kännykän päivitys pilasi kaikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketuttaa

Vieras
Mies halusi päivittää mun kännykän. Mulla on Nokian C7. Päivityksen jälkeen kaikki mun omat jutut meni ihan ketuiksi koko kännykässä. Menetin täysin mun puhelimeni!!! Voiko sitä hemmetin päivitystä mitenkään purkaa ja saada vanhat jutut takaisin??? Oon tosi epätoivoinen ja supervihainen, haluan heittää roskiin koko masiinan!!! Mies ei saa kyllä tulla enää lähellekään mun tietsikkaa tai kännykkää!!!

Piti katsoa mm yksi tärkeä numero puhelutietojen lokista, en ollut tallentanut sitä koneelle, ei näytä enää soitettuja ja vastaanotettuja puheluita. Sanotaan niin, että mikään ei ole puhelimessa enää ennallaan.Joka ikinen sivu ja kuvake tossa s:tanan värkissä on muutettu ja on eri paikassa!!! Mä kun olen yleensäkin haluton opettelemaan uusia juttuja elektroniikkavempaimissa, kaikki jutut, mitkä olin todella suurella vaivalla saanut koneeseen laitettua,, pikakuvakkeet perheenjäsenille jne jne ovat nyt poissa.Mulla meni niiden tekemisiin lukemattomia tunteja! Lapsi suree, että pelitkin nollaantui. Muistaakohan toi laite enää mun bookmarkseja tai käyttäjätunnuksiakaan, jos mä joskus löydän kohdan, mistä pääsee nettiin... En olis uskonut että tollaisesta puhelin muuttuu täysin toiseksi.MÄ HALUUN VANHAN PUHELIMENI TAKAISIN!!!!

siis kyllähän se tiedossa pitäis olla että päivitys poistaa kaiken mahdollisen mitä sinne olet tallettanut, jos ei kaikkea niin ainakin osan. johan ne tuosta liikkeessäkin mainitsee että haluaako ne talletettavan..esim kuvat.

Mies on tuon puhelimen mulle lahjaksi antanut ja se ei todellakaan kertonut mulle, mitä tapahtuu päivittäessä, vaikka varmasti oli tiennytkin. Tosi vastahakoisesti annoin sille kännyn, sillä aavistin, ettei tää tiedä mulle mitään hyvää. Eli olen tietämätön blondi asian suhteen. Pitääkös muuten kännykkää aina päivittää vai voiko sitä käyttää vanhoilla asetuksilla???

Kannattaisko olla android-puhelin. Lälläslää just päivitin eikä mikään hävinnyt...

eivaiskaan. Tuo oli ilkeää multa.

Tiedätpähän ensi kerralla? Onhan jo tietokoneenkin kanssa sanottu että ennen päivitystä otetaan KAIKKI TÄRKEÄ talteen varmuuden vuoksi. Jos menee pieleen tai ylikirjoitetaan päivityksessä.

Ja hei, ota tää nyt positiivisesti, saatpahan laittaa puhelimen uuteen uskoon. Jos siitä tuleekin nyt parempi?

Kyllä muakin ketutti kun läppäri hajosi ja kaikki meni. Nyt pitäisi olla kopiot tallessa ainakin valokuvista.

[QUOTE="hää";25628559]Noeiiiiii. Hyvässä lykyssä siltä menee kaikki yhteystiedotkin.[/QUOTE]

Ei pitäisi mennä, mutta sen takia otetaankin luurista varmuuskopiot koneelle, kuten päivitystenkin yhteydessä.

joopa joo, tiedän nyt, mutta teen taas kymmeniä tunteja töitä, että saan puhelimen omanlaiseksi.Saamarin äijä, varmasti tiesi, kuinka paljon känny muuttuu, en olisi ikinä antanut tehdä sitä, jos olisin tiennyt!!! Enpä uskalla tehdä noita tehdasasetuspalautuksia, kun sentään puhelinnumerot on vielä tallessa. Ja en osaa ottaa varmuuskopioita koneelle.

joopa joo, tiedän nyt, mutta teen taas kymmeniä tunteja töitä, että saan puhelimen omanlaiseksi.Saamarin äijä, varmasti tiesi, kuinka paljon känny muuttuu, en olisi ikinä antanut tehdä sitä, jos olisin tiennyt!!! Enpä uskalla tehdä noita tehdasasetuspalautuksia, kun sentään puhelinnumerot on vielä tallessa. Ja en osaa ottaa varmuuskopioita koneelle.

Ei kai nyt sentään kymmeniä tunteja vie?

Mies halusi päivittää mun kännykän. Mulla on Nokian C7. Päivityksen jälkeen kaikki mun omat jutut meni ihan ketuiksi koko kännykässä. Menetin täysin mun puhelimeni!!! Voiko sitä hemmetin päivitystä mitenkään purkaa ja saada vanhat jutut takaisin??? Oon tosi epätoivoinen ja supervihainen, haluan heittää roskiin koko masiinan!!! Mies ei saa kyllä tulla enää lähellekään mun tietsikkaa tai kännykkää!!!

En kyl tiiä. Mun mies taas hehkutti kuinka kiva päivitys ja paransi puhelinta.

Yhteistyössä