Laihduttajat! Miltä se tuntuu, kun paino putoaa ja vaaka näyttää pienempää lukua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaa

Vieras
Itse yritän tässä hakea motivaatiota laihdutukselle. En ole kovin paljon ylipainoinen (bmi 25,3), mutta onhan siinäkin jo rasvakiloja enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Olisi niin hienoa kokea se painon putoaminen ja se, että vaatteet jää löysiksi, vyötärö pienenee jne:D

Minkälaisia fiiliksiä olette saaneet siitä, kun olette alkaneet laihtua ja kauanko on mennyt, että paino alkanut pudota? Viikko, kaksi..? Tuleeko painon putoamisen myötä enemmän motivaatiota jatkaa, kun huomaa, että homma toimii?

Entä missä osissa vartaloa teillä ekana näkyy laihtuminen?

Mä olen saanut laihdutettua kymmenen kiloa ja vielä toiset pitäisi saada pois. Se on tosi hyvä tunne kun vaaka näyttää pienempää painoa. Tosin myös se jos paino ei ole laskenut tai laskenut tarpeeksi saa mut ihan murtumispisteeseen.

Paino alkaa putoamaan heti, eli jo seuraavana aamuna vaakaan piirtyy miinusta. Tämä siksi, että nesteet lähtevät rivakasti jo heti alussa liikkeelle.

Tietyssä määrin vaakalukeman pienentyminen lisää motivaatiota, mutta toisaalta sitten taas ei. On niin kovin helppo tuudittautua siihen, että mähän olen jo pudottanut yli 15 kiloa, eli ei mitään kiirettä niiden loppujen kilojen kanssa. Ja joku ruma päivää huomaakin ottaneensa kenties jopa ne pudotetut kilot takaisin.

Mulle henk. koht. sinne lopulliseen tavoitteeseen pääsy on ollut vaikeaa, koska matka sinne on niin pitkä. Mutta muutaman kilon pudotuksessa tätä ongelmaa ei ole. Toisaalta taas se motivaatio läskistä normaaliksi on mulla suurempi, kuin mitä oli silloin, kun yritin pudottaa painoa normaalipainon sisällä siinä siis onnistumatta.

Mulla näkyy parhaiten vatsassa. Vatsa siis pienenee heti alkuun. Nyt kun kiloja on pudonnut jo enemmän, näkyy muutos kaikkialla. Kasvot mulla kuulemma kaventuu heti alussa, mutta näissä lukemissa kaikki ovat jo huomanneet hoikistumiseni kokonaisuudessaan.

Mutta tähän ei siis meikäläisen pitäisi tosiaan tyytyä...matkaa normaalipainoon on vielä sen 2,9 kiloa, eikä se ole vielä lähelläkään lopullista tavoitettani.

Kymmenen kilon jälkeen olin ihan että "wuhuu!! siistiä!", kahdenkymmenen kilon jälkeen näytin vain muodottomalta lyllyvältä klöntiltä, kolmenkymmenen kilon jälkeen olinkin sitten että "apua, ei tän enempää tarttis tippua!" ja aloin kokeilemaan että lihonko enää ollenkaan. Juu, joulu osoitti että turpoan kyllä edelleen :D

Kymmenen kilon jälkeen olin ihan että "wuhuu!! siistiä!", kahdenkymmenen kilon jälkeen näytin vain muodottomalta lyllyvältä klöntiltä, kolmenkymmenen kilon jälkeen olinkin sitten että "apua, ei tän enempää tarttis tippua!" ja aloin kokeilemaan että lihonko enää ollenkaan. Juu, joulu osoitti että turpoan kyllä edelleen :D

Kuvia!

Juur tänään otettiin taas uudet kuvat, kun edellisistä kuvista on -5 kg aikaa ja pettymys oli valtava...eihän se saakeli edes misään näy.

Mä oon pudottanut kolme kertaa painoa yli 30kg ja taas olis sama urakka edessä :(
Joudun nyt menemään sellaiseen pieneen ryhmään, jossa painoa pudotetaan tarkassa seurannassa (lääkärin, rav.terapeutin, fysioterapeutin, psykologin ja diabeteshoitajan). Mulla tosi kova ylipaino taas ja olen käynyt lääkärissä vaikean väsymyksen takia. Mistään ei löytynyt mitään vikaa, joten paino laitettiin syyksi ja siitä on nyt kuulemma päästävä eroon tai muutoin sairastun diabetekseen. Itselle varmaan suurin motivaatio painonpudotukseen löytyy omista lapsista.. en halua, että ne jää äidittömiksi varhain.

Aapeen kysymykseen.. tuntuu aivan mahtavalta nähdä ja tuntea, kun paino putoaa, mutta tulee aina niitä vaikeita hetkiä eteen myös (kun paino ei tipu, into katoaa, repsahtaa yms).

Kuopuksen ristiäiset. Voi olla että painoa on tässä tippunut ehkä pari kiloa. Alkupainoa oli siis 93kg.

Aijaa.com - 9500094.jpg

Sitten seuraavaksi noin 80kg toissa kesältä:

Aijaa.com - 9500136.jpg

Ja sitten kun muutettiin tänne.. Tässä painoa joku 65kg. Vatsasta nyt edelleen näkee heti kun syö jotain että siinä on joskus ollut pallo :D

Aijaa.com - 9500137.jpg

Tosta seittemänkympin paikkeilta en tainnut löytää mitään kovin kuvaavaa kuvaa...

Kuopuksen ristiäiset. Voi olla että painoa on tässä tippunut ehkä pari kiloa. Alkupainoa oli siis 93kg.

Aijaa.com - 9500094.jpg

Aijaa.com - 9500136.jpg

Ja sitten kun muutettiin tänne.. Tässä painoa joku 65kg. Vatsasta nyt edelleen näkee heti kun syö jotain että siinä on joskus ollut pallo :D

Aijaa.com - 9500137.jpg

Tosta seittemänkympin paikkeilta en tainnut löytää mitään kovin kuvaavaa kuvaa...

Voi että :) Olisinpa mäkin noissa 60-70kg lukemissa jo. Hienosti sulla paino pudonnut. Miten näytät noin hyvältä tossa +90kg kuvassakin.

Aijaa.com - 9500094.jpg

Aijaa.com - 9500136.jpg

Aijaa.com - 9500137.jpg

Onnea :) Itselläni oli huono ryhti, korjasin salilla sen. Suosittelen. En pahalla tarkota :)

[QUOTE="mietiskelijä";25595567]Voi että :) Olisinpa mäkin noissa 60-70kg lukemissa jo. Hienosti sulla paino pudonnut. Miten näytät noin hyvältä tossa +90kg kuvassakin.[/QUOTE]

Emmä omasta mielestäni.. Mutta tunsin silloin kyllä itseni tosi kauniiksi ja ihanaksi. Oli vaan epämiellyttävä kantaa tota painoa, täyteläisyys oli muuten tosi ihanaa :D

Olen ollut ylipainoinen jo kauan.. murrosiässä laihduin normaaliksi mutta taas on tullut kiloja takaisin... Olen yrittänyt laihdutuskuureja, jotka hetken toiminut, innostuin jo parin kilon pudotuksesta, mutta kun pari kiloo lähti, niin sitten en enää yrittänyt, hetken päästä huomasin, että ne kaks kiloo on tullut takaisin, siinä vaihees alkaa vi***taan ja hetken päästä huomasin et tää kaks kiloo tuli takas kaksinkertaisena... tämmöiset on ollu laihikset.. toki paljon kiinni itsekurista.. mutta nyt olen "laihdutuskuurilla" nimeltään stressitön.. En ole 2 vuoteen ajatellut koko laihdutusta, en hetkeekään ole ollut laihdutuskuurilla, välillä kattonut vaakaa ja jos ei oo tapahtunut mitään niin sit ei ja jos on ni jee on... eli en stressaa mistään... välillä syön terveellisemmin ja välillä herkuttelen ja nyt kun katson painooni nyt ja 2 vuotta sitten, niin ohhoh, 20 kg köykäsempi.. :D eli stressitön on se minulle sopiva "laihdutuskuuri" :) ja vatsan ja takapuolen seutu on alkanut ensin kutistumaan.. sullakin ku on kumminkin todella vähän pudotettavaa, niin se lähtee vähän hitaammin mitä tämmöisellä joka on todella ylipainoinen..

Oletkos miettinyt semmoista, että et laihduttaisi, vaan kiinteyttäisit... älä katso vaakaa vaan peiliä, ja kiinteytät sitä kohtaa mikä ei omaa silmää miellytä... ?

[QUOTE="Minni";25595570]Onnea :) Itselläni oli huono ryhti, korjasin salilla sen. Suosittelen. En pahalla tarkota :)[/QUOTE]

Mulla on ihan rakenteessa vikoja ja kipujen takia ajaudun ryhdittömäksi. Salille en mene mutta muita apuja olen jo etsimässä :)

[QUOTE="mietiskelijä";25595567]Voi että :) Olisinpa mäkin noissa 60-70kg lukemissa jo. Hienosti sulla paino pudonnut. Miten näytät noin hyvältä tossa +90kg kuvassakin.[/QUOTE]

Ihan samaa mä tässä pohdin.

Mä olisin halunnut nähdä sellaisen...miten sen nyt sanoisi...ei niin kauniin ja lihavan naisen, josta sitten olisi kuoriutunut kaunis kedon kukka, kun ylikiloista oltiin päästy eroon.

Mutta paskat. Kerpelehän oli nätti isonakin.

Mä itse en ole mikään kedon kaunein kukka, sillä mä lihon niin rumasti, ettei ole tosikaan. Mutta mä haluaisin silti uskoa, että hoikkana mä olisin ihan kivannäköinen. Eikä noi kuvat kyllä nyt auttaneet. Höh. :D

Ihan samaa mä tässä pohdin.

Mä olisin halunnut nähdä sellaisen...miten sen nyt sanoisi...ei niin kauniin ja lihavan naisen, josta sitten olisi kuoriutunut kaunis kedon kukka, kun ylikiloista oltiin päästy eroon.

Mutta paskat. Kerpelehän oli nätti isonakin.

Mä itse en ole mikään kedon kaunein kukka, sillä mä lihon niin rumasti, ettei ole tosikaan. Mutta mä haluaisin silti uskoa, että hoikkana mä olisin ihan kivannäköinen. Eikä noi kuvat kyllä nyt auttaneet. Höh. :D

Mä kerron salaisuuden.. Mä meikkaan tosi hyvin :saint: Ja ihan tosi, ilman meikkiä mä en todellakaan ole mikään ruusu :laugh:

Mun alkupaino 130kg, nyt 92. Eli 38 kg lähtenyt. Ja siis fiilikset.......... En voi edes sanoin sanoa!! Peittää seksin,orgasmit kaiken alleen!!!

Tosin mä kävin vaikean reissun, mulle tehtiin nk lihavuusleikkaus. Olen niitä joka ei vaan itse saanut painoa alas. Ja tuo leikkaus avasi mulle uuden elämän! Leikkauksesta nyt 7kk ja painonpudotus vaan jatkuu. Se pysähtyi yhdessä vaiheessa mutta nyt menee taas 1-2kg viikko vauhdilla alas. JES!

Mä kerron salaisuuden.. Mä meikkaan tosi hyvin :saint: Ja ihan tosi, ilman meikkiä mä en todellakaan ole mikään ruusu :laugh:

Ei se siitä johdu. Sä olet siinä "isossa" kuvassa nätti nainen, jolla on ylikilot menneet ehkä vatsan seutua lukuunottamatta (joskin vauvan olet vasta saanut) todella tasaisesti ja kauniisti. Sulla ei ole kaksoisleukaa, naama ei näytä täyteen puhalletulta ilmapallolta, käsivarretkin on jotenkin niin tasaisesti isommat.

Mulla on triplaleuka, ison vatsan lisäksi iso perse ja kädet on paljon epäedukkaamman näköiset...siis sellaiset pursuavammat.

Mulla on hyvä itsetunto, eli ei tämä ole nyt mitään yhyy, byääh, olen niin ruma-parkumista, vaan ihan faktaa. Olen oppinut hyväksymään sen, että joillakin vaan on toisia paskemmat geenit ulkonäön suhteen :D :D :D

Ei se siitä johdu. Sä olet siinä "isossa" kuvassa nätti nainen, jolla on ylikilot menneet ehkä vatsan seutua lukuunottamatta (joskin vauvan olet vasta saanut) todella tasaisesti ja kauniisti. Sulla ei ole kaksoisleukaa, naama ei näytä täyteen puhalletulta ilmapallolta, käsivarretkin on jotenkin niin tasaisesti isommat.

Mulla on triplaleuka, ison vatsan lisäksi iso perse ja kädet on paljon epäedukkaamman näköiset...siis sellaiset pursuavammat.

Mulla on hyvä itsetunto, eli ei tämä ole nyt mitään yhyy, byääh, olen niin ruma-parkumista, vaan ihan faktaa. Olen oppinut hyväksymään sen, että joillakin vaan on toisia paskemmat geenit ulkonäön suhteen :D :D :D

No kasvoihin mulla kyllä tulee tosi vähän eroa kun paino nousee..

Nyt normaalipainossa jos ihmiset näkevät minut paksuissa vaatteissa niin kauhistelevat että "Miten sä olet noin laiha?". Sitten kun mä riisun toppatakin niin katsahtavat eivätkä viitsi korjata äsken sanomaansa :D "Ai, etsä ollutkaan niiiin laiha..".

Mulla kasvaa lihoessa eniten vatsa, perse levenee mutta se ei koskaan kasva taaksepäin vaan näyttää sivusta aina litteältä :D

Lisään vielä että mulle tulee aina selkätissit kun lihoan.. Kyl mä sanon että siinä on jotain aika epäeroottista.. :laugh:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä