Se hullu otti taas yhteyttä

:O - eikö ihmiset osaa enää alkeellisiakaan käytöstapoja?!

Ei muuta kuin hurttihuumoria kehiin - ymmärtämättömiä ihmisiä löytyy joka nurkan takaa :hug: - ja totta ihmeessä kaikki mahdolliset todistusaineistot käyttöön.

...toisaalta, pisti moinen asiasisältö kummasti hymyilyttämään - melkoinen verbaalikko :D!

No ohhoh. Selasin nuo aikaisemmatkin ketjut läpi.

Pimeetä sakkia. Toivottavasti toi äijä tajuaisi lopettaa ton, kun vaan saisi kuulla että miten homma nyt menee ja ne nyt on vaan niitä häviäjiä tässä hommassa.

Mun mielestä aika sairasta ja pelottavaa että jonkun peräänajon takia sitä rampataan toisten työpaikoilla ja urkitaan mitä matkoja tehdään ja minne? :O

Nään ton miehen sieluni silmin ihan vaan lukemalla sen kirjettä :D Kertoo paljon.

:O - eikö ihmiset osaa enää alkeellisiakaan käytöstapoja?!

Ei muuta kuin hurttihuumoria kehiin - ymmärtämättömiä ihmisiä löytyy joka nurkan takaa :hug: - ja totta ihmeessä kaikki mahdolliset todistusaineistot käyttöön.

...toisaalta, pisti moinen asiasisältö kummasti hymyilyttämään - melkoinen verbaalikko :D!

Totta kai kaikki mahdolliset todistusaineistot otetaan käyttöön, mikäli tässä nyt oikein kunnolla ruvetaan vääntämään.
Kyllä mua itseäkin alkaa jo kismittään siihen malliin, että nosta tästä kohta jutun, vaikka vastapuoli vaikenisikin. Ei taida ymmärtää, että minä saatan jopa tehdäkin jotain, enkä vain soita suutani, niin kuin hän.
Ja tosiaan juu, verbaalista "lahjakuutta" häneltä tuntuu löytyvän - ainakin kirosanojen osalta.

No ohhoh. Selasin nuo aikaisemmatkin ketjut läpi.

Pimeetä sakkia. Toivottavasti toi äijä tajuaisi lopettaa ton, kun vaan saisi kuulla että miten homma nyt menee ja ne nyt on vaan niitä häviäjiä tässä hommassa.

Mun mielestä aika sairasta ja pelottavaa että jonkun peräänajon takia sitä rampataan toisten työpaikoilla ja urkitaan mitä matkoja tehdään ja minne? :O

Nään ton miehen sieluni silmin ihan vaan lukemalla sen kirjettä :D Kertoo paljon.

Onhan se joo aika pimeetä toimintaa, että käydään riehumassa vähän milloin missäkin.
Meidän pihasta en sitä vielä ole pongannut, mitä nyt muutaman kerran ovella käynyt. Jos pihasta löytyy hillumasta, saa myös erittäin nopean lähdön; sentään meille kotiin ei tarvitse tunkea.

Eipä uskois että tää ukko elää "hyvin vointi valtiossa" kun voi noin pahoin

Näin juuri. Ihme, että sillä on noinkin laaja sanavarasto, vaikkakin kirjoitusvirheet paistavat olemuksellaan erittäin näkyvästi.

[QUOTE="vieras";25665959]Luin nuo vanhat ketjut ja ei voi muuta sanoa kuin että huhhuh! Kaikenlaisia sitä onkin, pelottavaa oikeasti! :O Toivottavasti asiaan tulee joku ratkaisu pian.[/QUOTE]

Jos sanalla saa aivan suoraan sanoa, niin tuo VITUTTAA, eikä niinkään pelota.
Kuten sanottu, äijä on niin hintelä ja muutenkin jo todistettu, että mitään se ei oikeasti tee, vaan keskittyy pelkästään tuohon posken soittamiseen.
Mutta se ärsyttää, että ihan näitä älyttömyyksiä laukoo vähän väliä.

Eikun täysi hiljaisuus sinne päin vaan. Toi postihan on niin älytön, ettei kukaan täysipäinen vastaa siihen yhtikäs mitään. Saahan lähettäjän blokattua suoraan roskapostiksi, niin ei täytä postilootaakaan turhaan.

Siis oliko se tältä jätkältä jotenkin pois ne vakuutusrahat? Tietääkseni tyyppi ei liity ollenkaan tähän vakuutusasiasiaan vaan hänen äitinsä.

Ei kannata ärsyttää, voihan tää tyyppi seota kunnolla ja kantaa mukanaan kättä pitempää.

[QUOTE="vieras";25666049]Eikun täysi hiljaisuus sinne päin vaan. Toi postihan on niin älytön, ettei kukaan täysipäinen vastaa siihen yhtikäs mitään. Saahan lähettäjän blokattua suoraan roskapostiksi, niin ei täytä postilootaakaan turhaan.[/QUOTE]

No en todellakaan vastaa tuolle yhtään mitään.

perkele nyt ei olla neuvosto liitossa perkele

Pitkää pinnaa sinulle, Pikkukaupunkilainen

Kiitos =)

Älä suinkaan alennu tuon toisenosapuolen kanssa mihinkään suunsoitannan länkytyksiin - toimit itse asiallisesti ja maltillisesti, niin hyvä tulee.

Mutta johan on sangen erikoinen tapaus - kävin lukaisemassa noi linkittämäsi ketjut. Melkoisen hyvät aseet olet saamassa häntä vastaan, jos/kun joudutte käräjille. Ja eikö tuossa ole jo oikeesti jotain järeämpää tehtävissä, kun ukko on käynyt jo työpaikallasi ja vaimosikin työpaikalla huutelemassa?! Tiedä, milloin sieltä katoaa se vähäinenkin päästä....noin aggressiivinen tyyppi on kyllä pelottava.

[QUOTE="vieras";25666075]Siis oliko se tältä jätkältä jotenkin pois ne vakuutusrahat? Tietääkseni tyyppi ei liity ollenkaan tähän vakuutusasiasiaan vaan hänen äitinsä.

Ei kannata ärsyttää, voihan tää tyyppi seota kunnolla ja kantaa mukanaan kättä pitempää.[/QUOTE]

No ei varmaan suoranaisesti ole häneltä pois mitenkään, eikä hän tähän juridisesti millään tavalla liitykään.
Mutta äitinsä on niin iäkäs, että ilmeisesti antaa pojan mielummin "hoitaa" tätä asiaa.

Älä suinkaan alennu tuon toisenosapuolen kanssa mihinkään suunsoitannan länkytyksiin - toimit itse asiallisesti ja maltillisesti, niin hyvä tulee.

Mutta johan on sangen erikoinen tapaus - kävin lukaisemassa noi linkittämäsi ketjut. Melkoisen hyvät aseet olet saamassa häntä vastaan, jos/kun joudutte käräjille. Ja eikö tuossa ole jo oikeesti jotain järeämpää tehtävissä, kun ukko on käynyt jo työpaikallasi ja vaimosikin työpaikalla huutelemassa?! Tiedä, milloin sieltä katoaa se vähäinenkin päästä....noin aggressiivinen tyyppi on kyllä pelottava.

Niinpä, kyllä sille varmaan kohta pitäisi jotain tehdäkin.
En lähde mukaan millään tasolla tuohon länkytykseen. Niin kauan se ei pelota millään tavalla, kun ei tule jonkun kättä pidemmän kanssa, on aika hintelä tyyppi muuten.

Eli taas tämä sekopää, (taustat voit lukea aikaisemmista ketjuista) josta tänne olen useita kertoja aikaisemminkin kirjoittanut, otti jälleen yhteyttä.
Soitti mulle töihin ja alkoi huusi puhelimeen kurkku suorana, minä iskin luurin kiinni, kun en jaksanut kuunnella sitä karjumista.
Noh, muutaman tunnin päästä tuli sitten työosoitteeseeni sähköposti, jonka olen lainannut tähän.
Kirjoitusvirheitä en ole jaksanut korjata.
"On se nyt perkele ku sulle ei voi järkevästi puhua puhelimeen torvee tulee saatana korvaa ku vittu vähän äänen voimakkuutta ja desipelejä korottaa perkele laitan nyt sitten asiani sähkö-postilla kun ei sun kanssa voi vittu järkevästi puhua. oot iha saman lainen kun koko sukus vittu mitää järkevää ei voi teille porvareille puhua ettekä ymmärrä saatana ku puhetta ja sitäki vitu huonosti.
Aion tehdä poliisille tutkinta pyynnön ja vakuutus yhtiöön kanssa luuletko että ollaan niin tyhmiä ettei tiedetä että ostit sen thaimaan matkan meidän vakuutus rahoilla perkele. Oot pimeesti korjauttanu autos ja sitten saatana tehny siitä kuitit oot sää semmonen saatanan viskaali. vakuutus petos on tässä hyvin vointi valtiossa rikos jos et tiennyt perkele nyt ei olla neuvosto liitossa perkele vaikka sitähän sä vihaat ja kaikkee vasemmistolaisuutta perkele.
aika alentuvaa mun mielestä käyttää saatana vanhan ihmisen vakuutus eurot johkin thai matkaan saatana. Tämä asia perkele muistetaan!
terveisin ********"

Niin, enkä todellakaan käyttänyt auton vakuutusrahoja Thaimaanmatkaan, vaan ne oli kyllä ihan muita euroja. Oli jotenkin saanut urkittua Facebookista tiedon, että varattiin ko. matka.
Liitän tämän viestin vielä siihen, jos /kun käräjille mennään.
Vaimolle oli käynyt töihin sanomassa suunnilleen samaa, kun tuossa s-postissa.
Kyllä nämä ihmiset tekevät itsellensä elämän todella vaikeaksi!
Tästä lähtien täytyy jo varoa sitä, millaiset ihmiset saavat kolaroida autoni perään, kun kaikki on sitten näin vaikeaa.

Tää henkilö nyt päästelee höyryjään päästä! Ja uhkailee mutta sano sille että rauhoitu hyvä mies! Ei tuo auta mitään! Voit lähettää biljoona viestiä ja uhkailla mutta kun se ei johda mihinkään tai niinkun minä exälle kun rupes tulemaan mitä oot sanonut mun nykysestä, tytölle. Lähetin vaan teksti viestin: PIIP...PIIP! en muuta, Siinäpähän riehut :). p.s en ollut sanonut mitää!(tyttö keksi omiian)

Hienointa näissä vitun urpoissa on se, ettei ne tiedosta itse olevansa vitun urpoja.

Siis oikeesti, tuokin tapaus; ihan dille, eikä sähköpostissakaan yhdyssanan alku loppuosaansa kohtaa mikä lisää entisestään mielikuvaa totaaliurpåsta.

Säästä sähköpostit ja muut viestit, niille voi olla tarvetta, tai ainakin niille voi olla hauska myöhemmin nauraa... :saint:

• Tykkää
Reactions: Tepadj ja chef

Yhteistyössä