mies tullut vastaan...

Nuorena lähti... :(

Eikös Pekan pitänyt esiintyä tulevana viikonloppuna Rukalla siinä yhteisessä jutussa toisten stand-up koomikkojen kanssa? Vai milloin se oli... joku Tomaatti... niminen juttu tais olla?

Yleensä, jos kuolinsyytä ei mitenkään mainita, on lähtö käynyt oman käden kautta... Olenko väärässä?

Näinhän se usein menee. Mainitaan onnettomuus tai sairaskohtaus, jos ei mitään mainita niin usein on näin. Ei varmaan aina, joten ei pidä tätä nyt minään totuutena ajatella, mutta näin se usein menee. Tai sitten näissä lukee, ettei kuolinsyy ole vielä selvillä, jos on vaikka yksin ollut kuollessaan. Toki niinkin voi olla, ettei Jalavan kuolinsyystä ole vielä mitään tietoa.

Yleensä, jos kuolinsyytä ei mitenkään mainita, on lähtö käynyt oman käden kautta... Olenko väärässä?

Olet. Sitä ei tosiaankaan aina mainita, sitä ei tarvitse mainita, omaiset ovat pyytäneet tms- oli syy mikä hyvänsä.
Sitä ei myöskään pidä joka käänteessä tulkita siten että olisi oman käden kautta lähtenyt. Tai spekuloida syyllä miksi on kuollut/miksi ei ole ilmoitettu syytä.

Hyjeenat!!

[QUOTE="amm";25530215]mä olin järkyttynyt kun kuulin tästä. jotenkin kamalaa, kun noin yhtäkkiä.
osanottoni.[/QUOTE]

Niin minäkin. Olen samaa ikäluokkaa ja loistavan koomikon poismenon lisäksi järkytti, että jo näin nuorena voi sairaskohtaukseen kuolla (näin päättelen, koska ei ollut itsemurha). Osanottoni!

no sairaskohtaukseksi varmaan luokitellaan myös huumeiden tahaton yliannostus. Ei tarvinnut kovinkaan kaukaa seurailla satunnaista sekoilemista. Joka tapauksessa, erittäin hieno mies!

Yhteistyössä