Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mistä?
meillä ukko lähti kaverinsa kanssa giganttiin ja mä sain suurinpiirtein siivottua. Nyt ajattelin kahvit keitellä.
Palstatyrkky jää helpommin mieleen kuin joku normaali palstailija.Niin montaa muutakin ihmistä, oletko pistänyt senkin merkille ?
Reipas ja reipas,miten sen nyt ottaa... Keräsin lelut ja pistin tiskitIhan sama![]()
Oot ollut reipas. Mä olen tehnyt pojalle hupparin ja paidan siihen tässä aamusta. Mutta nyt sitten ei ol hetkeen tekemistä...seuraavaks likan luo auttamaan pakkailussa.
Reipas ja reipas,miten sen nyt ottaa... Keräsin lelut ja pistin tiskit![]()
Jutellaan vaan. Mullakin on hemmetin tylsää kun ei saa puhua. : /
Noh, mikäs sulla? Flunssa?
No juu, ensin flunssa, sitten käheytyi ääni, mistä välittämättä kävin töissä ja ohjasin siellä ja muutenkin lapsiryhmiä ja nyt se on mennyt kokonaan... eikä kuulemma edes saa puhua![]()
No juu, ensin flunssa, sitten käheytyi ääni, mistä välittämättä kävin töissä ja ohjasin siellä ja muutenkin lapsiryhmiä ja nyt se on mennyt kokonaan... eikä kuulemma edes saa puhua![]()
Eli jos on aktiivinen palstailija niin se tarkoittaa samaa kuin tyrkky? Yritän tässä vain päästä selville miten ajattelet.
Alkuperäinen kirjoittaja Lieköhän;25645063:Tarvinneeko sinunkaan tietää mitä muut ajattelee.
kauhiasti jaksamisia, tsempillä nukkumaanmenoaikaan asti.Mulla on koko hiton päivä ollut niin alavireinen että oikein masentaa ..kele...
Kun vaan päivä loppuis ja pääsis nukkumaan niin huomenna ehkä sit parempi?
Mulla on koko hiton päivä ollut niin alavireinen että oikein masentaa ..kele...
Kun vaan päivä loppuis ja pääsis nukkumaan niin huomenna ehkä sit parempi?
Kyllä se siitä huomenna varmaan jo parempi on. :hug: Ja ohan tää päivä jo pitkällä ni se loppuu jo ennen ku huomaatkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25645599:Välillä on sellasia päiviä, että vaan odottaa huomista - siis siksi kun masentaa. Ne on ihan ok silloin kun niitä ei oo liikaa tai häiriöksi asti. Sellasina päivinä voi ihan hyvin antaa itelleen lomaa arjesta ja katsoa leffoja, syödä suklaata tai muuten vaan lepäillä. Kunhan saa ruuan tehtyä, lapset hoidettua ja katsoo, että tärkeimmät jutut on tehty, niin kai silloin voi vähän höllätä?![]()