Abortti, SILTI RASKAANA !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se eka tabletti pehmentää kohdunkaulaa ja ehkä vähän avaa myös, jotta abortoituva sikiö pääsisi helpommin ulos. Yksikään noista tableteista ei ole tappavan myrkyllinen. Se mitä ne aiheuttaa, on kohdun supistelu ja sikiön syntyminen ulos supistusten voimasta eli abortoituminen.

Miksi kaverilleni sanottiin sitten että ensimmäisen tabletin jälkeen ei voi enää perua jos sen ottaa, sanottiin että lopettaa sikiön kehittymisen

[QUOTE="...";25638720]Niin, ja että onko sit kuitenkaan tietoinen kaikista riskeistä mitä tohon liittyy.

Kaikki varhaisraskauden keskeyttämisessä käytettävät lääkkeet saattavat olla teratogeenisia ja aiheuttaa sikiövaurioita.
Varhaisraskauden aikainen misoprostolin käyttö voi aiheuttaa vakavia sikiön epämuodostumia (raaja-, sydän-, aivoanomaliat, synnynnäinen kasvohermohalvaus) B. Sen sijaan mifepristonin teratogeenisyydestä ei ole selvää näyttöä C.[/QUOTE]

mä en ainakaan ehdon tahdon alkais pykäämään mitään "vihannesta" kuten en myöskään tietoisesti altistais millekään vaaralliselle raskausaikana. Vaikka kuinka "sitkeä sissi" olis ja "se ja sekin saanu terveen lapsen"

Kyllä mä ihmettelen kanssa syvästi, jos päätyy niinkin lopulliseen toimenpiteeseen kun abortti niin ei sitten muista/jaksa käydä jälkitarkustuksessa. Ja seuraavaksi voi pitää lapsen, jos se on täysin terve. Ihan kun abortti olisi joku ehkäisymenetelmä muiden joukossa. Ja itse en edes kuulu abortin vastustajiin, mutta kyllä mä vastustan näitä holtittomia aikuisia.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";25638932]Kyllä mä ihmettelen kanssa syvästi, jos päätyy niinkin lopulliseen toimenpiteeseen kun abortti niin ei sitten muista/jaksa käydä jälkitarkustuksessa. Ja seuraavaksi voi pitää lapsen, jos se on täysin terve. Ihan kun abortti olisi joku ehkäisymenetelmä muiden joukossa. Ja itse en edes kuulu abortin vastustajiin, mutta kyllä mä vastustan näitä holtittomia aikuisia.[/QUOTE]

sehän tehdään yleensä 2-3 vkon kuluttua eli väkisinki menis sinne 12 vkolle jos 9 vkolla keskeyttäis! Varo ettet kompastu omaan nokkeluutees.

sehän tehdään yleensä 2-3 vkon kuluttua eli väkisinki menis sinne 12 vkolle jos 9 vkolla keskeyttäis! Varo ettet kompastu omaan nokkeluutees.
Mutta tässä ap.n tapauksessa luki ettei jaksanut/muistanut mennä ajallaan. Kyllä mä sen ymmärrän että itsellekin voi sattua jotain tässä elämässä, en siis ole tässä aborttia moralisoimassa vaan välinpitämöttömyyttä omaa kehoa kohtaan ja mielen muuttumisia tietyin ehdoin. Kukaan ei voi antaa takeita että lapsi on terve tai pysy terveenä

[QUOTE="vieras";25638998]Mutta tässä ap.n tapauksessa luki ettei jaksanut/muistanut mennä ajallaan. Kyllä mä sen ymmärrän että itsellekin voi sattua jotain tässä elämässä, en siis ole tässä aborttia moralisoimassa vaan välinpitämöttömyyttä omaa kehoa kohtaan ja mielen muuttumisia tietyin ehdoin. Kukaan ei voi antaa takeita että lapsi on terve tai pysy terveenä[/QUOTE]

mutta siltikin se vois noidenkin puitteissa mennä yli.

• Tykkää
Reactions: Jela
Työssäni olen todistanut vastaavaa tapausta. Elävä sikiö abortoitiin sitten kaavinnalla. Siinä kohtaa teki kyllä pahaa yhdellä sun toisella paikalla olevalla. Paitsi tietenkin tää jolle abortti tehtiin. Ja siis viikkoja oli reilusti yli 12.

Työssäni olen todistanut vastaavaa tapausta. Elävä sikiö abortoitiin sitten kaavinnalla. Siinä kohtaa teki kyllä pahaa yhdellä sun toisella paikalla olevalla. Paitsi tietenkin tää jolle abortti tehtiin. Ja siis viikkoja oli reilusti yli 12.

oliko sun ensimmäinen keskeytys? Tiesitkö että monikin elävä sikiö keskeytetään poikkeavuuksien vuoksi? 20 viikollakin. Kannattaa vaihtaa alaa jos heikottaa!

Yhteistyössä