S
sivustaseuraava
Vieras
Mihin kaikkeen aika voi riittää? Ystäväni haaveilee tosissaan (ja on pettynyt aina kun näyttää siltä, ettei oikein ehdi) siitä, että yksinhuoltajana ehtisi käydä haastavassa työssä ja kehittyä siinä sekä tienata mahdollisimman hyvin, harrastaa liikuntaa niin, että laajentaisi puolimaratooni/maratooni-harrastuksensa triathloniin mahdollisimman pian, olla kahden alle kouluikäisen lapsensa kanssa mahdollisimman täysipainoisesti laittaen yhdessä ruokaa eineksiä pitkälle välttäen ja käyttäen lapsia myös pitkälle tähtäävissä liikuntaharrastuksissa ja viettää 1-2 kertaa kuukaudessa viikonloppuisin laatuaikaa ystävien kanssa iltaaviettäen, saunoen pikkutunneille, jolloin lapset etävanhemmalla. Tämän lisäksi hän haluaa kahden vanhemman perheen eli vakavan ihmissuhteen ja tärkeimpiä toiveita kumppanille on lapsirakkaus ja haave yhteisistä lapsista.
Minusta tämä kaikki tuntuu paljolta, enkä itse kolmen yksinhuoltajana oikein pysty käsittämään, kuinka tuo kaikki voisi onnistuakaan. Tuen ja tsemppaan ystävääni kyllä, mutta joskus puhun nätisti myös rauhoittumisesta niiden hänestä mahdollisesti kaikkein tärkeimpien asioiden äärelle. Hän on kuitenkin sitä mieltä, että hän kyllä ehtii ja pystyy kaikkeen. Minä en taida olla tarpeeksi organisoitunut ollenkaan, kun jo työn ja lapsiperhearjen yhdistäminen, tosin totaaliyyhoona, tuntuu haastavalta, saati, että voisimme harrastella.
Ehkä joku kommentoi, että olenko kateellinen, mutta tällaisesta ei ole kysymys. Ystäväni on minulle hyvin tärkeä ja haluan hänelle pelkkää hyvää.
Minusta tämä kaikki tuntuu paljolta, enkä itse kolmen yksinhuoltajana oikein pysty käsittämään, kuinka tuo kaikki voisi onnistuakaan. Tuen ja tsemppaan ystävääni kyllä, mutta joskus puhun nätisti myös rauhoittumisesta niiden hänestä mahdollisesti kaikkein tärkeimpien asioiden äärelle. Hän on kuitenkin sitä mieltä, että hän kyllä ehtii ja pystyy kaikkeen. Minä en taida olla tarpeeksi organisoitunut ollenkaan, kun jo työn ja lapsiperhearjen yhdistäminen, tosin totaaliyyhoona, tuntuu haastavalta, saati, että voisimme harrastella.
Ehkä joku kommentoi, että olenko kateellinen, mutta tällaisesta ei ole kysymys. Ystäväni on minulle hyvin tärkeä ja haluan hänelle pelkkää hyvää.