Miehen FB jäi auki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klassista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Klassista

Vieras
Joo, meninpä sitten lukemaan miehen viestiketjuja Facebookista. Ihan kivaa informaatiota sieltä löyty. On chattaillly ainakin 3 eri naisen kanssa, joille on antanu puhelinnumeronsa ja pyytäny tapaamaan. Yhden kanssa on tuntenut ilmeisesti jo kauemmin, koska nainen toteaa mieheni menneen naimisiin (mentiin jo 4 vuotta sitten). Ja mies siihen heittää, että "Joo, kun sä et suostunu menemään mun kanssa", parin hymiön kera. Ja jatkaa, että :"Oot kuitenkin aina mun kulta!" Ja tätäkin naista haluaa tavata ja pyytää naista ilmoittamaan, kun seuraavan kerran tulee meidän kaupunkiimme.

Mies näki naamastani, että mietin jotain, kun heräsi ja löysi minut koneelta. Alkoi samantien selittää, miten kuitenkin oon taas mennyt lukemaan hänen viestejäään ja vetänyt vitseistä ja pilapuheista vääriä johtopäätöksiä. Joopa joo.

Ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja siitä 4 vuotta naimisissa. Meillä on 2 pientä lasta. Ja tässäkö tää sit oli? Miten mä tän asian selvitän?

Ja joo, ei olis pitänyt mennä lukemaan niitä viestejä, mutta tehty mikä tehty :( Mitäs nyt?

yök. mä löysin miehen taskusta joskus flirttiviestejä. mies vakuutti että otti ne vaan kohteliaisuudesta vastaan, mutta ei niille mitään meinaa tehdä. uskoin ja annoin asian olla. mutta huomaan, että se kaivelee mua edelleen. en luota mieheen täysin kaikkina päivinä. joskus iskee luulotauti. ja saatan myös torjua miehen joskus tosi tylysti, koska asiat ilmeisesti edelleen kalvaa mua takaraivossa.

en voisi antaa anteeksi tuollaista, tuo on niin selvää. voisin elää yhdessä ja esittää, mutta rakkaus ja luottamus olisi kuollut.

No nyt pyrit keskusteleemaan miehen kanssa. Parisuhdeterapian paikka? Voisitte myös sopia luopuvanne fb-tilestä, tai pitävänne ne toisillenne avoimina. Jos haluatte suhteenne kasaan niin mitään salattavaa ei saa olla, ei edes sitä "laillista omaa" niin pitkään kuin luottamusken palauttaminen kestää.

[QUOTE="vieras";25567762]yök. mä löysin miehen taskusta joskus flirttiviestejä. mies vakuutti että otti ne vaan kohteliaisuudesta vastaan, mutta ei niille mitään meinaa tehdä. uskoin ja annoin asian olla. mutta huomaan, että se kaivelee mua edelleen. en luota mieheen täysin kaikkina päivinä. joskus iskee luulotauti. ja saatan myös torjua miehen joskus tosi tylysti, koska asiat ilmeisesti edelleen kalvaa mua takaraivossa.

en voisi antaa anteeksi tuollaista, tuo on niin selvää. voisin elää yhdessä ja esittää, mutta rakkaus ja luottamus olisi kuollut.[/QUOTE]

Niinpä, tätä just pelkään. Että tästä lähtien mietin sit joka kerta, ketä mies menee tapaamaan, kun ovesta ulos lähtee. Ja kyttään, kenen kanssa chattaa jne. Seuraavaksi varmaan alan vakoilla sen puhelinta. En halua alkaa sellaseks ämmäks :(

No nyt pyrit keskusteleemaan miehen kanssa. Parisuhdeterapian paikka? Voisitte myös sopia luopuvanne fb-tilestä, tai pitävänne ne toisillenne avoimina. Jos haluatte suhteenne kasaan niin mitään salattavaa ei saa olla, ei edes sitä "laillista omaa" niin pitkään kuin luottamusken palauttaminen kestää.

En jaksa alkaa kytätä toista ja sen tekemisiä. Luulen, että pakko on mennä johonkin puhumaan tästä. Mutta minne pääsee ilman, että joutuu pulittamaan miljoonia?

no mun nyt kyllä täytyy sanoa, että omassa fb viesteissä on samanlaista huumoria, joka ei todella tarkoita yhtään mitään vakavaa. Ottamatta kantaa teidän tilanteeseenne.
Ehdottelemme myös kahveja vanhojen tuttujen kesken, mutta sekin on vilpitöntä ja tarkoittaa että olisi hauskaa päivittää kuulumiset.
Ymmärrän reaktiosi mutta älä vielä kuitenkaan ole varma pahimmasta. Ehkä olisi nyt tosiaan keskustelujen paikka ja kannatan aiemmin ehdotettua avointa fb politiikkaa.

• Tykkää
Reactions: miiku84
Inhottavaa. Olen itsekin löytäny miehen viesteistä kaikenlaista, selitti ne "itsetunnon kohotuksella" :laugh: Se kun vaimo ei kehu miestään niin hyvänolon fiilikset on ongittava sit muilta...

Toki nää sun miehen viestit on vähän eri kaliiberia :/ Mä saattaisin pyytää pientä taukoa, ja käskisin miestä miettimään mitä oikeen haluaa suhteelta.

no mun nyt kyllä täytyy sanoa, että omassa fb viesteissä on samanlaista huumoria, joka ei todella tarkoita yhtään mitään vakavaa. Ottamatta kantaa teidän tilanteeseenne.
Ehdottelemme myös kahveja vanhojen tuttujen kesken, mutta sekin on vilpitöntä ja tarkoittaa että olisi hauskaa päivittää kuulumiset.
Ymmärrän reaktiosi mutta älä vielä kuitenkaan ole varma pahimmasta. Ehkä olisi nyt tosiaan keskustelujen paikka ja kannatan aiemmin ehdotettua avointa fb politiikkaa.

Mun mielestä on aika huonoa huumoria, että mies jakelee puhelinnumeroaan netistä randomilla löytämilleen naisille. Ja yhdelle (en tiedä, mistä hänet tuntee) ehdotti tulevansa käymään samalla, kun heittää vaimon ja lapset kyläreissulle (viime lauantaina, prkl!) samaan kaupunginosaan, kuin missä tämä nainen ilmeisesti asuu. Nainen ei kai suostunut siihen, mutta kyllä toi nyt menee VÄHÄN yli sen huumorirajan....

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Itse näin miesystävän fb-viesteistä kuinka vannoi rakkautta exälleen, halusi tavata, saada edes yhden yön välittämättä siitä, että pettäisi mua. Kusipää mies ja onneksi pääsin siitä paskasta eroon.

Aika törkeältähän tuo tuntuu, mutta se voi olla silti suht viatonta "virtuaaliseikkailua". Älä nyt ainakaan itseäsi soimaa siitä, että menit lukemaan. Ihan hyvä, että tuli nyt ilmi, niin voitte selvittää asian. Sun mies sai nyt varmaan melkoisen herätyksen ja tajuaa itsekin, ettei tuollainen vetele. Pyydä miestäs selittämään rehellisesti, miksi on harrastanut tuollaista, siitä se lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja jäitä hattuun;25567956:
Aika törkeältähän tuo tuntuu, mutta se voi olla silti suht viatonta "virtuaaliseikkailua". Älä nyt ainakaan itseäsi soimaa siitä, että menit lukemaan. Ihan hyvä, että tuli nyt ilmi, niin voitte selvittää asian. Sun mies sai nyt varmaan melkoisen herätyksen ja tajuaa itsekin, ettei tuollainen vetele. Pyydä miestäs selittämään rehellisesti, miksi on harrastanut tuollaista, siitä se lähtee.

Jep...Niin kai. Tai sitten alan vaan itse "vitsailla" samalla tavalla. Katotaan, kuinka hyvä huumorintaju tolla sitten on :-/

Jep...Niin kai. Tai sitten alan vaan itse "vitsailla" samalla tavalla. Katotaan, kuinka hyvä huumorintaju tolla sitten on :-/

Ei hassumpi idea :)
Mun kaverilla sattui vähän samanlainen juttu, mies oli tekstaillut eksänsä kanssa. Mun kaveri lähti sen jälkeen lomalle ja kehitti siellä itselleen lomaromanssin. Ei tehnyt mitään tuhmaa, vaihtoi vaan jonkun tarjoilijahanun kanssa puhelinnumeroita. Miehensä hajosi ihan tyystin, kun juttu tuli sitten Suomessa ilmi kun tältä latinolta alkoi tulla tekstiviestejä. En nyt välttämättä suosittele mitään näin radikaalia, mutta... :whistle:

No voi itku...Uskon että ahdistaa. Olen aina miettinyt että haluaisinko edes nähdä jos mieheni viestittelisi muille, noin, tai jotain vielä rankempaa. Että onko parempi olla tietämättä vai tietää kaikki. Koska jotainhan seuraksia siitä sitten on, ja itselle paha olo. Ehkäpä se riippu mitä on tehnyt. Voimia!

Mun mielestä on aika huonoa huumoria, että mies jakelee puhelinnumeroaan netistä randomilla löytämilleen naisille. Ja yhdelle (en tiedä, mistä hänet tuntee) ehdotti tulevansa käymään samalla, kun heittää vaimon ja lapset kyläreissulle (viime lauantaina, prkl!) samaan kaupunginosaan, kuin missä tämä nainen ilmeisesti asuu. Nainen ei kai suostunut siihen, mutta kyllä toi nyt menee VÄHÄN yli sen huumorirajan....

Ok, kuulostaa huonolta. Tsemppiä sulle, voimia!

Inhottavaa. Olen itsekin löytäny miehen viesteistä kaikenlaista, selitti ne "itsetunnon kohotuksella" :laugh: Se kun vaimo ei kehu miestään niin hyvänolon fiilikset on ongittava sit muilta...

Toki nää sun miehen viestit on vähän eri kaliiberia :/ Mä saattaisin pyytää pientä taukoa, ja käskisin miestä miettimään mitä oikeen haluaa suhteelta.

Jep, jotkut tarvii PALJON kehuja.

Mut jos nää viestit olis ihan viattomia ja vilpittömiä, niin mies tuskin rupeais heti hyökkäävästi puollustelemaan ja naistaan syyttämään ennen kuin edes tietää mistä on kyse.

siis kuittasiko mies asian vitsinä? mä kertoisin miehelle ensin omat fiilikset (esim sen että koko yhteinen tulevaisuus ja perhe on vaakalaudalla) ja sitten kysyisin miten mies aikoo tilanteen hoitaa.. ainakin kannattaa keskustella ja paljon, jos ei onnistu omin avuin niin sitten yhteys johonkin ulkopuoliseen apuun.

Alkuperäinen kirjoittaja jäitä hattuun;25567956:

Olkoonkin vaikka vaan ajatuksella leikittelyä mutta se kyllä riitti minulle. Koska tuollainen kirjoittelu on taatusti tehty ihan täydessä ymmärryksessä, "suunnitelmallisesti". Vastaavasti joku ihan täysissä lärveissä sekoilu voisi mielestäni olla jotenkinpäin vielä sovittavissa oleva juttu, tosin en nyt voi sanoa että pitäisin sitäkään mitenkään päin hyväksyttävänä.

Joka tapauksessa jokaisella on omat käsityksensä moraalista. Minusta jokainen saa päättää itse siitä milloin liika on liikaa ja kuppi menee nurin.

Siis toi kuulostaa just niin perus Ällö-Äijältä joka vonkaa jokaiselta muijalta vaikka on oma akka himassa. Sinuna jättäisin tollasen limanuljaskan ja aika äkkiä. Hyi helvettttti. Tollasia vaan jotkut miehet oikeasti on, baarissakin vongataan akoilta joka perjantai vaikka ei olla sinkkuja. Tuskin tulee tuosta mihinkään muuttumaan vaikka sulle sanoiskin niin.

Yhteistyössä