Olen niin tyytyväinen kun voin ilmoittaa raskaudesta töissä ja anoppilassa! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinkertanker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinkertanker

Vieras
Työtilanne on painostava - lähin kollegani on äärettömän hankala tyyppi (lomien sopimiset yms. tuottaa poikkeuksetta ongelmia). Olen TODELLA iloinen kun kohta voin ilmoittaa hänelle jääväni vähintään kahdeksi (mutta todennäköisesti kolmeksi) vuodeksi kotiin :) Jääkööt hoitamaan lomatuurauksia keskenänsä ;)

Toinen paikka mihin tulee olemaan IHANAA ilmoittaa uutinen on anoppila - miehen äiti ja sisko ovat todella kateellista ja huomionhakuista porukkaa. Heille riittää se, että naapurilla on uusi grilli ja jo ovat vihreinä kateudesta. Kiva nähdä miten repeävät liitoksistaan kun kuulevat meidän suuren uutisen :) - Ja huomio kiinnittyy yhtäkkiä johonkin muuhun kuin heihin :)

Hahaa, sallitaanko mulle tämä pieni raskaushormonihuuruinen vahingonilopiikki?? ;)

• Tykkää
Reactions: juff
varo vaan ettei vahingonilo muutu suruksi kun palaat töihin,voi tehdä vielä pahempaa kiusaa.
Ja mistä tiedät ettei anoppilassa olla ostettu vaikka uutta mattoa jota varjellaan vastaisuudessa vauvasi pukluilta tai jos se miehesi sisko päättääkin kohta olla myös paksuna sittenhän huomio on vaan siinä siskossa

Minä myös odotan hetkeä, jolloin voin ilmoittaa ja katsella kateellisia naaman ilmeitä. Nyt odotukseni vasta alussa,mutta toivon mukaan kaik hyvin! Jotkut ovat vaan niin itsekeskeisiä ja tympeitä kaveripiirissä,joten iloitsen jo nyt kuinka naamat venähtää!!!1

[QUOTE="minä";25665281]Minä myös odotan hetkeä, jolloin voin ilmoittaa ja katsella kateellisia naaman ilmeitä. Nyt odotukseni vasta alussa,mutta toivon mukaan kaik hyvin! Jotkut ovat vaan niin itsekeskeisiä ja tympeitä kaveripiirissä,joten iloitsen jo nyt kuinka naamat venähtää!!!1[/QUOTE]

Sama täällä! :) Eräs "kaveri" on NIIIN kateellinen ja vahingoniloinen, että tiedän hänen repeävän kuullessaan uutiseni! :)

varo vaan ettei vahingonilo muutu suruksi kun palaat töihin,voi tehdä vielä pahempaa kiusaa.
Ja mistä tiedät ettei anoppilassa olla ostettu vaikka uutta mattoa jota varjellaan vastaisuudessa vauvasi pukluilta tai jos se miehesi sisko päättääkin kohta olla myös paksuna sittenhän huomio on vaan siinä siskossa

Hah :) JOS palaan tähän työhön, palaan vain siksi aikaa että teemme vielä toisen lapsen - ja taas äitiyslomalle :) Sitten voinkin perustaa sen oman yrityksen, jota en vielä viitsi - yrittäjänä kun ei mammalomailla tällä tavalla ;)

Miehen sisko on niin itsekeskeinen, ettei edes muuta miehensä perässä tämän työpaikan vuoksi (sisko itse työtön) - joten vauvauutisia voi heiltä odottaa ehkä.. öh.. noin 15 vuoden kuluttua? ;)

Ps. minä viis veisaan anoppilan matoista tai mistään muustakaan :) ja mitä se tähän ylipäätään liittyy?

Onnea vaan raskaudesta paljon!

Mutta täytyy kyllä sanoa, että ihmettelen, kun olet tuollaisessa työpaikassa viihtynyt näinkin kauan... Minä ainakin olisin hakenut mukavamman työpaikan jo paljon ennen raskautta.

[QUOTE="Eee";25669952]Onnea vaan raskaudesta paljon!

Mutta täytyy kyllä sanoa, että ihmettelen, kun olet tuollaisessa työpaikassa viihtynyt näinkin kauan... Minä ainakin olisin hakenut mukavamman työpaikan jo paljon ennen raskautta.[/QUOTE]

No kyllähän minäkin olen hakenut - mutta työpaikat ovat tällä hetkellä kiven takana :( (ainakin muualla kuin pk-seudulla). Sitten kun päätimme, että aiomme perustaa perheen, tietysti haluan jäädä äitiyslomalle täältä - saanhan täydet edut :) Plus tietysti voin ottaa vaikka kuukauden, pari palkallista sairauslomaa ennen kuin varsinainen äitiysloma alkaa :D

Yhteistyössä