keskenmeno,lääkkeellinen tyhjennys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Tänään todettiin tuulimuna rv 6+6, perjantaina aamulla osastolle tyhjennykseen.
Jos jollain kokemusta asiasta, niin onko teillä ollut mies mukana tuolla osastolla?
Eikös siellä mene suurinpiirtein koko päivä.

Ei tiedä etukäteen. Voi olla, että pääset lääkkeines kotiin. Voi olla, ettei pelkkä lääkkeellinen auta. Sillon jäät yön yli. Mies pääsee lähinnä kai vierailuaikaan sua katsomaan.

Mulla oli vuonna 08 keskeytynyt keskenmeno joka tyhjennettiin lääkkeillä. Se oli ihan hirveää.
Emättimeen laitettiin suoraan pillerit ja koko päivän olin osastolla. Onneksi olin yksin huoneessa, sillä se oli tuskaa. Sattui kamalasti, kramppasi ja oksetti. Luulin että kuolen siihen paikkaan. En ole keneltäkään kuullut, että lääkkeellinen olisi sattunut niin paljon. En tiedä miksi minulla se sitten oli niin voimakasta se kipu. Teki kipeämpää kuin synnyttäminen..

Tsemppiä koitokseen!

Mulla oli vuonna 08 keskeytynyt keskenmeno joka tyhjennettiin lääkkeillä. Se oli ihan hirveää.
Emättimeen laitettiin suoraan pillerit ja koko päivän olin osastolla. Onneksi olin yksin huoneessa, sillä se oli tuskaa. Sattui kamalasti, kramppasi ja oksetti. Luulin että kuolen siihen paikkaan. En ole keneltäkään kuullut, että lääkkeellinen olisi sattunut niin paljon. En tiedä miksi minulla se sitten oli niin voimakasta se kipu. Teki kipeämpää kuin synnyttäminen..

Tsemppiä koitokseen!

Aivan sama kokemus! Olin sairaalassa ehkä 4-5 tuntia, siellä piti olla kunnes vuoto alkaa. Nuo kamalat supistuskivut jakuivat vielä kotona noin vuorokauden. Myöhemmin kun olen muistellut, niin teki yhtä kipeää ellei kipeämpää kuin synnytyssupistukset.

Mies oli mukana.

Mulla tuulimuna todettiin isommilla viikoilla, naistentautien osastolla olin omassa huoneessa neljä tuntia lääkkeiden saamisen jälkeen ja kotiin sain mennä, kun vuoto alkoi. Kipu ei ollut ollenkaan kova, supisteli kyllä, mutta ei liian pahasti. Mulla sattui eniten selkään. Pakottivat ottamaan panadolin ennen lääkkeiden saamista, en kyllä olisi muuten ottanut sellaista.

Mies kävi nopeasti hakemassa mut sieltä, oli muuten kotona lapsen kanssa. Olisi vissiin saanut tulla mukaankin. Kova vuoto alkoi kotona, verta tuli todella paljon, hyytymiä kanssa ja sitten lopuksi tuli sellainen nyrkin kokoinen klimppi ja vuoto lakkasi kuin seinään. Olin jo lähdössä sairaalaan näytille, kun vuotoa tosiaan tuli niin paljon. Ei ollut mikään karmiva kokemus, ei miellyttävä, mutta kyllä sen kesti. Tsemppiä sulle!

Yhteistyössä