Onko/oliko teidänkin miehet tälläisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pussailee ja halailee vauvaa jatkuvasti. Odottaa, että lapsi herää päikkäreiltä ja sitten hänen pitää olla se eka, joka ottaa lapsen syliin.

Joskus ollaan jopa juostu kilpaa kun vauva herää. Mies tietenkin aina voittaa ja voi sitä onnea kun saa vauvan syliin.

Kyllä itekin tykkään helliä vauvaa, mutta en tuossa määrin kuitenkaan. Mies ei vielä halunnut vauvaa kun ei ollut meillä suunnitelmissa. Ja toki ollaan nuoria, mies 19v.

Ja sitten menikin noin "sekaisin" vauvasta.

Minusta tuntuu tuolta vieläkin, ja lapsi on kohta viiden :). Lie vähän temperamentti- ja luonnekysymyskin että miten vuolaasti niitä tunteitaan osoittaa. Ihan ihana minusta :)

Kyllä meillä jo tämän viidennen kohdalla minä vähän huijasin kilpajuoksussa heräävän vauvan luo ja annoin miehelle tasoitusta...

Mies oli 36 kun sai esikoisensa. Ja kyllä hän sen kanssa aika lailla hössäsi. Ja on hössännyt muidenkin kanssa. Tämä viides, meidän ensimmäinen tytär, sai hänet kyllä pari vuotta sitten 54-vuotiaana aika sekaisin.

Ei, kyl hän on aina tykännyt vauvoja sylitellä, mutta itse olen saanut persiini nostaa sohvalta yms. ja mennä vauvan hakemaan..., vaikkakin alkuun on kyl aina pitänyt monta kertaa ennen heräämistäkään käydä tarkistamassa, hengittääkö pikkuinen tai muuten vain ihailemaan.

Meillä oli samanlaista ensimmäinen kuukausi. Hyvä jos itse sain edes vaipan vaihtaa kerran päivässä, mies oli niin ahkera hoitaja. Nyt poitsu 9kk ja mies ei enää edes suostu vaihtamaan vaippaa..

Toivon mukaan teillä ei ole samanlainen ohimenevä hullaantuminen vaan mies jaksaa auttaa aina kun tarvitsee :)

Yhteistyössä