Myönnän. Minulla on ennakkoluuloja uskovaisia, etenkin krisittyjä kohtaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennakkoluulo Enni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka teilla rukoilee ruokarukouksen?

Niin kiireisiä ja nälkäisiä ollaan, että aina ei rukoilla. isompina juhlina jne. kyllä. Silloin yleensä minä, kun tuo mies ei mielellään johda rukousta. Lapset on vielä aika pieniä, mutta tykkäävät lukea iltarukouksen ja rukoilla vanhempien, isovanhempien, sukulaisten ja kavereidensa puolesta. Normaaleja lapsia ovat ja enpä usko, että kaikki edes pk:ssa tietävät äitinsä ammattia.

Niin kiireisiä ja nälkäisiä ollaan, että aina ei rukoilla. isompina juhlina jne. kyllä. Silloin yleensä minä, kun tuo mies ei mielellään johda rukousta. Lapset on vielä aika pieniä, mutta tykkäävät lukea iltarukouksen ja rukoilla vanhempien, isovanhempien, sukulaisten ja kavereidensa puolesta. Normaaleja lapsia ovat ja enpä usko, että kaikki edes pk:ssa tietävät äitinsä ammattia.
Ahaa.
Ma olen luultavasti "tavannut" sinut ennenkin.
Lienet luterilasen kirkon pappi.
Saanenko kysya missapain on seurakuntasi?

Pahin ketju oli tää outoja ääniä maailmalta. vai mikä se oli kun ne luuli jo maailmanlopun tulleen???
Silloin aattelin et voi luoja kaikenlaisia hulluja sitä tähän maailmaan mahtuu, jostain saphor torvistakin siellä puhuttiin millä uskovaiset kerätään yhteen. Anteeks mut onko ne edes tässä elämässä, maailmassa, vuosisadalla huh huh???
:laugh: Muistathan kuitenkin, että siinä ketjussa kirjoitteli myös muitakin kuin kristittyjä. Mun lisäkseni ketjussa oli ainakin toinen kirjoittaja, joka perusti ajatuksiaan ja näkemyksiään JIMillä pyörivään dokumenttisarjaan maailmanlopun ennustuksista :D Kun niitä juttuja soveltaa luovasti niinikään JIMin muinaisista astronauteista kertovaan sarjaan, niin siitä voi kehitellä vaikka mitä tuomiopäivän ennustuksia.

• Tykkää
Reactions: as if

Yhteistyössä