Kumman ostaisit? :) vai jonkun muun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lkjlkjljkap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ominaiuuksien ja mitoituksen puolesta Ticket, mutta kuosin perusteella ennemmin tuo Raccoon. Tosin itse en kyllä ostaisi noista kumpaakaan, vaan jonkin värikkäämmän. Jos haalaria olet hankkimassa, niin ilmeisesti kyse ihan pienestä lapsesta, jolloin ottaisin myös huomioon sen, että tuo vaalea sävy on aika arka kuralle joka kyllä toistuvista pesuista huolimatta pinttyy äkkiä.

Pliisuja munkin mielestäni. Mä petyin, kun etsin omilleni haalareita ja kivoilta merkeiltä oli pelkkää huttua tarjolla.

Mä ostasin käytettynä käytettynä viime kausien malleista jonkun, koska ne on paljon nätimpiä. Osa meillä onkin käytettyinä ensi kevääksi hankittuja ja loput edelliskauden alesta.

Sen, josta tietäisin/uskoisin mutavellin lähtevän pois. Ihan vaalea yksivärinen (racoon) on luultavasti likaisen näköinen koko ajan, ehkä tuossa kuviollisemmassa ei jokainen fläkki näy.

minkähänlainen tuo on tuo racoonin pinta, lähteeköhän helposti lika?
Meidän viimevuotisesta ticketistä lähti kyllä aina kaikki pesussa, ja meneekin kiertoon lähes uudenveroisena..

[QUOTE="vieras";25579314]Joo on, mutta ominaisuuksien puolesta ei kelpaa meille.[/QUOTE]

Whaaat, polly-haalarissahan on huippuominaisuudet, vieläkin paremmat kuin viime vuonna! Mikähän sulle sitten kelpaa, ei sellaisat olekaan!

ostaisin jonkun vähemmän pinkin. joku neutraali väri ja vaikka pinkit pipot ym. jos sitä on pakko olla.

niih..4n tytön jälkeen mun pinkki-lila kiintiö on täynnä. :D

Yhteistyössä