Mies sanoi kesken seksin että haisen pahalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ehkä kuitenkin tulehduksesta kyse, ei hiivasta, mutten nyt muista vaivan nimeä... lääkäri pystyy testaamaan sen helposti testiliuskalla tai vast. ja hoituu lääkkeellä... tuo lactal voi sitten ylläpitää normi ph:ta..

[QUOTE="öhöm";25668584]ehkä kuitenkin tulehduksesta kyse, ei hiivasta, mutten nyt muista vaivan nimeä... lääkäri pystyy testaamaan sen helposti testiliuskalla tai vast. ja hoituu lääkkeellä... tuo lactal voi sitten ylläpitää normi ph:ta..[/QUOTE]

Toivotaan että jos jotain on, niin lääkäri sen löytää ja saa hoidettua:)

Mulla on jotenkin vaan likainen ja ällöttävä olo, vaikka tiedän että monenlaiset vaivat on ihan normaaleja. Mut inhottaa ajatus seksistä, jos taas haisen ja mies ei halua seksiä mun kanssa.. Voi hitto.

[QUOTE="trolli";25668568]eiköhän se ukonkin vehje välillä haise rankkitynnyrille. kuulostaa ihme herkkänenältä.[/QUOTE]

No en mä ole huomannut että rankkitynnyriltä haisisi koskaan. Enkä mä nytkään huomaa, että itsekään niin pahalta haisisin, että pitäisi paneminen kesken kaiken lopettaa.. :(

Miesten kulli saattaa useinkin haiskahtaa melkoisesti, jos eivät ole pesseet kunnolla. Mutta eivät ne siitä nolostu, enkä minä sen takia mitään erityisen negatiivista heistä ajattele...

Emättimeen tarkoitettuja maitohappovalmisteita on myös olemassa, esim. Lactal, Gynocaps. Ovat tehokkaita!

Itse myös pesen emättimen sisäpuolella sormella - puhdasta tulee :)

Miesten kulli saattaa useinkin haiskahtaa melkoisesti, jos eivät ole pesseet kunnolla. Mutta eivät ne siitä nolostu, enkä minä sen takia mitään erityisen negatiivista heistä ajattele...

Emättimeen tarkoitettuja maitohappovalmisteita on myös olemassa, esim. Lactal, Gynocaps. Ovat tehokkaita!

Itse myös pesen emättimen sisäpuolella sormella - puhdasta tulee :)

Lactalia olen joskus kokeillutkin ja on auttanut:)
Voihan sitä toki miehetkin haista. Eikä mua haiseminen niin hävettäisi, jos mies se ei olisi miestä häirinnyt niin paljon, että piti kesken seksin lopettaa..

En usko, että suurinta osaa miehistä juurikaan haittaisi, vaikka naisen alapää vähän haisisikin.

Itse ainakin olen huomannut, että ihan turhaan sitä neuroottisesti puunaa itseään ja ajelee karvoja jne. Miehelle hyvin kelpaa sellaisena kuin on. Tärkeää tuntuu olevan sen sijaan, että olisi oikeasti halukas ja kiihottuisi miehestä.

Ja ihan turhaan tule miettineeksi ulkonäköasioitakin, esim että käsivarret eivät ole kiinteät - mies ei niitä edes huomaa, kun on tisseistä kiinnostunut vaan ;D

En usko, että suurinta osaa miehistä juurikaan haittaisi, vaikka naisen alapää vähän haisisikin.

Itse ainakin olen huomannut, että ihan turhaan sitä neuroottisesti puunaa itseään ja ajelee karvoja jne. Miehelle hyvin kelpaa sellaisena kuin on. Tärkeää tuntuu olevan sen sijaan, että olisi oikeasti halukas ja kiihottuisi miehestä.

Ja ihan turhaan tule miettineeksi ulkonäköasioitakin, esim että käsivarret eivät ole kiinteät - mies ei niitä edes huomaa, kun on tisseistä kiinnostunut vaan ;D

joo en mäkään usko että turhia kannattaa asioita strssata. Mutta nyt vaan kyylä mies huomasi pahan hajun, ja se häntä todenteolla taisi häiritä.

[QUOTE="aloittaja";25668549]Huh, mulle ei onneksi ole sipuli tuollaista koskaan tehnyt:)[/QUOTE]

Tekee se.
Jos et haista sitä, sulla ei ole sitten hyvä hajuaisti. Mulla on, todella hyvä. Kaverini tuli meille. Sanoin heti ovella että sussa haisee vanilja, se oli leiponut vaniljapullia edellisenä päivänä.
Kukaan muu ei haistanut sitä.

[QUOTE="vieras";25669094]Mitä tutkittu lääkärissä? Onko otetti anaerobi-viljely?[/QUOTE]

En kyllä yhtään muista mitä on tutkittu.. Soitan huomenna uuden ajan lääkärille.

Mulla on pari kertaa alapää ruvennut haisemaan ihan mädälle kallalle ja siihen ei kyllä ole mitkään lactalit auttaneet. lääkäristä olen saanut reseptillä jonkun n. viikon kuurin metronidatsolia. Kyseessä ei ole hiivatulehdus vaan bakteerivaginoosi. Varsinkin aikoina jolloin tulee harrastettua vähän enemmän seksiä saattaa tulehdus puhjeta ja tuntuu kyllä, että haisee ihan farkkujenkin läpi. Todella nolo vaiva johon joillakin on helpommin taipumusta. Mutta aina on lähtenyt pois :)

[QUOTE="vanja";25669148]Mulla on pari kertaa alapää ruvennut haisemaan ihan mädälle kallalle ja siihen ei kyllä ole mitkään lactalit auttaneet. lääkäristä olen saanut reseptillä jonkun n. viikon kuurin metronidatsolia. Kyseessä ei ole hiivatulehdus vaan bakteerivaginoosi. Varsinkin aikoina jolloin tulee harrastettua vähän enemmän seksiä saattaa tulehdus puhjeta ja tuntuu kyllä, että haisee ihan farkkujenkin läpi. Todella nolo vaiva johon joillakin on helpommin taipumusta. Mutta aina on lähtenyt pois :)[/QUOTE]

Käyn labrassa kohta ja saan tänään tulokset. Eli asia hoidossa:)
Vaikka edelleen mua hävettää ihan suunnattomasti, en tiedä miksi tämä nyt tuntuu seksielämäni lopulta..

Onkohan se niin, että jotkut ovat vain alttiimpia "haisemaan"? Mun mies on monesti sanonut, että on hienoa, kun mä en koskaan haise epämiellyttävältä. Olettaen, että hän on sellaisenkin kohdannut joskus. Niin eihän sitä koskaan tiedä, koska lemu alkaa käydä... Kaikki sympatiat ap:lle tuo kuulostaa hirveälle. Käy vaan lääkärissä, jos joku apu kuitenkin tuohon tulisi.
No joo, mä olen aina kuntoillut, juonut paljon vettä ja syön terveellisesti (paljon elävää ravintoa). Alapääni pesen aina vain vedellä, koska saippuoista ei hyvä seuraa.

[QUOTE="aloittaja";25669932]Vaikka edelleen mua hävettää ihan suunnattomasti, en tiedä miksi tämä nyt tuntuu seksielämäni lopulta..[/QUOTE]

Tyhmä mies kun noin ajattelemattomasti pilasi mahdollisuutensa saada seksiä kanssasi...

Mulla on sama vaiva, ollut jo 15 vuotta. Onneksi tulee vain pari kertaa vuodessa, mutta se on todella kiusallista ja epämiellyttävää. Nyt olen saanut yksityiseltä lääkäriltä ennaltaehkäisevän antibiootin, jonka syön heti kun oireita ilmenee eikä bakteerit ehdi aiheuttaa hajuhaittaa.

Eikä siis auta mikään runsas vedenjuonti tai muu niksi. Nöyräättävää oli, kun vuosia kiersin eri lääkäreissä hakemassa apua, ja mua neuvottiin käymään suihkussa ja alapesuilla ja juomaan vettä ja karpalomehua...

Kyseessä siis emättimen bakteerit, jotka sekaisin mentyään saa koko alapään haisemaan TODELLA pahalta ja vastenmieliseltä, lähinnä viemäriltä. Jos vaiva iskee, en silloin seksiä mieheni kanssa harrasta, en nauttisi siitö itsekään. Ja seksi vain pitkittää bakteerien "sekaisin" oloa.

Mulla on sama vaiva, ollut jo 15 vuotta. Onneksi tulee vain pari kertaa vuodessa, mutta se on todella kiusallista ja epämiellyttävää. Nyt olen saanut yksityiseltä lääkäriltä ennaltaehkäisevän antibiootin, jonka syön heti kun oireita ilmenee eikä bakteerit ehdi aiheuttaa hajuhaittaa.

Eikä siis auta mikään runsas vedenjuonti tai muu niksi. Nöyräättävää oli, kun vuosia kiersin eri lääkäreissä hakemassa apua, ja mua neuvottiin käymään suihkussa ja alapesuilla ja juomaan vettä ja karpalomehua...

Kyseessä siis emättimen bakteerit, jotka sekaisin mentyään saa koko alapään haisemaan TODELLA pahalta ja vastenmieliseltä, lähinnä viemäriltä. Jos vaiva iskee, en silloin seksiä mieheni kanssa harrasta, en nauttisi siitö itsekään. Ja seksi vain pitkittää bakteerien "sekaisin" oloa.

Ja mulla siis juuri tuo bakteerivaginoosi diagnoosina. Ärsyttää kun tietämättömät ehdottaa suihkussa käyntiä...

Ehkä mullakin on tällainen.. Tosin on kyllä aiemmin mennyt ohi ihan itsestään tai lactalin avulla.

Vastaani on tullut muutamia naisia joiden kiihottuessa alapään kiimaneste tuoksuu sillille, eli erittäin pahalle.. Naisilla on ollut se luule, että se on normaalia "kiiman" tuoksua, mutta voin sanoa miehenä että ei todellakaan ole.. Naisella on ph-arvot sekaisin alapäässä ja se hoituu ihan helposti viiden päivän kuurilla jonka saa apteekista ilman reseptiä..
Sillä asia hoituu ja mikäli ei irtosuhteita ole, niin ei myöskään palaa takaisin..

Kokemus opettaa..

Yhteistyössä