Kyllä nuo ulkomaalaset tummaihoiset ovat vaan niin kauniita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistähän mies?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistähän mies?

Vieras
Pian lähtee viimeinenkin lapseni kotoa. Pitäisikö iskeä ulkomaalainen mies. Olen nuorekas, vailla ryppyjä, vaikka ikää jo paljon.
Kait nuo aikuiseni lapsenikin sen hyväksyisivät, vaikka suomileijona kaulassa kuopuksellakin.
En halua menettää lapsieni ystävyyttä, mutta ovat ulkomaalaiset paremmin säilyneitä, kuin ikäiseni suomalaiset miehet.
Kulttuurieroja voisi kyllä tulla, olen mikä olen.

Ovathan he kauniita, miehet ja naiset, sitä ei voi kiistää. Olisi ilo silmälle näin vanhoilla päivillään.
Yleensä en ajattele naapureiden ajattelemisia, mutta tuokin voisi askarruttaa tässä kauan asutussa talossa. Voisin tulla hylkiöksi.

kuulostat hölmöläiseltä , tynnyrissä kasvaneelta,,mielestäsi on jännää kun joku on ulkomaalainen ja erivärinen..olet kropaltasi vanha mutta mieleltäsi lapsellinen

Miksi täällä ei vastaa nyt kukaan, jolla ulkomaalainen tumma mies? Onhan heitä tällä palstalla. Lapsetkin niin kauniita. Itse en tosin enää lapsia saisi enkä haluisi.
Kummallisia vastauksia, Tehän olette nii vapaamielisiä ja Haavistonkin olisitte halunneet presidentiksi.

maailman kauneimmiksi naisiksi äänestetyt ovat tummia ja ruskeasilmäisiä.. siinä jää navetan sinisilmä hilma ja jaakoppi buldogin poskineen ja maantieharmaine haivennineen häntäpäähän

Alkuperäinen kirjoittaja öövöö;25641782:
jesjes natsi arjala heilheil

olet idiootti
tosin et itse älyä sitä
Eli ihmisen tekee idiootiksi sen, ettei tietynnäköset ihmiset vetoa? Eli mun pitäis olla kiinnostunu lihavasta, ruskeesilmäsestä, pitkätukkasesta ja tummasta äijästä, etten olis se idiootti?

Pitäiskö mun vaihtaa toi nykyinen hoikka, vaalea, vihreäsilmäinen, lyhythiuksinen ja vaalea mies toiseen, jotta sinulle tulisi parempi mieli?

Jostain syystä olen pitänyt Tepadjia miehenä tähän saakka. Jos et pysty näkemään kauneutta muussa kuin siinä arjalaisessa mallissa, niin olet aika rajoittunut esteettisesti ja varmaan muutenkin, sori.

Ei muhunkaan ''rotuna'' vetoa esim. kiinalaiset, mutta kyllä sieltäkin päin tulleita komeita ja kauniita ihmisiä on osunut silmään.

Alkuperäinen kirjoittaja mistähän mies?;25641812:
Miksi täällä ei vastaa nyt kukaan, jolla ulkomaalainen tumma mies? Onhan heitä tällä palstalla. Lapsetkin niin kauniita. Itse en tosin enää lapsia saisi enkä haluisi.
Kummallisia vastauksia, Tehän olette nii vapaamielisiä ja Haavistonkin olisitte halunneet presidentiksi.

Se, että haluat nimenomaan tummaihoisen miehen, kuulostaa yhtä idioottimaiselta, kuin tuon yhden toisen täysin vastakkainen mielipide.

Eli ihmisen tekee idiootiksi sen, ettei tietynnäköset ihmiset vetoa? Eli mun pitäis olla kiinnostunu lihavasta, ruskeesilmäsestä, pitkätukkasesta ja tummasta äijästä, etten olis se idiootti?

Pitäiskö mun vaihtaa toi nykyinen hoikka, vaalea, vihreäsilmäinen, lyhythiuksinen ja vaalea mies toiseen, jotta sinulle tulisi parempi mieli?

ei todellakaan olet käsittänyt väärin ,vaan sinä saat ihailla sitä vihreäsilmäistä ukkoasi niinkuin haluat, ei se ole keneltäkään pois, saat tykätä mistä haluat.. me muutkin saamme tykätä sen näköisistä ihmisistä kuin haluamme .. mutta vaikka mistä tykkäisi se ei oikeuta halveksimaan ja vähättelemään toisia ja heidän ihmisarvoaan. ymmärrätkö?? itse tykkään tummista, mutta en julista vaaleita sinisilmäisiä rumiksi kuin syöpä ja halveksi heitä alempiarvoisina jne..tajuatko???? vai oletko vajakki joku muinaisjäänne natsien ajalta naurettavine rotuteooirineen hhahhahhhahhh,,eli juntti

Ei helvetti näitä kukkahattuja. Se, että tietyt piirteet ulkonäössä on mielestäni täydellinen turnoff, tekee minusta rasistin, vähättelevän ja vajakin, niin ok, olen sitten. Saatte mielenrauhan

Halle-Berry_10.jpg

totta...

[QUOTE="Hillevi";25641931]Se, että haluat nimenomaan tummaihoisen miehen, kuulostaa yhtä idioottimaiselta, kuin tuon yhden toisen täysin vastakkainen mielipide.[/QUOTE]

Minulla on ollut aina suomalaisia miehiä. Ajattelin vain nyyt itseni viihdykkeeksi jotain kauniimpaa näin vanhoilla päivilläni. Silmäniloa. Hormoonitkin voisivat vielä alkaa hyrrätä. Mietityttää vain nuo aikuiset lapseni ja mielipiteensä, mitä mieltä.

[QUOTE="kukkahattu";25642062]hahhah siis miten päin vaan selittäis niin et tajua.. no hölmön kanssa ei saa keskustelua aikaan, säälin sua kun äosi ei paljoon riitä :) jatka urallais[/QUOTE]
Jepa, oon itsekin pettynyt älykkyysosamäärääni. Kävin joku aika sitten mittauttamassa ja tulokseksi tuli 137, olisin toivonut sen olevan yli 140 :'(

[QUOTE="Hillevi";25642131]Tässäkin on hyvä esimerkki rumasta miehestä:

robertEVANS-IMG_5707crop-email.jpg

ja nämäkin ruskeat silmät ovat ihan hirveät:

Chanel-Iman.jpg
[/QUOTE]
Ei nuo vaan vetoa minuun, onko sinulle erilaiset mielipiteet ongelma?

Ja jos joku taas sanoo, että lyhyet hiukset omaavat miehet tms sinisilmäset on rumia kun syöpä, en rupee siitä ulisemaan.

Suomessa on muistaakseni vielä laillista ilmaista mielipiteensä

Niin just. Täällä ei saa ilmaista mielipidettään. Toiset saa sanoa mitä tahansa toisista, ei haittaa. Mutta kun toistepäin sanoo, alkaa ulina. näin se on monessa asiassa. Nyt joku ruskeasilmäinen, luultavasti huonon itsetunnon omaava on vetänyt parsaa syvälle koska hän ottaa itseensä kaiken.
Älä välitä. Täällähän näitä tolloja riittää ;)