Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä kannatan valinnanvapautta tehdä niin kuin tahtoo, oli se sitten puska tai sheivaus. Mulle on yksi hiton hailee, onko karvat luonnollisia vai ei ja onko karvattomuus alistavaa ja luonnotonta, mitä väliä, kunhan saa itse valita? Mä en todellakaan aio olla karvaton vain sen takia, että joku urpo kuvittelee sen olevan olennainenkin osa tasa-arvoa tai naisasiaa.
Itse sheivaan, koska tykkään alapäästäni enemmän niin. Jos se jotain "luonnollisuuden" kannattajaa kovin ahdistaa ja hän kuvittelee, että olen nyt alistettu ja aivopesty nainen, niin hänelläkin on vapaus ajatella niin. Itse en joka tapauksessa tykkää, jos alapääni on täynnä karvoja, lyhennän karvoja reippaasti ja jätän vain pienen kaistaleen, kauhistelkaa vapaasti vaikka uimahallissa![]()
Ja vastakysymyksenä: Mikä idea on pitää karvoja nykyaikana, kun on pikkuhousutkin keksitty? Nykynainen katsos voi halutessaan olla karvaton, kun ei enää eletä ilman vaatteita savannilla.
Mä kannatan valinnanvapautta tehdä niin kuin tahtoo, oli se sitten puska tai sheivaus. Mulle on yksi hiton hailee, onko karvat luonnollisia vai ei ja onko karvattomuus alistavaa ja luonnotonta, mitä väliä, kunhan saa itse valita? Mä en todellakaan aio olla karvaton vain sen takia, että joku urpo kuvittelee sen olevan olennainenkin osa tasa-arvoa tai naisasiaa.
Itse sheivaan, koska tykkään alapäästäni enemmän niin. Jos se jotain "luonnollisuuden" kannattajaa kovin ahdistaa ja hän kuvittelee, että olen nyt alistettu ja aivopesty nainen, niin hänelläkin on vapaus ajatella niin. Itse en joka tapauksessa tykkää, jos alapääni on täynnä karvoja, lyhennän karvoja reippaasti ja jätän vain pienen kaistaleen, kauhistelkaa vapaasti vaikka uimahallissa![]()
Ja vastakysymyksenä: Mikä idea on pitää karvoja nykyaikana, kun on pikkuhousutkin keksitty? Nykynainen katsos voi halutessaan olla karvaton, kun ei enää eletä ilman vaatteita savannilla.
joo kyllä se on hienoa että jos ei muiden homous haittaa niin sitten muiden intiimialueiden karvoitus haittaa, onhan se vähintään traumoittava yöunien pilaaja kun tietää että NIIN MONI ajelee karvojaan, jotkut jopa vahaa, siis hyi hitto, kaikki varmasti jotain pedareita tai vähintään psykopaatteja, kyllä luonnollinen liehuva puska on seksikkäintä mitä ihminen voi tietää, ei voi olla muita mielipiteitä, paitsi ne mitkä on sairaita tai muuten tosi epäilyttäviä, NÄIN ON!
YÖK. Broileripillu näyttää kamalalta.
Enpä todellakaan tiedä kavereideni karvoituksista eikä kiinnosta.
Enkä ymmärrä miksi joku jaksaa muiden karvoista vouhkata, kukin tyylillään. Ja jos ajelematonta reuhkaa perustellaan luonnollisuudella niin ette varmaan ajele kainaloita, leikkaa hiuksia yms?