Ongelmia luget ja viivästynyt kierto vai raskaus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitääkö hakea raskaustesti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitääkö hakea raskaustesti?

Vieras
Lopetin luget su aamuna, sitä ennen 2 päivässä.
Tein negan silloin, sitä ennen oli haamuillut.

Nyt sitten kiertoa ei kuulu vieläkään, piti ostaa sittarista niitä halpis raskaustestejä ja ostin vahingossa ovistestejä (menee sit seuraavaan kiertoon kyllä, ettei sinällään haittaa). Oon juonu toosi paljon tänään ja silti tunnin pissaamattomuuden jälkeen tuli selvä viiva, ei yhtä tumma tosin kuin kontrolli.

Tiedän, että luget viivästyttää kiertoa viimeksi vain alkoi vuorokausi lopettamisesta.

Eli kannattaako nyt vain odottaa menkkoja vai hakea vielä yksi raskaustesti?
 

Yhteistyössä