Sossu ei anna rahaa vaunuihin!!! La ensi viikolla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jennnnni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25556068]Joo ei tarvi etsiä. Kyllä ihan elävästä elämästä tiedän, että suuri se on![/QUOTE]

En tiedä missä sinä asut mutta niin minäkin aivan elävästä elämästä tiedän että todella paljon on pulsuja ynnä muita.

Ketjua sen enempää lukematta todella toivon tämän olevan provo.

No, onneksi vaunut eivät ole mikään välttämättömyys. Kantoliinan saa parilla kympillä ja sillä pötkii pitkälle.

[QUOTE="a.p";25556030]En ole ehtinyt töihin koska olen hoitanut lapsia kotona. Aion mennä töihin kun tämä vauva on 3 vuotias. Mies on aina välillä töissä mut ulosotto vie suurimman osan palkasta. Ottaisin pikavipin mut en saa:([/QUOTE]
väärin, väärin ja väärin. ihan oikeesti. ja lisää lapsia, eikä MITÄÄN perusturvaa nimeksikään!! mulla on kellarissa alle vuoden käytetyt ABC:n mustavalkoiset yhdistelmät, tule hakemaan pois, ILMAISEKSI, jos kehtaat ja kasvotusten, saat samalla vauvalle vaatesäkin mukaan, sen verran kävi vituttamaan tää sun aloitukses!!!!! ota yhteys yv:nä!!!!!! |O

[QUOTE="a.p";25556030]En ole ehtinyt töihin koska olen hoitanut lapsia kotona. Aion mennä töihin kun tämä vauva on 3 vuotias. Mies on aina välillä töissä mut ulosotto vie suurimman osan palkasta. Ottaisin pikavipin mut en saa:([/QUOTE]

Ja tohon tilanteeseen oli järkevää tehdä vauva?

Hobbyhallista saa osamaksulla ;)
ja monet voisin melkein väittää että todella harvat lastenvaunuliikkeet ei myy ns osamaksulla.
Niiden osamaksu vain perustuu siihen että vaunut saat vasta sitten mukaasi kun olet sen viimeisenkin erän vaunuista maksanut.
Että keksippä parempi provo ennenkuin koetat täällä vaunuja itsellesi lisätienestiksi ilmaiseksi saada ja laittaa ne huutikseen hyvällä katteella :D

Alkuperäinen kirjoittaja perustelen provoksi tämän;25556120:
Hobbyhallista saa osamaksulla ;)
ja monet voisin melkein väittää että todella harvat lastenvaunuliikkeet ei myy ns osamaksulla.
Niiden osamaksu vain perustuu siihen että vaunut saat vasta sitten mukaasi kun olet sen viimeisenkin erän vaunuista maksanut.
Että keksippä parempi provo ennenkuin koetat täällä vaunuja itsellesi lisätienestiksi ilmaiseksi saada ja laittaa ne huutikseen hyvällä katteella :D

Eipä kaks luottotiedotonta paljon osarilla ostele..

kun asiat menee sekaisin niin ne todellakin on sekaisin... sun miehen kannattais kuitenkin olla työelämässä, vaikka nyt ulosottoon meneekin palkasta osa. saatte ulosottovelat maksettua ja muutenkin työelämässä pysyminen on pidemmän päälle hyvä juttu, arki pysyy rytmissä ja pikkuhiljaa saatte asiat kuntoon. nopeita ratkaisuja ei vaan ole, se täytyy sietää, mutta jos ette jämeröidy niin asiat voi mennä huonompaankin suuntaan

Miks meidän pitäis kustantaa sulle vaunut? Niin tässä on joutunu muutkin ekana säästämään. Takuulla markkinoilta jotku vaunut löytyy. Oot vaan niin ahne, että priimaa tarvii vaan olla.

• Tykkää
Reactions: erinys
Provo.
Ja jos totta niin lapsi kantoliinaan tai jos siihenkään ei ole varaa niin sitten syliin.
Luulis että noin tärkeeseen asiaan ois ollu vaikka kymppi kuukaudessa niin raskausaikana ois hyvinkin tullut raha vaunuihin.

en ikunakuunapäivänä viittis kinuta sossulta yhtään mitään. järjestän asiat niin etten ole jonku sossun asiakas.. jotain rajaa vaikka laiska joskus olenki. mutta päätä saa käyttää

Eipä kaks luottotiedotonta paljon osarilla ostele..

Ei ne siellä vaunuliikkeessä ole kiinnostunut tietämään mistä sinä rahat saat,vaikka myisit persettä ja sillä maksat vaunut.
Kuten vaunuliikkeillä monellakin se tapa että myydään osamaksulla mutta ehtona että vaunut saa sitten mukaan kun viimeinenkin erä maksettu.
Ei niitä siellä vaunuliikkeessä siis kiinnosta onko sulla luotot kunnossa vaiko ei,kunhan maksat ja sitten vasta tuote asiakkaalle tai tässä tapauksessa aasiakkaalle :D

Tosiaan toivon, että tämä on provo! Ei kai kukaan oleta itsestään selvyytenä, että yhteiskunta maksaa kaiken heidän lisääntymiseensä liittyvän! Ärsyttää tuommonen ajattelutapa!

Mietin tässä, että kun on noin paljon lapsia... minkä ikäisiä? Voi olla ettei töihin meneminen edes kannatta. Itselläni kolme alle kouluikäistä ja tällä hetkellä olen työttömänä... jos menisin töihin jäisi hoitomaksujen/bussilipun jälkeen vähemmän käteen kun nyt kun on kotona. Ei tämä yhteiskunta kovin kannusta töitä tekemäänkään. Ap:lla saattaa olla sama tilanne?

Alkuperäinen kirjoittaja perustelen provoksi tämän;25556179:
Ei ne siellä vaunuliikkeessä ole kiinnostunut tietämään mistä sinä rahat saat,vaikka myisit persettä ja sillä maksat vaunut.
Kuten vaunuliikkeillä monellakin se tapa että myydään osamaksulla mutta ehtona että vaunut saa sitten mukaan kun viimeinenkin erä maksettu.
Ei niitä siellä vaunuliikkeessä siis kiinnosta onko sulla luotot kunnossa vaiko ei,kunhan maksat ja sitten vasta tuote asiakkaalle tai tässä tapauksessa aasiakkaalle :D

Mutta kun ap haluaa HETI KAIKKI MULLE NYT ne vaunut mukaan eikä maksella ensin vaunuliikkeeseen pikkuhiljaa ja sitten vasta saada ne kotiin kun helpompaa on ottaa nekin velaksi ja jättää maksamatta kuten kaikki muutkin

sen mä käsitän että köyhät pöntöt tehtailee lapsia, mut sitä mä vaan en käsitä, että miksi sossu alunperin antaa rahat uusiin vaunuihin. väärä viesti. ja oon sentään aikas vasemmalla. käytetyissä täällä kulkee muutkin

Eikö se ole kunniakysymys että itse elättää ja kustantaa lapsensa? Ihan sama että jääkö käteen yhtä paljon tuilla kotona kuin töissä, mulle ainakin merkkaa se että on itse työllä ansainnu rahat! Mutta tuntuu nykyään olevan näille sossupummeille tuntematon käsite?!

Alkuperäinen kirjoittaja 3 äitee;25556208:
Mietin tässä, että kun on noin paljon lapsia... minkä ikäisiä? Voi olla ettei töihin meneminen edes kannatta. Itselläni kolme alle kouluikäistä ja tällä hetkellä olen työttömänä... jos menisin töihin jäisi hoitomaksujen/bussilipun jälkeen vähemmän käteen kun nyt kun on kotona. Ei tämä yhteiskunta kovin kannusta töitä tekemäänkään. Ap:lla saattaa olla sama tilanne?

Meillä ainakin on just näin. Niin typerää kun se onkin. Kyllä työnteon pitäis aina olla kannustavaa, niin että se kotona olemisen rahallisesti voittais.

Alkuperäinen kirjoittaja 3 äitee;25556208:

Työnteko kannattaa aina! Mä en käsitä teitä lusmuilijoita, oletetaan että yhteiskunta maksaa kaiken

kannattaako niitä pentuja vääntää jos ei oo varaa edes vaunuihin? kyllä neljä pentua riittää jo! ei ole veronmaksajien työ hommata sun kakaroilles vaunuja. heti huostaan vaa syntymän jälkeen, kun ei nähtävästi oo mahdollisuuksia tarjota asianmukasta elintasoa pennulles. mitä jos menisit töihin vitun pummi

Yhteistyössä