Mies haluisi lähteä lomamatkalle yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Kesällä 5 päivä ulkomaille. meillä on 2 pientä lasta. kaiken lisäksi silloin on meidän hääpäivä. en haluis eettä hän lähtis, sanoin siitä hänelle, mutten voi kieltäkään....Jotenkin nyt on ihan pettynyt olo mieheen, meidän avioliittoon ja koko elämään....jaksan elää vain lasten takia ja muutenkin joskus tuntu siltä että mulla on vain lapsen, eikä miestä ollenkaan, joku mies käy meillä syömässä ja leikkimässä lasten ka, ei muuta....

Pitäisikö antaa va mennä ja keskittyä omaan elämään? mutta ku tällä hetkellä tntu siltä ettei tunnelin päässä ookkaa valoa....

Mikä ongelma tuossa? Minä lähden ystäväni kanssa viikoksi lomalle nyt keväällä, ja mies pääsee myös matkalle kesällä.
Lapset 3-v ja 5-v. Reissataan myös koko perheen voimin, mutta onhan se nyt erilaista rentoutumista vaihteeksi ilman lapsia :)

Kuulostaa siltä että ongelma ei ole tuo miehen lomamatka... Tuskin sen takia koet että vain lasten takia jaksat elää ja olet pettynyt koko avioliittoon.
Ehkä mies kokee samoin ja haluaa hetken etäisyyden? Tuskin olet kovin hilpeää seuraa noin negatiivisella asenteella. Lähde sinä sen jälkeen matkalle miettimään elämääsi.

• Tykkää
Reactions: Priest
Onko kertonut, miksi haluaisi mennä yksin? Ja lähtisikö sitten ihan itsekseen vai kaveriporukassa?
Sinäänsä en näe tässä mitään pahaa, mun mies käy melkein joka kesä 5-10pv moottoripyöräreissulla ilman minua ja lapsia. Ja kun lapset vielä tästä kasvaa, niin mies varmaan toteuttaa sen Eurooppa matkansa, jolloin saatta olla poissa monta kuukautta :)
Ja sehän on itsestään selvä, että jos mies lähtee ilman perhettä lomalle, niin naisella on ihan sama oikeus.

oikeushan on, mutta kun hän tietää etten lähe mihinkään, mihin mä voin jättää mun pikkuisia melkein viikoks, ei ikinä! vika on varmaankin minussa, ootte oikeassa. mutta täyty kai va hyväksyä että olen aina kotona ja hän käy missä halu...

[QUOTE="mie";25565400]Onko kertonut, miksi haluaisi mennä yksin? Ja lähtisikö sitten ihan itsekseen vai kaveriporukassa?
Sinäänsä en näe tässä mitään pahaa, mun mies käy melkein joka kesä 5-10pv moottoripyöräreissulla ilman minua ja lapsia. Ja kun lapset vielä tästä kasvaa, niin mies varmaan toteuttaa sen Eurooppa matkansa, jolloin saatta olla poissa monta kuukautta :)
Ja sehän on itsestään selvä, että jos mies lähtee ilman perhettä lomalle, niin naisella on ihan sama oikeus.[/QUOTE]

joo ja mene kavereiden ka..

oikeushan on, mutta kun hän tietää etten lähe mihinkään, mihin mä voin jättää mun pikkuisia melkein viikoks, ei ikinä! vika on varmaankin minussa, ootte oikeassa. mutta täyty kai va hyväksyä että olen aina kotona ja hän käy missä halu...

Sori nyt vaan, mutta selvästi kyse on siis omasta valinnastasi.
Ei siinä mitään vikaa ole, mutta johonkin kompromissiin teidän kuitenkin pitäisi päästä. Lähtisitkö miehen kanssa edes kahdestaan jos hän haluaisi sinut mukaan?

meillä mies kulkee lomareissuilla yksin koska mä en tykkää reissata. olen mieluummin lasten kanssa kotona. tekee parin viikon reissuja kavereidensa kanssa kesäisin ja talvellakin. ja minä nautin kun saadaan olla lasten kanssa kotona ja käydä ulkona syömässä ja tehdä kaikkea kivaa ilman ukkoa=)

Miksi et voi lahtea mihinkaan? Lahde edes pariksi paivaksi. Minusta ei ole oikein etta kiellat mieheltasi tuon matkan vain siksi ettet viitsi itse lahtea mihinkaan.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Ja tarkennettakoon vielä, että minä olin meillä se joka ehdotti erillisiä lomia. Ihan on suhde kunnossa, toisen naama ei kyllästytä tai mitään. Luotamme toisiimme; uskollisuuteen ja kodinhoitotaitoihin.

No kyllä minä ainakin loukkaantuisin, jos ilmoittais vain lähtevänsä lomamatkalle lomiemme aikaan YKSIN. En varmaan edes kyllä päästäis, eri juttu sitten kun en olis itse lomilla, esim. työporukan mökkireissut on ihan ookoo viikonloppuisin. Miettisin, miksei halua olla lomaansa minun ja lasten kanssa.

[QUOTE="huh";25565507]Vai on palstalaisten mielestä ihan ok, että mies lähtee hääpäivän ajaksi ulkomaille yksin.

No, mulle ei olis ok.[/QUOTE]

No jos kyseessä ei ole täysiä kymmeniä niin ei meillä hääpäiviä vietetä mitenkään. Itse asiassa en tunne yhtäkään avioparia jotka hääpäivää viettäisivät sen kummemmin, ehkä syömässä käyvät hyvin mutta ei sen tarvitse juuri sinä päivänä olla.

[QUOTE="huh";25565507]Vai on palstalaisten mielestä ihan ok, että mies lähtee hääpäivän ajaksi ulkomaille yksin.

Todellakin olisi ok. Haapaivaa kerkeaa juhlimaan hyvin miehen palattua matkalta. Vahan vaan joustavuutta peliin.

No, jos se loma sattuisi just hääpäivän kohdalle, niin ei mahtaisi mitään. Sitten juhlittaisiin myöhemmin hääpäivää.
Mä en mitenkään näe siinä mitään pahaa että mieheni lähtee viikoksi golffaamaan lapseni kummisedän kanssa.

Mitenkä sulla voi olla valta päästää tai olla päästämättä? Tuskin olet hänen huoltajansa kuitenkaan...

Sanotaan näin että mulla on valta päättää mitä parisuhteessa hyväksyn ja mitä en. Jos mies vastoin yhteistä päätöstä lähtee viikon matkalle ja jättää kakarat ja kodin mun huollettavaksi kokonaan, niin katson ettei meillä enään parisuhdetta ole. Ja sinkkuna mies sitten toki on vapaa tekemään mitä lystää.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti

Yhteistyössä