auttakaa...aloitin pillerit ja mulla hätä karseesta olosta!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
eli aloitin Qlairan pillerit ja heti tokan pillerin jälkeen oltiin ilman kumia ( ennen tätä ei hormonaalista ehkäsyä vuosiin) Nyt pilleri pillerin jälkeen oon ihan muumio....hiki valuu, joka yön jälkeen vaihdan petiverhat hiestä, oksettaa ja etoo koko ajan ja varsinkin illalla kun oon ottanut pillerin niin jabbajee mikä olo=(

MUTTA en voi lopettaa pillereitäkään vielä,kun ollaan oltu ilman kumia ja ehkäsy kärsii. Nyt siis oon syöny 6päivää pillereitä ja olo vaan pahenee....

Mitä tekisittä mun tilanteessa??? Söisittäkö laatan loppuun ja sit lopettais vai uskallanko luottaa etten tuu raskaaksi ja lopetan nyt heti??????

Sinnittelisin laatan loppuun ja vaihtaisin sitten merkkiä. Mulla Yasminelle toimii parhaiten. Takana ehkä 7 merkin kokeilut 15v. aikana.

Muuten ei voi taata ehkäisyä.

miten niin "suojaamattoman" ?? Jos en ole aiemmin ehkäsyä käyttänyt muuta kuin kumia,niin eikös heti ekasta pilleristä ala yhdistelmäpillerin teho????

Ainakin aikaisemmin pillereitä on pitänyt syödä laatallinen ennen kuin ehkäisyteho on saavutettu. Mä aloitin Qlairat joulukuussa enkä olisi uskaltanut vielä ensimmäisen laatan aikana kokeilla ilman kumia. Ekan laatan aikana oli koko ajan tiputteluvuotoa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Toisen laatan aikana se loppui ja kuukautiset alkoi normaalisti. Jos susta tuntuu, että oireet johtuu Qlairasta, niin sitten vaan gynelle takaisin ja uudet pillerit kehiin.

Hei yleensä yhdistelmä ehkäisyvalmisteissa lukee että jos aloittaa ekana vuotopäivänä(1pv kierrosta) niin ehkäisyteho alkaa heti,muuten 7päivää pitää käyttää muuta ehkäisyä lisäksi.

Eli aloittaja nyt odottaa sen aikaa että 7vrk seksistä on kulunut ja lopettaa pillerit. vaihtoehtoisesti on heti yhteydessä sinne mistä pillerit määrättiin ja pyytää toiset,vo iyleensä vaihtaa kesken kierronkin.

Yhteistyössä